Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) uruchomi w Polsce usługę transmisji na żywo Viaplay 3 sierpnia.
Viaplay zaoferuje polskim widzom mieszankę sportów premium na żywo, Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali oraz treści dla dzieci, a jego cena wyniesie 34 zł (7,54 euro) miesięcznie z atrakcyjną promocją. Po wdrożeniu w Polsce usługa będzie dostępna w dziewięciu krajach europejskich, następnie w Stanach Zjednoczonych pod koniec 2021 r., w Holandii w pierwszym kwartale 2022 r., a do końca 2023 r. na czterech innych rynkach.
Komentując nadchodzącą premierę, Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Grupy NENT, powiedział: „Viaplay zaoferuje polskim widzom coś wyjątkowego. Nasza mieszanka najlepszych sportów na żywo, najwyższej klasy Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali oraz treści dla dzieci jest inny na rynku – a to dopiero początek. Będziemy stale inwestować w treści i jesteśmy szczególnie podekscytowani współpracą z nowymi i uznanymi lokalnymi talentami, aby tworzyć polskie aktywa od Viaplay. Przyjeżdżamy do Polski na długo- termin i bycie liderem w każdym tego słowa znaczeniu, z niecierpliwością czekamy na dzielenie się naszymi historiami i bycie częścią wspaniałych polskich sportowych momentów oraz poznawanie kibiców i partnerów w całym kraju.”
Wszystkie międzynarodowe filmy i seriale na Viaplay, podobnie jak większość filmów Viaplay Originals, będą miały polskie napisy lub komentarz dźwiękowy, a wszystkie treści dla dzieci będą dubbingowane w języku polskim. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą pokazywane z polskimi komentatorami i programami studyjnymi ze studia sportowego na Fiablay w Warszawie.
Podobnie jak na innych rynkach grupy NENT, Viaplay będzie dostępny w Polsce poprzez bezpośrednie subskrypcje i partnerstwa z osobami trzecimi. Usługa jest obsługiwana przez szeroką gamę urządzeń i platform, w tym inteligentne telewizory Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL; smartfony i tablety z systemem iOS i Android; Chromecast i Apple TV; platformy PlayStation 4, 5 i Xbox One; PC i Mac.
Grupa NENT podaje, że 25% z 13,8 mln gospodarstw domowych w Polsce ma abonament na streaming, ze średnią 1,5 abonamentu na gospodarstwo streamingowe. Oczekuje się, że obie liczby znacznie wzrosną wraz z dojrzewaniem rynku w nadchodzących latach.
Związane z
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Zdjęcia do „Pasji” rozpoczną się na początku 2025 roku
Ikona bicia serca Nick Perry jest nie do poznania na nowych zdjęciach po przejściu na emeryturę | Wiadomości o gwiazdach | Świat sztuki i telewizji
Piosenkarz i autor tekstów J.D. Souther umiera w wieku 78 lat: Piosenkarz i autor tekstów, który napisał hity dla The Eagles i Lindy Ronstadt, zmarł w swoim domu w Nowym Meksyku