Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Anna Ross dorastała w liczącym zaledwie 64 osoby miasteczku w Dunedin w Nowej Zelandii i jest pomysłodawcą wegańskiej marki kosmetyków wolnych od okrucieństwa Kester Black.

Założycielka Kester Black ujawnia, jak zmieniła swoje hobby w markę kosmetyczną o wartości 20 milionów dolarów

Anna Ross dorastała w liczącym zaledwie 64 osoby miasteczku w Dunedin w Nowej Zelandii i jest pomysłodawcą wegańskiej marki kosmetyków wolnych od okrucieństwa Kester Black.

Anna Ross dorastała w liczącym zaledwie 64 osoby miasteczku w Dunedin w Nowej Zelandii i jest pomysłodawcą wegańskiej marki kosmetyków wolnych od okrucieństwa Kester Black.

Młoda kobieta ujawniła, jak udało jej się zamienić zaledwie 50 dolarów ze swoich oszczędności w globalne imperium kosmetyczne, które obecnie zarabia ponad milion dolarów rocznie.

Anna Ross dorastała w mieście liczącym zaledwie 64 osoby w pobliżu Dunedin w Nowej Zelandii i jest pomysłodawcą wegańskiej marki kosmetyków wolnych od okrucieństwa Kester Black.

To, co zaczęło się jako hobby jubilerskie ponad dziesięć lat temu, przekształciło się w etycznie wykonaną linię kosmetyków, która obecnie sprzedaje prawie 50 odcieni lakierów do paznokci, a także szminki i eyeliner.

Ross powiedziała, że ​​kiedy zaczęła pracować, żyła od wypłaty do wypłaty i zaryzykowała bankructwo, aby rozpocząć działalność.

Zaoszczędziła zaledwie 50 dolarów z pracy w handlu detalicznym, aby złożyć je na swoje pierwsze zamówienie na biżuterię, wykorzystując zyski, aby kupić więcej i ostatecznie przejść na lakier do paznokci.

Jeśli ja mogę to zrobić, każdy może. Nie jestem wyjątkowa, nie umiem matematyki i nie umiem ortografii, bo mam dysleksję – to, co doprowadziło ją do tego momentu, to czysta determinacja i determinacja, powiedziała Daily Mail Australia.

Kester Black sprzedaje prawie 50 odcieni lakieru do paznokci wraz ze szminką i eyelinerem - wszystko wykonane etycznie, wegańskie i wolne od okrucieństwa

Kester Black sprzedaje prawie 50 odcieni lakieru do paznokci wraz ze szminką i eyelinerem – wszystko wykonane etycznie, wegańskie i wolne od okrucieństwa

Ross powiedziała, że ​​nigdy nie sądziła, że ​​zrobi to zawodowo, ponieważ zmagała się z ortografią i miała dysleksję.

Ross powiedziała, że ​​nigdy nie sądziła, że ​​zrobi to zawodowo, ponieważ zmagała się z ortografią i miała dysleksję.

Po studiach projektowania mody na Uniwersytecie Nowej Zelandii, pani Ross zdecydowała się przenieść przez fosę do Melbourne w 2009 roku.

Powiedziała, że ​​zaczęła robić biżuterię w tym samym roku, ponieważ nie było jej stać na przywiezienie z domu maszyny do szycia.

Jej zainteresowanie lakierami do paznokci wzrosło w 2012 roku, kiedy zaczęła szukać farb do emalii do wykorzystania w swojej biżuterii i zauważyła ogromną lukę na rynku.

„Zastosowałam sześć manikiurów i praca potroiła się w ciągu trzech miesięcy” – powiedziała.

To wtedy postanowiła odejść od jubilerskiego aspektu, skupiając się tylko na lakierze do paznokci.

Ross powiedziała, że ​​jej pierwsze zamówienie kosztowało ją 3000 dolarów, co, jak przyznała, doprowadziłoby mnie do „całkowitego bankructwa”, gdyby to nie wypaliło.

