WKura Scott Mills witała słuchaczy w swoim pierwszym programie w BBC Radio 1. Mniej niż 10% gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii ma internet, Mark Zuckerberg Miał zaledwie 14 lat, a jego playlista Radio 1 zawierała Rollercoaster B*Witched, Girlfriend Billie Piper i Will You (Go to Bed With Me) Touch & Go.
Mills napisał w swojej autobiografii swojego debiutu z 1998 roku, że „nie miał osobowości” i większość czasu między utworami spędzał wielokrotnie czytając numer telefonu stacji. Jednak nikt nie zadzwonił i nie spodziewał się, że zostanie zwolniony w ciągu kilku miesięcy.
Zamiast tego miał jeden z najdłuższych występów w historii Radia 1. W stacji mającej obsesję na punkcie młodzieży, w której prezenterzy zazwyczaj przekazują co kilka lat — Mills, lat 48, jest Cristiano Ronaldo popowego radia i utrzymywanie szczytowej kondycji długo po tym, jak starzy koledzy z drużyny przenoszą się do starych stacji lokalnych lub stanowisk kierowniczych.
Ale nie możesz uniknąć chwytającej ręki Radio 2 Ostatni program Forever Mills w Radio 1, wraz ze współprowadzącym Chrisem Starkiem, nadawany jest dzisiaj, zanim w przyszłym miesiącu przejmie kierownictwo od siostrzanej stacji Steve’a Wrighta (mówi, że to jego decyzja i że Radio 1 było gotowe zaoferować kolejny dwuletni kontrakt).
Pojawił się dziesięć lat po tym, jak Howard Stern wynalazł format radiowy zoo, w którym producenci i inni członkowie personelu stają się postaciami na antenie, wprowadzonymi do brytyjskiego radia przez Chrisa Evansa i Chris Moyles. Ale wszyscy ci gospodarze znaleźli się w centrum uwagi, używając głównie wspierającego zespołu rywali, aby ugruntować, że byli gwiazdą serialu. Mills odwrócił się, grając prostego faceta przed obsadą nieznajomych i robiąc gwiazdy dla swojego zespołu: Sardonic Chapers (obecnie Mark Chapman, gospodarz meczu drugiego dnia) i asystentka producentki Laura, która stała się centrum ogólnokrajowego X- wyszukiwanie czynnikowe w celu znalezienia partnera.
W 2012 roku Mills spotkał zagorzałego fana programu o imieniu Chris Stark, który był DJ-em w Studenckim Radiu w Southampton. Stark nie mógł się różnić od Millsa – Jacka, chłopca, który uwielbiał wieczory w garażu w Wielkiej Brytanii, a większość jego rodziny była w wojsku. Ale Mills zdała sobie sprawę, że to smak, którego brakowało stacji, i walczyła ze swoimi przełożonymi, aby dostać go do programu. Program powoli ewoluował od zoo do duetu prezentacyjnego, a Stark stał się idealnym chipem.
Program, który stworzyli razem, to nieskończona studnia kreatywności w gatunku rozrywki znanym z braku wyobraźni (ile programów na antenie w zasadzie sprowadza się do popowego quizu, zgadnij rok lub zamówienia?). Stworzyli numer telefonu do „flirtowania”, który słuchacze mogą przekazać każdemu, kto robi postępy w weekend – z wynikającymi z tego wiadomościami głosowymi odtwarzanymi w poniedziałki. Mills wykonał musical o swoim życiu na festiwalu w Edynburgu. To był mój osobisty faworyt Dzień, w którym upływa termin przeniesienia związku, oparty na przekonaniu, że zbyt okrutne jest rzucanie komuś bliskiemu Bożego Narodzenia; Zamienili 10 grudnia w dzień rozstania z niechcianym partnerem, gdy pełna parodia wyłoniła się z relacji Sky Sports News o ostatecznym terminie przejścia w piłkę nożną, a reporterzy celebryci po tym, jak zrzucili w ostatniej chwili.
Ich największy hit, „Wskazówki Bingo” – gdzie celebryci napełniają usta wodą, odtwarzane są niegrzeczne klipy audio BBC Radio i staraj się nie śmiać – stało się światowym hitem na YouTube. W tytułowej roli wystąpili takie gwiazdy filmowe, jak Will Ferrell, Hugh Jackman i Daniel Radcliffe.
Mills pojawił się jako wesoły w 2001 roku w Wywiad Z Guardianem, odzwierciedlając napięcie wokół reklamy w tamtym czasie. Napisaliśmy to To było „lepsze niż ściganie tabloidów”, a Mills zasugerował, że „klimat się zmienił, nawet w ciągu ostatnich pięciu lat”, więc słuchacze czuli, że nie będą zbyt zdenerwowani, ale obiecał, że nie będzie tak głośno o swoim seks w „różowych koszulach”.
Mills nie był pierwszym otwarciem gejowskim DJ-em w stacji, a nieżyjący już Kevin Greening był pionierem w tym zakresie. Ale Greening’s Road to the station wyświetlał klipy o wydarzeniach Gay Pride, podczas gdy Mills był cichym rewolucjonistą, ponieważ otwarcie mówił o swojej seksualności, ale nie został zidentyfikowany jako gejowski DJ. Lub, jak to ujął, „akceptuje jako zwykłego geja i pojawia się w radiu”. Nie zawsze było to łatwe: Chris Moyles zwykł podszywać się pod Millsa głośnym androgynicznym głosem, choć przestał, gdy Mills zapytał. Ale lata później, kiedy dołączył do Mills Nick Grimshaw A Adele Roberts – więc połowa tego dnia w Radio 1 to LGBT+ – stała się normą i nigdy nie pozostała niezauważona.
Bycie radiowym DJ-em jest bardzo łatwe i bardzo trudne. Sam Mills nie jest boleśnie zabawny ani odurzająco charyzmatyczny, ale to, co zbudował, jest większe niż suma jego części. Niezwykle jak na DJ-a, jest świetnym słuchaczem – natychmiast wychwytuje to, co mówi jego zespół lub słuchacze, szybką nutą lub ostrym pytaniem. W tym tygodniu program został zalany dystopijnymi wiadomościami o tym, ile ten program znaczy dla ludzi, którzy chodzili do szkoły i na studia, pobrali się, stracili rodziców i mieli ciężkie chwile podczas słuchania programu. Muszę postawić się w tym obozie – w chwilach samotności i oderwania, zwłaszcza podczas pandemii, tam czułam się jak w domu. zostanie pominięty.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”