Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Z Warner Bros.  Discovery Fuzja, David Zaslav jest na najlepszej drodze do zostania królem treści w Ameryce

Z Warner Bros. Discovery Fuzja, David Zaslav jest na najlepszej drodze do zostania królem treści w Ameryce

Twarz Davida Zaslava Zapaliło się, gdy SUV zbliżył się do parkingu. Było około 8 rano we wtorek, 1 czerwca, było prawie 70 stopni Celsjusza i było słonecznie w Burbank w Kalifornii, gdy Zaslav przyjeżdżał po raz pierwszy w historii do jednego z najsłynniejszych studiów rozrywkowych na świecie. Po tym, jak Zaslav pokazał ochroniarzom swoje negatywne wyniki COVID, samochód wjechał na teren o powierzchni 110 akrów, niecodzienne miasto w cieniu gór Santa Monica. Zaslav wyjrzał przez okno i spojrzał na słynną wieżę ciśnień Warner Brothers, która górowała nad nią jak jakaś starożytna świątynia. Gdyby rzeczywistość już nie zatonęła, zatonęłaby teraz. – Wierzysz w to? wypłynął. „To już się dzieje.”

Dwa tygodnie temu Zaslav, prezes i dyrektor generalny Discovery od 2007 roku, dokonał najmądrzejszego zamachu stanu w obecnej erze korporacyjnych gigantów – transakcja o wartości 43 miliardów dolarów, która została rozpisana w podobnej do szpiegowskiej tajemnicy w okresie trzech miesięcy od lutego do maja. Transakcja, która jest teraz przyspieszona z powodu wyzwań regulacyjnych i ma zostać sfinalizowana w połowie 2022 roku, uwolni AT&T z obciążonego długiem portfela WarnerMedia, który gigant telekomunikacyjny nabył zaledwie trzy lata temu za prawie dwukrotnie wyższą cenę. Discovery z kolei zgromadzi potężny nowy arsenał w wojnach telewizyjnych, jednocząc OWN, Animal Planet, Food Network i HGTV z potężniejszymi armiami HBO, CNN, dawnych Turner Broadcasting Networks i Warner Brothers Library. Po sfinalizowaniu transakcji przychody połączonej firmy będą ustępować tylko Disneyowi, a Zaslav, odnoszący duże sukcesy, ale wciąż stosunkowo drugorzędny dyrektor medialny, znajdzie się przy stole z kontrolującymi królów treści. NS New York Times Nagłówek został ogłoszony po ogłoszeniu umowy 17 maja: „Tytan wznosi się w grze Media World’s Game of Thrones”.

Zaslav udał się do Burbank, aby przedstawić się 27 000 pracowników WarnerMedia. Zdecydowana większość z nich zostanie uchwycona za pomocą wideo, ale setki czołowych menedżerów Warnera było tam bezpośrednio, po raz pierwszy od początku pandemii. Zaslav przywiózł ze sobą Davida Levy, dyrektora ds. operacyjnych Discovery i szefa zasobów ludzkich firmy, Adrii Albert Rohm. Szofer zostawił je w dawnym bungalowie George’a Clooneya, żeby Zaslav mógł się przygotować. Poprzedniej nocy, w samolocie, Zaslav zastanawiał się nad swoją historią. Podobnie jak prawdziwi Warner Brothers, był potomkiem polskich Żydów, których przodkowie uciekli z Europy przed Holokaustem, kiedy Warnerowie pilnie naciskali na amerykańskich ustawodawców, by powstrzymali dojście Hitlera do władzy. W innym głębokim osobistym związku, jednym z bohaterów Zaslava jest Steve Ross, legendarny były dyrektor generalny Warner Communications i Time Warner. W 2012 roku Zaslav otrzymał nagrodę w imieniu Ross od UJA-Federation of New York. Teraz przejmował dawną firmę Rossa, która miała wygłosić prezentację w Stephen J. Ross Theatre. Wszedł na scenę z Jasonem Keelerem, obecnym dyrektorem generalnym WarnerMedia, który był informowany o fuzji dopiero tuż przed wiadomościami. Zaslav nie jest typem do robienia notatek, ale dziś trzymał w ręku teczkę z Manili. Chciał to zrobić dobrze.

Podobny ratusz miał miejsce w czerwcu 2018 r., kiedy John Stankey, weteran AT&T pierwotnie zatrudniony do prowadzenia WarnerMedia, pojawił się obok wieloletniego lidera HBO Richarda Pleiblera. Nie poszło dobrze. Stankey wysłał zbiorową niezręczność za pośrednictwem kreatywnej społeczności WarnerMedia, używając terminów takich jak „godziny zaangażowania” i „zarabianie dzięki alternatywnym formom reklamy”. Nagranie wideo z rozmowy wyciekło do czasy, Osiem miesięcy później Plepler opuścił firmę. (Stankey jest teraz dyrektorem generalnym AT&T.)

Zaslav zrobił znacznie lepsze pierwsze wrażenie. Porozmawiaj o jego pochodzeniu i rodzinie. Porozmawiaj o talencie i opowiadaniu historii. Mów o dziedzictwie i kreatywności. Czasami nowi szefowie zachowują się, jakby wszystko wiedzieli. Przesłanie Zasława było odwrotne. „Nie przychodzimy tu myśląc, że znamy odpowiedzi”, powiedział. „Jest tona, której nie znamy”. Według słów wysokiego rangą pracownika, który obserwował z domu: „On to przybił”.

Pod koniec programu Zaslav ujawnił nazwę nowej firmy, Discover Warner Bros., i jej slogan: „Rzeczy, z których powstają marzenia”. „on jest z sokół maltański, I to film Warner Brothers”. „To jeden z moich ulubionych filmów, a ta linijka pojawia się na końcu filmu, kiedy wchodzi policjant i siedzi tam maltański jastrząb i pyta policjanta Humphreya Bogarta: „Co to jest? to?” A on mówi: „To jest materiał, z którego zrobione są sny”. A dla mnie ta podróż, którą wszyscy razem podejmujemy, aby opowiadać najlepsze historie, oglądać nasze treści na całym świecie, ekscytować się nimi i sprawić, by najlepsi gawędziarz zaangażowali się w nas i byli szczęśliwi i podekscytowani opowiadaniem i dzielić się swoimi historiami, to jest marzenie.”

Po ratuszu, przyjęciu na świeżym powietrzu i spotkaniach z kilkoma dyrektorami Zaslav wskoczył na ciężarówkę, aby zwiedzić okolicę. Gdy ciężarówka zwalnia do zatrzymania przed fontanną z przyjaciele, Zaslav podskoczył, żeby zrobić zdjęcie i wysłał je żonie i dzieciom. Wewnątrz Muzeum Warner Bros. przejdź się przez jaskinię nietoperzy Batmana i czarodziejski świat Harry’ego Pottera, zanim zatrzymaj się, aby zrobić zdjęcia z liną Wonder Woman. Potem poszedł do sklepu z pamiątkami i kupił kilka kapeluszy, kubków do kawy i toreb na zakupy. (Zaslav przechowuje łupy legendarnych rzeczy). Później, w prywatnym samolocie powrotnym do Nowego Jorku, Zaslav i jego asystenci rozłożyli się na swoich miejscach i badali relacje w wiadomościach, podczas gdy ktoś nalewał trochę ich Chardonnay. Zaslav wciąż się szczypał. „Jakie jesteśmy szczęśliwi, że nam się to udało, że to jest nasza praca?” Powiedział. „Naprawdę myślę, że to będzie najlepsza firma medialna na świecie”. Podnieśli kieliszki i napili się.

miesiąc i Pół godziny później Zaslav spacerował po Central Parku w swoim charakterystycznym sportowym stroju roboczym: białej koszuli z krótkim rękawem Golf TV, czapce Eurosport, dopasowanej szarej kurtce i spodniach khaki. Całość dopełnia para szylkretów Ray Bans otaczających kwadratową twarz Zasława. Zwykle wchodzi do parku o 5 rano, ale dzisiaj dla mojej korzyści przesunął go na 7 rano.

Kiedy Zaslav jest na Manhattanie, mieszka w dupleksie Central Park West, który kupił od Conana O’Briena za 25 milionów dolarów w 2010 roku. Podczas pandemii osiadł w swoim domu nad oceanem w East Hampton. Ale teraz dzieli swój czas między Hamptons, miasto i coraz częściej Beverly Hills, gdzie Zaslav i jego żona Pam odnawiają historyczną posiadłość „Woodland”, którą kiedyś należał. ten Ojciec duchowy Producent Robert Evans. W noc naszego spotkania prowadził imprezę w Polo Bar Ralpha Laurena, aby uczcić uruchomienie Magnolia Network Chipa i Joanny Gaines w Discovery+, usłudze przesyłania strumieniowego na żywo firmy. Ale dzień był młody, a Zaslav lubił być w ruchu, więc szliśmy – koncentrując się na spacerach, a nie na przykład na pikniku – w upalnych temperaturach szybko przez ponad godzinę, zanim usadowiliśmy się przy stoliku na świeżym powietrzu w Barney Greengrass, restauracja 113-letnia subskrybentka Upper West Side wędzona rybna, do której należy elita medialna Nowego Jorku. (Inni ważni pracownicy to dobrzy przyjaciele Zaslava, David Geffen i Allen Grobman.) Zaslav zamówił u Lux talerz jajecznicy i przedstawił mnie właścicielowi zakładu w trzecim pokoleniu, Gary’emu Greengrassowi.