Ale mimo że OpenAI wychwala tę technologię w Hollywood, jednym z pierwszych podmiotów, które publicznie zaatakowały, jest firma zarządzająca marką WHP Global, która obecnie udziela licencji na markę Toys „R” Us sklepom takim jak Macy’s, a także eksploruje większe sklepy. Prawie każdy dom towarowy Macy’s ma teraz dział z markowymi zabawkami, ale zwykle jest to kilka głupich alejek z zabawkami, a nie magazyny z zabawkami, które kiedyś były paliwem marzeń dzieci.
Chociaż niektóre nagłówki opisują tę reklamę jako pierwszą reklamę wyprodukowaną przy użyciu Sory z OpenAI, Komunikat prasowy Nie oznacza to, że będzie on emitowany gdziekolwiek indziej niż Toysrus.comchoć w zeszłym tygodniu miał on także premierę przed publicznością złożoną z dyrektorów agencji reklamowych na festiwalu Cannes Lions 2024 we Francji.
PR-owiec nie próbuje też twierdzić, że został stworzony w całości przez sztuczną inteligencję. Według reżysera Nicka Klefrowa, agencja kreatywna Native Alien, która wyprodukowała materiał, nad filmem pracowało „około tuzina osób”, a ponadto zastosowała „korygujące efekty wizualne”. Sora doprowadził nas do 80-85% drogi. Napisane w dniu X:
Wygląda na to, że Native Foreign ponownie wykorzystało poprzednie ujęcie, które nakręcili z Sorą w ramach projektu Toys „R” Us. Oto warsztat naprawy rowerów, który założyła firma Pojawiło się w marcuw porównaniu do finalnie poprawionego klipu:
Ujawnienie: Vox Media, spółka matka The Verge, ma umowę dotyczącą technologii i treści z OpenAI.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć