Mass Effect: Legendary Edition ma nowy zwiastun porównawczy z ostatnich miesięcy, pokazujący, w jaki sposób nadchodzące zremasterowane wydanie ulepsza oryginalną trylogię Mass Effect. Daje nam wgląd w najlepsze osobowości i wpływy środowiskowe i wizualne, w tym kosmetyczne prześwity, renderowanie skóry, ulepszone / odmłodzone tekstury, bardziej szczegółowe modele 3D, cieniowanie oczu, sceny ponownego oświetlenia, globalne efekty końcowe, takie jak mapowanie, wolumetria, głębia pola, okluzja otoczenia i rozpraszanie podpowierzchniowe. Jeśli chcesz uzyskać trochę więcej informacji technicznych i nurkować, twórcy Mass Effect: Legendary Edition BioWare opublikowali obszerny raport. Artykuły Tylko dla Ciebie.
Bio-wyroby Uwagi „Ponowne opanowanie pojedynczej gry jest pozornie złożonym procesem, dlatego opracowanie odpowiedniego planu najlepszego sposobu ograniczenia ryzyka podczas ponownego otwierania trzy Przede wszystkim myśleliśmy o grach w pełni rozwiniętych. ”Musieli ulepszyć ponad trzydzieści tysięcy tekstur dla Mass Effect: Legendary Edition, wiele z nich od 720p do 4K – standard nowego Remastera. Obsługuje AI, wraz z aktualizacją Unreal Engine 3 (używaną w oryginalnej trylogii Mass Effect) do „bardziej zmodernizowanej i zunifikowanej wersji”.
Tytuł, który wymagał najwięcej pracy, był oczywiście pierwszy Efekt masowy Gra została wydana w 2007 roku z datą Xbox 360. Tam, gdzie było to możliwe, BioWare wprowadziło ulepszone wersje zasobów wizualnych używanych w sekwencjach – Mass Effect 2 I Efekt masy 3 – Ale uważali, aby z czasem nie uprościć tego uczucia (takiego jak starzenie się lub w niektórych przypadkach uderzenie pociskiem). Lub nawet przestarzałe błędy, takie jak zmiana stroju. BioWare zaszczepiło realizm w starych teksturach, sprawiając, że oddziałują one ze światłem w bardziej przekonujący sposób, rozszerzając animację i dodając efekty cząsteczek wtórnych lub wzmacniając kultowe poziome rozbłyski soczewek trylogii.
Tam, gdzie było to możliwe, w Mass Effect: Legendary Edition ponownie wprowadzono wstępnie wycięte sceny 4K, a reszta za pośrednictwem zaawansowanego oprogramowania AI. Zespół artystów środowiskowych dodał rekwizyty do „wyjątkowo suchych regionów”, ponownie skonfigurował materiały o niskiej rozdzielczości lub rozciągliwe i wygładził postrzępione zasoby 3D. W tym momencie BioWare zaczęło również zajmować się błędami, które wynikły z procesu remasteringu. Projektanci oświetlenia poszli w ich ślady, dodając wszystkie wyżej wymienione efekty wtórne i przenosząc funkcje silnika Mass Effect 3 do dwóch pierwszych gier.
Wreszcie, BioWare dokonało ogromnych ulepszeń pędzli na całych światach. Kolonia w Virus zawiera teraz więcej budynków, więcej efektów dymu i ognia, więcej obrażeń i gruzu, aby odzwierciedlić atak Jeth. W Noverii burza nasiliła się. Eden Prime, strona numer jeden w Mass Effect, korzysta z wbudowanych zmian w DLC Mass Effect 3: From Ashes. Ale BioWare poprawiło się jeszcze bardziej wraz z zachodem słońca w złotej godzinie, większą ilością spadającego popiołu, pożarów i obrażeń w bitwie, a także więcej liści i zniszczonych struktur.
Mass Effect: Legendary Edition został wydany 14 maja Na PC, PS4 i Xbox One. Będzie też można w nią grać na PS5 i Xbox Series S / X dzięki wstecznej kompatybilności – BioWare obiecuje „ukierunkowane ulepszenia” dla konsol nowej generacji. Możesz zamówić w przedsprzedaży Mass Effect Legendary Edition, zaczynając od rupia. 3999 USD / 60. Posiadacze abonamentu EA Play / Xbox Game Pass Ultimate otrzymują odpowiednio 10% zniżki na Origin / Microsoft Store.
Dlaczego firma LG porzuciła biznes smartfonów? Dyskutowaliśmy o tym dalej Orbitalny, Gadgets Podcast 360. Później (od 22:00) mówimy o nowej strzelance kooperacyjnej RPG Outriders. Orbital jest dostępny w formacie Apple PodcastI Podcast GoogleI SpotifyI gdziekolwiek masz swoje podcasty.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów