Ale mimo że OpenAI wychwala tę technologię w Hollywood, jednym z pierwszych podmiotów, które publicznie zaatakowały, jest firma zarządzająca marką WHP Global, która obecnie udziela licencji na markę Toys „R” Us sklepom takim jak Macy’s, a także eksploruje większe sklepy. Prawie każdy dom towarowy Macy’s ma teraz dział z markowymi zabawkami, ale zwykle jest to kilka głupich alejek z zabawkami, a nie magazyny z zabawkami, które kiedyś były paliwem marzeń dzieci.
Chociaż niektóre nagłówki opisują tę reklamę jako pierwszą reklamę wyprodukowaną przy użyciu Sory z OpenAI, Komunikat prasowy Nie oznacza to, że będzie on emitowany gdziekolwiek indziej niż Toysrus.comchoć w zeszłym tygodniu miał on także premierę przed publicznością złożoną z dyrektorów agencji reklamowych na festiwalu Cannes Lions 2024 we Francji.
PR-owiec nie próbuje też twierdzić, że został stworzony w całości przez sztuczną inteligencję. Według reżysera Nicka Klefrowa, agencja kreatywna Native Alien, która wyprodukowała materiał, nad filmem pracowało „około tuzina osób”, a ponadto zastosowała „korygujące efekty wizualne”. Sora doprowadził nas do 80-85% drogi. Napisane w dniu X:
Wygląda na to, że Native Foreign ponownie wykorzystało poprzednie ujęcie, które nakręcili z Sorą w ramach projektu Toys „R” Us. Oto warsztat naprawy rowerów, który założyła firma Pojawiło się w marcuw porównaniu do finalnie poprawionego klipu:
Ujawnienie: Vox Media, spółka matka The Verge, ma umowę dotyczącą technologii i treści z OpenAI.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów