Nowa oferta obejmuje dodatkowe środki finansowe i nie jest uzależniona od akceptacji harmonogramu utrzymania modernizacji sieci kolejowej, na który RMT się nie zgadza.
Oferta Network Rail obejmuje podwyżki wynagrodzeń w przedziale od 14,4% dla najniżej opłacanych grup zaszeregowania do 9,2% dla najwyżej opłacanych grup zaszeregowania.
Istnieje dodatkowe 1,1% od zarobków bazowych i wzrost opóźnień w płatnościach.
Oferta obejmuje również ogólny wzrost zarobków podstawowych w zakresie od 15,2% dla najniższej grupy zaszeregowania do 10,3% dla najwyższej płatnej grupy zaszeregowania.
Zwiększona zwłoka w płatnościach zostanie wdrożona i wypłacona w formie ryczałtu.
Rozszerzona oferta obejmuje również przesunięcie rocznicy płatności do października 2022 r. od stycznia 2023 r.
55% członków RMT Network Rail zarabia mniej niż 35 000 funtów, więc byliby uprawnieni do podwyżki o 15,2% w ciągu dwóch lat.
Inne korzyści wynikające z umowy obejmują zniżki na podróże rekreacyjne w wysokości 75% – od dawna prośba członków Network Rail.
Członkowie RMT Network Rail zdecydują teraz, czy przyjąć ofertę w referendum, które rozpocznie się w marcu
9
Zakończy się 20 marca w południe.
Tymczasem prace przemysłowe na Network Rail zostały zawieszone.
RMT nie wydaje rekomendacji, jak głosować w referendum.
Sekretarz generalny RMT Mick Lynch powiedział: „Network Rail przedstawiło nową i ulepszoną ofertę, a teraz nasi członkowie zdecydują, czy ją przyjąć, czy nie.
„Będziemy kontynuować naszą kampanię na rzecz wynegocjowanego rozwiązania we wszystkich aspektach sporu kolejowego”.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa