Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Złość z powodu usług promowych w północnym Akal tymczasowo zmniejszona o 83%

Złość z powodu usług promowych w północnym Akal tymczasowo zmniejszona o 83%

Od przyszłego tygodnia rejsy promem Gulf Harbor z Auckland do CBD zostaną tymczasowo zmniejszone o 83%, co złości niektórych użytkowników.

To dzięki Fullers360 Zrób trening nowej załogi i doskonalenia umiejętności istniejącego personelu, próbując jednocześnie zaradzić niedoborom wykwalifikowanej załogi morskiej i zwiększyć niezawodność usług. Program przyspiesza drogę do zostania kapitanem o 14 do 18 miesięcy – dodała.

W związku ze skróceniem rozkładów jazdy użytkownicy promów Gulf Harbor będą musieli w godzinach szczytu skorzystać z alternatywnego autobusu lub trzech innych regularnych połączeń autobusowych z Hibiscus Coast, które obsługują przedmieścia na końcu półwyspu Whangaparāoa. Promem płyniemy około 50 minut, a podróż zajmuje około 80 minut. Autobusem może to zająć około dwóch godzin.

Wczoraj wieczorem na spotkaniu społeczności lokalni mieszkańcy wyrazili złość, rozczarowanie i rozpacz w związku ze zmianami.

„Zdajemy sobie sprawę, że załoga ma opóźnienie, ale to, co teraz zrobili, to kolejne uderzenie w twarz. Ciągle nas popychają, popychają, bo myślą, że nie będziemy walczyć. Zrobimy to”. „Nie stawiajcie oporu, bo jest to usługa publiczna, z której prawdopodobnie korzysta 30 000 osób” – powiedział jeden z użytkowników.

„Jest złość, jest rozczarowanie, jest frustracja. Tak naprawdę są w tym wszystkie emocje, jakie można sobie wyobrazić” – powiedziała inna.

„Przeszliśmy od tętniącej życiem społeczności do społeczności, która ma wrażenie, że naprawdę się rozpada”.

Inny pasażer powiedział: „Rozczarowanie i rozpacz z powodu braku przejrzystości”.

Radny Auckland, John Watson, który napisał dla Auckland Transport 15-stronicowe podsumowanie tego, jak zła była jakość usług, powiedział, że ludzie byli wyczerpani problemem opóźnień i odwołań promów, który utrzymywał się przez dwa lata.

„Współczynnik odwołań wynosi obecnie ponad 50%, co oznacza, że ​​prom nie przypływa w 50% przypadków. To jak loteria, ciekawe, czy przyjedzie, a jeśli nie, to czy będzie autobus? Tam czy taksówkę? Ta usługa została zdziesiątkowana przez „Pewnego dnia naprawdę się udało”.

READ  Tahitańska kulinarna uczta, która jest bliska naszym sercom tutaj, w Aotearoa

„Społeczeństwo zareagowało bezprecedensowo licznie, próbując ratować prom, i, szczerze mówiąc, zostało potraktowane z pewną pogardą” – powiedział Watson.

Transport w Auckland, IN Projekt regionalnego planu transportu publicznegoZaproponowała wyeliminowanie usług promowych Gulf Harbor począwszy od 2028 roku.

Powiedziała, że ​​projekt O Mahurangi (Penlink) zostanie ukończony wcześniej i nastąpi poprawa lokalnych usług autobusowych. Ulepszone usługi autobusowe będą bezpieczniejsze niż promowe i tańsze, Powiedział.

„Ludzie będą z tym walczyć” – powiedział Watson. „Od tego zależy jakość ich życia”.

Program szkoleniowy miał również wpływ na usługi promowe w Half Moon Bay.