Niezadowolony klient Domino uchwycił moment, w którym właściciel sklepu groził, że „rozwalę ci twarz” po tym, jak narzekała na dostarczoną jej pizzę.
Australijska babcia Katherine Pickles myślała, że podano jej pizzę Frankensteina składającą się z dwóch oddzielnych kawałków pizzy, przy czym plastry były większe od pozostałych.
Pickles zrobił zdjęcie na dowód i przywiózł pizzę do sklepu w Mount Gambier w Australii Południowej.
Szokujące wideo pokazuje, co wydarzyło się później.
„Wypierdalaj” – krzyknęła wściekła właścicielka na Pickles, gdy ta narzekała.
„Jeśli nie wyjdziesz, rozwalę ci twarz”.
Pickles powiedział 7News, że mężczyzna rzucił w nią pizzą. Jako dowód pokazała swoją poplamioną kurtkę i stwierdziła, że od czasu wypadku nie może spać.
„Ludzie nie powinni bać się narzekać na coś, co jest niedopuszczalne, jeśli za to płacą.
„Myślę, że zasługuję na przeprosiny”.
Właściciel podobno przeprosił Picklesa na osobności i powiedział mu to news.com.au Jego zachowanie było nie do przyjęcia.
„Jak wie każdy, kto pracował w dziale obsługi klienta, niektóre dni są trudniejsze niż inne i wymagają cierpliwości i spokojnej postawy” – powiedział.
„W tym konkretnym przypadku pozwoliłem, aby emocje zwyciężyły. Ale to nie jest żadna wymówka.
„Moje zachowanie było nie do przyjęcia, za co bardzo przepraszam i czuję się zawstydzony.
„Mam nadzieję, że społeczność Mount Gambier zobaczy, że jestem człowiekiem, który popełnił błąd, i da mi, a co za tym idzie mojemu zespołowi, kolejną szansę, aby im służyć”.
– powiedział rzecznik sieci pizzerii 7Aktualności Wszczęła dochodzenie, powołując się na „podejście zerowej tolerancji wobec napaści, nękania lub wszelkiego rodzaju nadużyć w naszych sklepach”.
„Gdy tylko dowiedzieliśmy się o tym incydencie, wszczęliśmy wewnętrzne dochodzenie, w którym zbadaliśmy okoliczności, które doprowadziły do nagranej interakcji. Po tym dochodzeniu podejmiemy odpowiednie działania” – powiedział rzecznik.
„Próbowaliśmy skontaktować się z naszą klientką wieloma kanałami, w tym poprzez informacje zawarte w jej zamówieniu, i zachęcić ją, aby skontaktowała się z nami, abyśmy mogli bliżej omówić tę ważną sprawę.
„Doświadczenia tego klienta nie odzwierciedlają wysokich standardów i wartości, z których jesteśmy dumni, za co bardzo nam przykro”.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi