Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zapowiedź Nightingale z Game Awards 2022: „Survival-crafting” w dobrym stylu

Zapowiedź Nightingale z Game Awards 2022: „Survival-crafting” w dobrym stylu

w słowikGracze wzbijają się w powietrze, otwierając spadochron. Deweloperzy z Inflexion Games, studia w Edmonton w Albercie, założonego w 2018 roku przez absolwentów BioWare, dopiero niedawno dodali to do Unusual Fantasy, powiedział Polygon Neil Thompson, dyrektor artystyczny studia.

Ale może jeszcze stać się czymś w rodzaju odznaki lub innego znaku, który pomaga ciekawym graczom zidentyfikować lub zrozumieć coś, co ma w sobie odrobinę wysokiej koncepcji. słowik Pokazany w dwuminutowym zwiastunie podczas The Game Awards 2022 w czwartek, pochodzi z epoki wiktoriańskiej, ale z pewnością nie jest steampunkowy; Jest to gra fabularna typu „shared world survival craft”, ale nie jest to gra online dla wielu graczy.

„Uczyniliśmy Dragon Age średniowiecznym mrocznym fantasy, a Mass Effect grą science-fiction” — powiedział Aryn Flynn, dyrektor generalny Inflexion i były dyrektor generalny BioWare. (Ma również kredyty deweloperskie w Jadeitowe Imperium i Dragon Age: Początek.) „Ale zaczęliśmy od chęci zbudowania tego rodzaju współczesnej fantazji w epoce wiktoriańskiej, z magią, [that] rodzaj ustawienia. Wtedy zobaczyliśmy, że [and] Wypracowaliśmy odpowiednią dla tego rozgrywkę”.

Realmwalkers to ludzie, którzy eksplorują „Fae Lands” za pomocą portali, jak widać tutaj.
Obraz: gry przegięcia

w słowiki ujawnione po raz pierwszy Podczas zeszłorocznego Game Awards gracze stworzą ludzką postać z 1889 roku w alternatywnej historii, w której ludzie uczyli się i rozwijali magię wraz z dzisiejszą technologią. Na tej osi czasu poszukiwacze przygód zwani Realmwalkers podróżują z Ziemi do Lands of Fae, magicznej płaszczyzny istnienia, i wracają, aby zgłosić swoje wyczyny.

Ale kataklizm powoduje zawalenie się bram między światami, rozproszenie ludzkości i uwięzienie tego, co z niej zostało na ziemiach. Muszą przetrwać, sami stać się wykwalifikowanymi Wędrowcami po Królestwie i dotrzeć do miasta Nightingale, które zostało założone przez ich przodków jako ludzka placówka do studiowania magii.

Jeśli to wszystko brzmi jak prequel gry MMO, nie jesteś sam; Przez długi czas programiści postrzegali tę grę jako zwykłą grę, powiedziała Leah Summers, menedżer produktu w firmie Inflexion. Jednak systemy, z którymi pracowali, nie były odpowiednie dla studia ich wielkości (słowikJego zespół składa się z około 100 programistów). Ale dopasowana rozgrywka w stylu przetrwania, nad którą pracował zespół Summersa, była zbyt intrygująca, by odrzucić ją w radykalnej zmianie kierunku na bardziej tradycyjną narracyjną grę RPG.

„Największą rozmową, jaką odbyliśmy, jeśli chodzi o przetrwanie naszych graczy, była idea dostępności” – powiedział Summers. „ty masz Valheim Wynoś się, gdzie, tak naprawdę to nie jest przetrwanie; Jest łatwo dostępny, więc niektóre z większych rozmów, które prowadzimy, Jakiego rodzaju wyzwania chcemy w naszej grze? W jaki sposób chcemy rzucić wyzwanie naszym graczom? W grze MMO sposób myślenia o walce lub hordach różni się nieco od doświadczenia solo. Chcemy zapewnić graczom więcej możliwości rozwiązywania tych wyzwań za pomocą naszego przetrwania”.

Więc dla tych, którzy się zastanawiają, Czy mogę to zrobić sam? Odpowiedź brzmi tak. słowik Jego wczesna premiera na PC z systemem Windows, gdzieś w pierwszej połowie 2023 r., Został zaprojektowany jako gra dla jednego gracza, z elementami PvE dla zaproszonych współpracowników. Główny odcinek to eksploracja, odkrywanie, zbieranie i wytwarzanie, a walka i akcja są zawarte w całej podróży.

Aby zapewnić ujednolicone wrażenia przy jednoczesnym dostosowaniu gry do mocnych stron gracza (lub z dala od jego słabości), Inflexion jest Przedstawiamy mod o nazwie „Karty świata”, Jest to okazja dla graczy do nakreślenia i ustalenia ogólnych standardów tego, co mają zamiar napotkać. „To biom, to rodzaj stworzeń i struktur, które tam znajdziesz” – powiedział Flynn mediom podczas poniedziałkowej prezentacji. „Możesz więc ulepszyć swoją postać, kiedy tam dotrzesz, możesz odkryć, co jest po drugiej stronie, możesz nadać sobie unikalne cechy i wyjątkowe zalety”. [by] Zagrywanie określonych kart świata.

Karty Realm pojawiły się wcześnie, powiedział Thompson, dyrektor artystyczny słowikrozwój. „Myślę, że wszyscy od razu poczuliśmy, że byłby to ogromny wyróżnik, gdybyśmy mogli sprawić, by to działało” – powiedział. Zamiast ustalać różne poziomy trudności (i równoważyć je wszystkie), Karty Krain dadzą graczom szansę w następnym rozdziale ich starcia lub przynajmniej zapewnią im spokój ducha, że ​​szczególnie kłopotliwy przeciwnik może się nie pojawić.

„Rzeczą, która nas zaskoczyła, była elastyczność [Realm Cards] Flynn powiedział, odnosząc się do zamkniętych testów alfa, które Summers prowadził od października. „Ile różnych kombinacji i rzeczy muszą zrobić gracze, aby stworzyć te definicje, aby gracze mogli na przykład znaleźć zabawne sposoby samodzielnego rozwiązywania problemów, a stamtąd pochodzą strategie i taktyki przetrwania”.

Na pierwszy rzut oka, słowik Będzie dobrze porównywać z Fallout 76kolejna gra fabularna o przetrwaniu na dużą skalę, również stworzona przez jej twórcówWyrzuć etykietę MMO. Jednak Flynn powiedział, że gra będzie miała zrównoważone starcia dla dwóch lub trzech graczy (przeciwko wrogom AI), ale nie całkiem na poziomie rajdu. „Chcemy mieć pewność, że zdecydowana większość naszych treści to zabawa dla jednego gracza” – powiedział Flynn. Grupy graczy będą mogły łączyć swoje karty światów, aby stworzyć instancję o wyższym poziomie trudności, jeśli uznają, że są na to gotowe. Oczywiście przełoży się to na lepsze nagrody.

Mistrzowie słowik Wszystkie są zwyczajowe, powiedział Flynn, wywodzące się ze wszystkich ras, tożsamości i reprezentacji. To oczywiście oznacza mnóstwo dostosowań kostiumów, zwłaszcza gdy ludzie przemierzają krainy wróżek w kamizelce i kapeluszu lub czepku i krzątaninie. lub spadochron/szybowiec; Summers powiedział, że gracze alfa już pytają, czy mogą otrzymać specjalny parasol, który wskazuje na ich zaangażowanie we wczesny rozwój gry.

„Myślę, że zawsze byliśmy bardzo klarowni i zaangażowani, Oto co słowik On, ze swoimi fantazjami o „gazowym świetle”,pamiętasz. „Myślę, że kiedy zaczęliśmy myśleć o aspekcie przetrwania, rozmawialiśmy w stylu: Cóż, na żywo będziesz wyglądać absolutnie wspaniale. „

słowik Na razie planowana tylko na PC z systemem Windows. Flynn powiedział, że Inflexion Games przewiduje okres wczesnego dostępu na około rok przed pełną premierą. Wersje konsolowe zostaną rozważone później.

READ  Opis przejścia Castle Ensis w DLC Elden Ring