Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zwiastun porównawczy Mass Effect: Legendary Edition pokazujący, jak jest ulepszony w stosunku do oryginalnej trylogii Mass Effect

Zwiastun porównawczy Mass Effect: Legendary Edition pokazujący, jak jest ulepszony w stosunku do oryginalnej trylogii Mass Effect

Mass Effect: Legendary Edition ma nowy zwiastun porównawczy z ostatnich miesięcy, pokazujący, w jaki sposób nadchodzące zremasterowane wydanie ulepsza oryginalną trylogię Mass Effect. Daje nam wgląd w najlepsze osobowości i wpływy środowiskowe i wizualne, w tym kosmetyczne prześwity, renderowanie skóry, ulepszone / odmłodzone tekstury, bardziej szczegółowe modele 3D, cieniowanie oczu, sceny ponownego oświetlenia, globalne efekty końcowe, takie jak mapowanie, wolumetria, głębia pola, okluzja otoczenia i rozpraszanie podpowierzchniowe. Jeśli chcesz uzyskać trochę więcej informacji technicznych i nurkować, twórcy Mass Effect: Legendary Edition BioWare opublikowali obszerny raport. Artykuły Tylko dla Ciebie.

Bio-wyroby Uwagi „Ponowne opanowanie pojedynczej gry jest pozornie złożonym procesem, dlatego opracowanie odpowiedniego planu najlepszego sposobu ograniczenia ryzyka podczas ponownego otwierania trzy Przede wszystkim myśleliśmy o grach w pełni rozwiniętych. ”Musieli ulepszyć ponad trzydzieści tysięcy tekstur dla Mass Effect: Legendary Edition, wiele z nich od 720p do 4K – standard nowego Remastera. Obsługuje AI, wraz z aktualizacją Unreal Engine 3 (używaną w oryginalnej trylogii Mass Effect) do „bardziej zmodernizowanej i zunifikowanej wersji”.

Tytuł, który wymagał najwięcej pracy, był oczywiście pierwszy Efekt masowy Gra została wydana w 2007 roku z datą Xbox 360. Tam, gdzie było to możliwe, BioWare wprowadziło ulepszone wersje zasobów wizualnych używanych w sekwencjach – Mass Effect 2 I Efekt masy 3 – Ale uważali, aby z czasem nie uprościć tego uczucia (takiego jak starzenie się lub w niektórych przypadkach uderzenie pociskiem). Lub nawet przestarzałe błędy, takie jak zmiana stroju. BioWare zaszczepiło realizm w starych teksturach, sprawiając, że oddziałują one ze światłem w bardziej przekonujący sposób, rozszerzając animację i dodając efekty cząsteczek wtórnych lub wzmacniając kultowe poziome rozbłyski soczewek trylogii.

Tam, gdzie było to możliwe, w Mass Effect: Legendary Edition ponownie wprowadzono wstępnie wycięte sceny 4K, a reszta za pośrednictwem zaawansowanego oprogramowania AI. Zespół artystów środowiskowych dodał rekwizyty do „wyjątkowo suchych regionów”, ponownie skonfigurował materiały o niskiej rozdzielczości lub rozciągliwe i wygładził postrzępione zasoby 3D. W tym momencie BioWare zaczęło również zajmować się błędami, które wynikły z procesu remasteringu. Projektanci oświetlenia poszli w ich ślady, dodając wszystkie wyżej wymienione efekty wtórne i przenosząc funkcje silnika Mass Effect 3 do dwóch pierwszych gier.

READ  Wykorzystanie efektu Peltiera do badania ogniw litowo-jonowych

Wreszcie, BioWare dokonało ogromnych ulepszeń pędzli na całych światach. Kolonia w Virus zawiera teraz więcej budynków, więcej efektów dymu i ognia, więcej obrażeń i gruzu, aby odzwierciedlić atak Jeth. W Noverii burza nasiliła się. Eden Prime, strona numer jeden w Mass Effect, korzysta z wbudowanych zmian w DLC Mass Effect 3: From Ashes. Ale BioWare poprawiło się jeszcze bardziej wraz z zachodem słońca w złotej godzinie, większą ilością spadającego popiołu, pożarów i obrażeń w bitwie, a także więcej liści i zniszczonych struktur.

Mass Effect: Legendary Edition został wydany 14 maja Na PC, PS4 i Xbox One. Będzie też można w nią grać na PS5 i Xbox Series S / X dzięki wstecznej kompatybilności – BioWare obiecuje „ukierunkowane ulepszenia” dla konsol nowej generacji. Możesz zamówić w przedsprzedaży Mass Effect Legendary Edition, zaczynając od rupia. 3999 USD / 60. Posiadacze abonamentu EA Play / Xbox Game Pass Ultimate otrzymują odpowiednio 10% zniżki na Origin / Microsoft Store.


Dlaczego firma LG porzuciła biznes smartfonów? Dyskutowaliśmy o tym dalej Orbitalny, Gadgets Podcast 360. Później (od 22:00) mówimy o nowej strzelance kooperacyjnej RPG Outriders. Orbital jest dostępny w formacie Apple PodcastI Podcast GoogleI SpotifyI gdziekolwiek masz swoje podcasty.