Ross w końcu sprzedawał biżuterię przed przejściem na lakier do paznokci w 2012 roku

Ross w końcu sprzedawał biżuterię przed przejściem na lakier do paznokci w 2012 roku

Jej marka jest kochana na całym świecie za swój wegański i etyczny charakter

Jej marka jest kochana na całym świecie za swój wegański i etyczny charakter

Ale na szczęście tak się stało i marka Kester Black została oficjalnie uruchomiona dwa lata później, w 2014 roku.

W tamtym czasie, jak powiedziała Ross, istniał ogromny niedobór marek lakierów do paznokci wolnych od okrucieństwa i wegańskich, co zainspirowało ją do rozpoczęcia kariery w firmie.

„W tamtym czasie nie byłam weganką i nie chciałam powstrzymywać ludzi, którzy nie byli w kupowaniu produktów, więc na początku byliśmy całkiem dobrzy z marką” – powiedziała.

To, co teraz wyróżnia ich markę, to wysoki poziom certyfikatów, które otrzymała, w tym, że jej produkty są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla i certyfikacja B-corporation – najwyższe standardy wydajności społecznej i środowiskowej.

„Z pewnością są teraz bardziej etyczne marki, ale nie sądzę, aby którakolwiek z nich przekroczyła granice, które musimy zdobyć” – powiedziała.

„Nie ma innej znanej mi marki, która ma dwa kredyty, ponieważ mamy sześć”.

Pomimo niesamowitego sukcesu Miss Ross w biznesie, przyznaje, że nie traktowała tego poważnie przez pierwsze kilka lat, które uważała za „stracone”.

„Miałam wtedy 21 lat i myślałam, jakbym miała 21 lat” – powiedziała.

„Nigdy nie myślałem o sobie jako o przedsiębiorcy ani nie uważałem tego za biznes, pracowałem dla optyka i było to tylko hobby”.

Dopiero w 2016 roku, kiedy pani Ross otrzymała nagrodę Telstra Young Businesswoman of the Year, zdecydowała się „poważnie” i włożyć wszystko, co miała w Kester Black.

Przypisuje jej umiejętność napisania informacji prasowej o swoim sukcesie, dodając, że kiedy zaczynała swoją działalność, wysyłała niezliczone numery do magazynów kosmetycznych i lifestylowych, aby zaprezentować swoją pracę.

Pani Ross zdobyła nagrodę Telstra Young Businesswoman of the Year w 2016 roku, co tylko zainspirowało ją do przekonania się, jak daleko może spełnić swoje marzenie.

Pani Ross zdobyła nagrodę Telstra Young Businesswoman of the Year w 2016 roku, co tylko zainspirowało ją do przekonania się, jak daleko może spełnić swoje marzenie.

Wartość netto Kester Black jest obecnie szacowana na 20 milionów dolarów, z czym Ross stara się wymyślić.

Powiedziała szczerze: „Zdecydowanie odczuwałem wiele stresów, było około sześciu miesięcy, kiedy płakałem każdego dnia i mówiłem„ Kim jestem, aby prowadzić firmę, to naprawdę trudne ”.

„Ale po prostu wiedziałem, że produkty są piękne, a marka dobra, więc nie mogłem się zmusić, by z nich zrezygnować”.

Kester Black ma teraz ponad 17 000 lojalnych klientów, wśród których są fani, w tym australijskie modelki Elle MacPherson i Rebecca Judd.

Markę można znaleźć na półkach ekskluzywnych domów towarowych Liberty London, domu towarowego Dover Street w Paryżu czy Nordiska Kompaniet w Sztokholmie – żeby wymienić tylko kilka.

Zespół Kester Black składa się z pani Ross, jej partnera Fergusa i pracownika na pół etatu, którego 70 procent przychodów pochodzi z Australii.

„Chcę, aby Kester Black stała się numerem jeden wśród marek kosmetycznych na świecie, a dzięki temu chcę, aby klienci myśleli o tym, jak kupują swoje towary” – powiedziała.

„Myślę, że to bardzo zabawne, ponieważ moi nauczyciele w szkole myśleli, że będę niczym, więc jestem bardzo dumny z tego, co osiągnąłem”.