W tym tygodniu odbędzie się VidCon i YouTube Opublikowano nowy raport o trendach „Fandomu”. Zbiegając się z wydarzeniem, podkreślono znaczenie budowania społeczności w aplikacji dla twórców.
10-stronicowy przegląd zawiera bogactwo spostrzeżeń na temat rosnącej wartości fandomu i powiązań społecznościowych, które tworzą się wokół niszowych trendów. W rzeczywistości raport zapewnia wgląd w to, dlaczego bazy fanów są ważne i w jaki sposób użytkownicy czerpią korzyści z bycia częścią grup istotnych dla danego tematu.
według raport:
„Według Instytutu Fandomów KR&I fandom to relacja między ludźmi a podmiotem ich fandomu; Obiekt, z którym można się utożsamić, podnoszący na duchu oraz inspirujący do oddania i inwestycji. Wraz z ewolucją technologii zmieniają się także relacje fanów z ich ulubionymi twórcami, artystami i innymi podmiotami rozrywkowymi.„
YouTube twierdzi, że jest tu kilka interesujących obserwacji na temat korzystania z rozszerzonych treści wokół tematów i trendów, co często generuje znacznie większe zaangażowanie niż sama treść główna.
Przykładem może być coś takiego „Toaleta Skipiedi”dziwaczny serial na YouTube, wykorzystuje postacie z gier wideo w zupełnie innym kontekście.
Seria, mająca obecnie 75. odcinek, zaczęła żyć własnym życiem i stała się częścią szerszej kultury internetowej. I choć koncepcja przejęcia przez „Camera Heads” (a teraz także „G Squad”) koncepcji „Toilet Heads” (a teraz także „G Squad”) może na pierwszy rzut oka wydawać się dziwnym pomysłem, serial w rzeczywistości cechuje się płynną narracją i wyraźną inteligencją w zakresie zdjęć i reżyserii .
Właśnie dlatego stał się tak popularny i ma obecnie ogromną rzeszę fanów, głównie dzięki YouTube.
Może nie wydawać się to głównym trendem w branży rozrywkowej, ale YouTube umożliwia budowanie i angażowanie milionów odbiorców, nawet w przypadku mniej popularnych pomysłów.
Jest też to:
YouTube to główne centrum tych grup i fanów – aż 80% fanów często korzysta z tematycznych treści w aplikacji.
W tym kontekście istnieją również możliwości budowania marki i działań marketingowych.
Czy zatem warto sponsorować Skibidi Toilet w celu pozycjonowania marki?
Nie sądzę, aby była to opcja, ale w przypadku odpowiedniej marki byłoby to z pewnością wartościowe miejsce docelowe, jeśli byłoby to możliwe, a w aplikacji istnieje duża liczba takich społeczności i odbiorców.
To interesująca kwestia, a raport YouTube oferuje szereg spostrzeżeń na temat siły społeczności i wykorzystania jej w aplikacji.
Najnowszy raport trendów możesz pobrać na YouTube Tutaj.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów