My weźmiemy pomarańczową z czarną maską i kołami. Dzięki!
01 maja 2023 r W 5:45 czasu wschodniego
Mniej więcej tydzień temu McLaren zaprezentował 750S jako zaktualizowaną i udoskonaloną wersję 720S. Przybył z większą mocą niż jego poprzednik i około 30 procent nowych lub zmodyfikowanych komponentów, co jest imponujące jak na lifting w połowie cyklu. Jeśli spodobało Ci się to, co zobaczyłeś na pierwszych oficjalnych obrazach, możesz teraz pobawić się oficjalnym elementem sieciowym supersamochodu.
Zaczynając od kolorów, możesz wybierać spośród pięciu kolorów standardowych i pięciu opcjonalnych, w tym nowego koloru Orum. Jeśli chodzi o wnętrze, pakiet Alcantara jest teraz standardem z dwoma dodatkowymi dostępnymi specyfikacjami, TechLux i Performance. Pierwszy z nich wykorzystuje skórę Nappa w całej kabinie, podczas gdy Performance łączy w sobie skórę i Alcantarę.
Następna sprawa – koła. Istnieją trzy opcje kół z kilkoma różnymi wykończeniami dla każdego. Dostępnych jest 10 różnych kolorów zacisków hamulcowych i 3 opcje obręczy. Możesz także zamówić ulepszone hamulce gąsienicowe i tytanowe śruby blokujące koła, które uzupełniają wszystkie opcje w kategorii hamulców i opon.
Istnieje więcej elementów zewnętrznych, które możesz dodać. Na przykład maska i aktywny tylny spojler mogą być wykończone w innym kolorze niż główny kolor nadwozia. Wykończenia wydechu, zderzaki, przednie błotniki i inne komponenty mogą z kolei być produkowane z wykończeniami z włókna węglowego.
Możesz także dostosować wnętrze supersamochodu. Oprócz wyżej wymienionych specyfikacji, dostępne są interesujące funkcje, takie jak podwójnie oszklona szyba silnika, tytanowa uprząż i dywaniki OEM. Możesz także wybrać jedną z trzech dostępnych opcji zdobienia kierownicy.
Bez względu na to, który pakiet nadwozia i wnętrza wybierzesz, 750S zawsze jest wyposażony w 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem. To dobre dla 740 koni mechanicznych i momentu obrotowego 590 funtów stóp, skierowanego na tylne koła przez zaktualizowaną siedmiobiegową sekwencyjną skrzynię biegów z krótszym przełożeniem końcowym.
McLaren chce co najmniej 324 000 USD (bez 5000 USD opłat za przewóz i obsługę portu lub pakietu akcesoriów w Ameryce o wartości 2240 USD) za 750S Coupe, podczas gdy 750S Spider zaczyna się od 345 000 USD.
Sprawdź poniższy link źródłowy dla komponentu internetowego.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów