Sponsorzy E3, długoletnich targów gier wideo, wyciągnęli ciosy na spotkaniu w 2023 roku, ogłaszając dziś na stronie internetowej wydarzenia, że ponownie ocenią przyszłość targów.
Ten ruch pojawia się, gdy coraz więcej dużych graczy ogłasza swoje cyfrowe spotkania i po doniesieniach, że giganci tacy jak Xbox, Nintendo i Sony planowali wziąć udział w wydarzeniu.
„Organizator pokazu, ReedPop, ogłasza, że E3 2023 nie odbędzie się zgodnie z planem w czerwcu, a wydarzenia fizyczne i cyfrowe zostaną odwołane” – podała strona internetowa programu.
„Wspólnie z Entertainment Software Association (ESA) obie strony dokonają ponownej oceny przyszłości E3”.
Europejska Agencja Kosmiczna sponsoruje Wielkie Zgromadzenie corocznie od 1995 roku, zwykle w Los Angeles, ale odwołała to wydarzenie w 2020 roku z powodu pandemii Covid-19 i zorganizowała wirtualną edycję w 2021 roku.
W lipcu ubiegłego roku sponsorzy ogłosili plany powrotu do fizycznego wydarzenia w czerwcu 2023 r. w Los Angeles Convention Center i mówili o programie, który byłby „niezwykle epicki” z wydawcami, programistami, twórcami treści i licencjodawcami.
Ale Kyle Marsden Kish z ReedPop zauważył brak „grywalnych wersji demonstracyjnych” od zainteresowanych firm, zgodnie z raportem w Los Angeles Times.
Chociaż anulowanie było „trudną decyzją”, Marsden Kish powiedział, że „musieliśmy zrobić to, co było dobre dla branży i co było dobre dla E3”, zgodnie z gazetą.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć