Google dodaje nową ocenę „wysoce cytowane” do wyników wyszukiwania często uzyskiwanych od innych wydawców, Firma ogłasza dzisiaj. Wszystko, od lokalnych wiadomości, po wywiady, reklamy, a nawet komunikaty prasowe, będzie kwalifikować się do dodania nowej etykiety do obrazu podglądu w wynikach wyszukiwania, o ile inne witryny zawierają do niej linki. Więcej informacji jest również dodawanych do powiadomień „szybko rozwijający się” i „o tym wyniku” w wyszukiwaniu.
Gigant wyszukiwania ma nadzieję, że jego często cytowany tag pomoże wyróżnić oryginalne reportaże, które mogą zawierać ważny kontekst, który może zostać usunięty, gdy historia zostanie uchwycona szerzej. Przydatne jest jednak również znalezienie informacji prasowych, w których można uzyskać informacje bezpośrednio od samych firm. Google twierdzi, że ma nadzieję, że etykieta pomoże czytelnikom znaleźć „najbardziej przydatne lub trafne informacje do wiadomości”. Zostanie on udostępniony „wkrótce” w Stanach Zjednoczonych na urządzeniach mobilnych dla użytkowników anglojęzycznych, a „w nadchodzących tygodniach” zacznie być globalny.
Oprócz wysoko cytowanego rankingu Google rozszerza swoje próby, aby pomóc użytkownikom wyszukiwania w krytycznej ocenie wyświetlanych wyników. ten Zauważ, że się pojawia W wyszukiwaniu „szybko rozwijające się tematy” będzie teraz przypominać użytkownikom, aby sprawdzili, czy źródło jest wiarygodne, lub po prostu powie im, aby wrócili później, gdy dostępnych będzie więcej informacji. Ta zmiana jest obecnie wprowadzana w przypadku wyszukiwania w języku angielskim w Stanach Zjednoczonych. Jest również wdrażany Ulepszenia „Informacje o tym wyniku”” Funkcja ogłoszony w zeszłym roku (które zapewniają więcej kontekstu na temat każdej witryny w wynikach wyszukiwania) w nadchodzących tygodniach.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów