Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wyścig Supercars 2024 Newcastle 500 został odwołany

Wyścig Supercars 2024 Newcastle 500 został odwołany

Wyścig Supercars Newcastle 500 2024 został odwołany. Zdjęcie: w dostawie

Burmistrz Nutale Nelms potwierdził, że wyścigi Supercars Newcastle 500 2024 zostały odwołane.

Cr Nelmes ujawnił tę wiadomość dziś rano w ABC Radio Newcastle, mówiąc, że dyrektor generalny Supercars, Shane Howard, skontaktował się z nią, aby poinformować ją, że kategoria wybrała plan rezerwowy na inauguracyjny sezon 2024, rozumiany jako Bathurst.

Aktualizacja: Supersamochody nie opuszczają Newcastle

Decyzja ta nastąpiła po tym, jak wczoraj premier Chris Minns wezwał Radę Miasta Newcastle do podjęcia decyzji, czy utrzymać kontrakt, czy też nie, w związku z przyszłoroczną imprezą.

Finałowy wyścig Mistrzostw REPCO SUPERCARS 2023 na jednym z najlepszych torów ulicznych na świecie. Ciesz się tym wszystkim w VAILO ADELAIDE 500, Kliknij tutaj, aby kupić bilety

Rząd Nowej Południowej Walii oferuje tymczasową roczną umowę na rok 2024 ze względu na „czarną dziurę” w budżecie, ale według premiera prowadzi już rozmowy z Supercars na temat nowej pięcioletniej umowy.

Chociaż wcześniej uznała wyścig Newcastle 500 za „niezwykle udany” wyścig dla miasta, Cr Nelms twierdzi teraz, że sprzymierzyła się z lokalnym parlamentarzystą stanowym Timem Crackanthorpem.

W ostatnich miesiącach wyrażał swój sprzeciw wobec tej imprezy, co wynika z sondażu, który wykazał, że większość mieszkańców sprzeciwia się nowemu porządkowi imprezy.

„Wydarzenie tej wielkości i zakresu musiałoby mieć poparcie lokalnych parlamentarzystów stanowych, aby mogło się odbyć, więc decyzja tak naprawdę należy do rządu Nowej Południowej Walii” – Cr Nelms powiedział ABC Radio.

„Tim dał jasno do zrozumienia, że ​​nie będzie wspierał tego wydarzenia [following] Konsultacje, które odbyliśmy na jego własnym terenie i w pełni szanujemy…jego decyzję.

„I nie ma możliwości kontynuowania wydarzenia tej wielkości i zakresu, jeśli lokalni przedstawiciele stanowi go nie wspierają”.

READ  Wielki reset turystyki był stuprocentową porażką.

Jak wcześniej informowała firma Speedcafe, zalecenie to wydawało się zawierać pewne nietypowe odpowiedzi i nie wykluczało możliwości, że poszczególne osoby odpowiedziały wielokrotnie na komponent online.

Jednakże rząd laburzystowski w dalszym ciągu wspierał to wydarzenie, podczas gdy samorząd lokalny, który miał większość Partii Pracy, odmówił przyjęcia rocznej oferty z podanego powodu, że nie odpowiadała ona pięcioletnim konsultacjom. Wsparcie.

Wczoraj premier Means określił to stanowisko jako „irracjonalne”.

Newcastle 500 stanowiłoby trójstronne porozumienie pomiędzy rządem stanowym (za pośrednictwem agencji turystycznej/wydarzeń Destination NSW), miastem Newcastle i samą firmą Supercars.

Oświadczenie Cr Nelmesa niekoniecznie wyklucza powrót Newcastle 500 w 2025 r. i później.

Stwierdziła jednak, że będzie to zależało także od stanowiska lokalnego przedstawiciela państwa.

„W tej chwili nie ma porozumienia z rządem Nowej Południowej Walii i lokalnymi parlamentarzystami stanowymi, którzy reprezentują nas wszystkich tutaj, w Newcastle w tym regionie, w parlamencie stanowym” – powiedział Nelms.

„Będą musieli dojść do porozumienia, zanim w ogóle spojrzymy na cokolwiek w przyszłości”.

Jak na ironię, w nieodległej przyszłości może zostać reprezentantką państwa.

Komisja Antykorupcyjna stanu Nowa Południowa Walia prowadzi dochodzenie w sprawie Crackanthorpe w związku z nieujawnieniem majątku rodzinnego i do czasu rozstrzygnięcia może zostać wydalony z Partii Pracy.

Nelms jest jedną z faworytek do zdobycia preselekcji/poparcia na ogólnie bezpieczną siedzibę Partii Pracy, a zastępca burmistrza Declan Clausen prawdopodobnie zajmie jej miejsce, jeśli zostanie wybrana do parlamentu stanowego.

Jednakże Cr Clausen jest obecnie przedstawicielem okręgu 1 w systemie okręgów Rady Newcastle, gdzie znajduje się tor Newcastle East Street Circuit, więc wydarzenie to było dla niego również napięte politycznie.

Plan awaryjny Bathurst, ujawniony przez Speedcafe, zakłada połączenie 12-godzinnego wyścigu z wyścigiem supersamochodów.

Rozumie się, że oznacza to przedłużenie wydarzenia do 10-dniowego „festiwalu sportów motorowych”, aby zapobiec przekroczeniu liczby widzów na Mount Panorama zgodnie z ustawodawstwem stanowym, które ogranicza je do pięciu całkowitych zamknięć torów rocznie.

READ  Podsumowanie śniadania: Wszędzie słabe dane ekonomiczne, ale wyniki spółki pozostają dobre