Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Witryna i aplikacja Marks & Spencer ulegają awarii, gdy sprzedawca przeprasza klientów, mówiąc, że „pracują nad tym”

Witryna i aplikacja Marks & Spencer ulegają awarii, gdy sprzedawca przeprasza klientów, mówiąc, że „pracują nad tym”

Strona internetowa ulicznego giganta Marks & Spencer nie działała przez kilka godzin z powodu „problemów technicznych”.

W sobotnie popołudnie odwiedzający stronę internetową sprzedawcy zostali powitani komunikatem o następującej treści: „Prosimy o wyrozumiałość”. Przykro nam, że nie możesz teraz robić u nas zakupów.

„Ciężko pracujemy, aby jak najszybciej wrócić do trybu online”.

Klienci zgłosili, że aplikacja M&S również była niedostępna.

W odpowiedzi na X, dawniej Twitterze, skierowanej do niezadowolonego użytkownika sieci, sprzedawca powiedział: „Występują pewne problemy techniczne, ale pracujemy nad ich rozwiązaniem”.

M&S to kolejna firma spożywcza, która boryka się z problemami z obsługą internetową.

Strona internetowa ulicznego giganta Marks & Spencer nie działała przez kilka godzin z powodu „problemów technicznych”.

W zeszłym miesiącu klienci Sainsbury’s zaobserwowali, że zamówienia online nie docierają do klientów po tym, jak gigant supermarketów doznał usterki technicznej.

Sieć obwinia „problem techniczny” za zakłócanie działalności sklepów spożywczych w Internecie.

Problemy ze stroną internetową i aplikacją pojawiają się na kilka dni przed oczekiwanym ujawnieniem przez Marks & Spencer skoku rocznych zysków w związku z pracowitym rokiem.

Po przejściu w ostatnich latach planu gruntownych zmian, obejmującego cięcia kosztów i zamykanie sklepów, ten główny sklep odnotował gwałtowny wzrost sprzedaży w swoich halach gastronomicznych, odzieży i asortymencie.

Skontaktowano się z firmą M&S w celu uzyskania komentarza.