Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wiadomości o supersamochodach: Ryan Wood prowadzi trening w Sydney Supernight

Wiadomości o supersamochodach: Ryan Wood prowadzi trening w Sydney Supernight

Wiadomości o supersamochodach: Ryan Wood prowadzi trening w Sydney Supernight
Ford Mustang nr 2 Walkinshaw Andretti United Ryana Woodsa. Zdjęcie: Rhys Vandersyde/InSyde Media

To był pierwszy raz, kiedy kierowca Walkinshaw Andretti United Team zwyciężył w sesji Supercars w swoich sześciu dotychczasowych wyścigach.

Kiwi na ostatnim okrążeniu na torze Sydney Motorsport Park uzyskał czas 1:30,584 s, pokonując w ostatnich momentach Nicka Percata z Matt Stone Racing o 0,042 s.

To wynik w samą porę dla Wooda, który w tym tygodniu ma w swoim narożniku czterokrotną legendę Bathurst 1000, Grega Murphy’ego.

„To oczywiście niesamowite” – powiedział Wood w relacji Fox Sports.

„Samochody były w dobrej formie od pierwszego okrążenia tej rundy. Przed jutrzejszym wyścigiem czuję się bardzo pewnie.

„Spędziliśmy trochę czasu jeżdżąc samochodami wyścigowymi i dobrze jest wyjść z tego bardzo silnym.

„Zrobiliśmy kilka rzeczy podczas tej sesji i czułem, że samochód stał się naprawdę mocny podczas wyścigu” – dodał.

„Wyszedłem tam i mocno nacisnąłem na bramkę. Moje tempo wynosiło jedno okrążenie, więc prawdopodobnie wymagało to trochę pracy. Na okrążeniu było tam kilku chłopaków”.

Kolega Wooda z drużyny, Chaz Mostert, był trzeci ze stratą 0,082 sekundy. Najlepszy występ Mosterta miał miejsce na piętnastym okrążeniu, nieco ponad godzinę po zakończeniu rundy.

Will Brown początkowo ustanowił najszybszy czas na 1 minutę i 30,899 sekundy już na drugim okrążeniu rundy, a następnie poprawił swój czas do 1 minuty i 30,831 sekundy na dwudziestym piątym okrążeniu, dwie dziesiąte sekundy za liderem.

Bearkat nie był daleko w tyle za swoim kolegą z drużyny Cameronem Hillem, który na pół godziny przed końcem zdobył 1 minutę i 30,900 sekundy.

Cameron Waters (Tickford Racing), Andre Heimgartner (Brad Jones Racing), Anton De Pasquale (Dick Johnson Racing), James Courtney (Blanchard Racing Team) i Brock Finney (Triple Eight Racing Engineering) zamknęli pierwszą dziesiątkę.

Ubiegłoroczny mistrz Brody Kostecki z zespołem Erebus Motorsport zajął dwunaste miejsce, nieznacznie wyprzedzając swojego kolegę z drużyny Jacquesa Le Brocqa, który uplasował się na szesnastej pozycji.

READ  Przesłanie Walkinshawa do społeczności wyścigowej

Will Davison był 19., prawie sekundę za liderem Woodem.

Lachie Dalton z Tickford Racing zajął 23. miejsce w rywalizacji 25 samochodów.

90-minutowa sesja, która rozpoczęła się o zmierzchu, przebiegła stosunkowo bez dramatyzmu.

Matt Payne z Pennerite Racing doznał uderzenia ogonem w ciągu pierwszych pięciu minut. Zgłosił wibracje i w ciągu pięciu minut udał się do hangaru konserwacyjnego, aby wymienić uszkodzoną część.

Zwycięzca wyścigu w Townsville był zaledwie 15., osiem dziesiątych sekundy za swoim rodakiem Woodem.

Problemy ze sterowaniem sprawiły, że pod koniec rundy Thomas Randle został wykluczony z zespołu Tickford Racing. Uplasował się na jedenastym miejscu, ze stratą sześciu dziesiątych sekundy do lidera.

Akcja supersamochodów będzie kontynuowana w sobotę, począwszy od kwalifikacji o 14:50 AEST w sobotę, po których o 16:55 odbędzie się rywalizacja w pierwszej dziesiątce, a następnie samotny nocny wyścig rozpocznie się o 19:35 AEST.

Format powtarza się w niedzielę: kwalifikacje odbywają się o 12:05 czasu AEST, kwalifikacje pierwszej dziesiątki o 13:40, a wyścig o 16:05. Obydwa wyścigi zaplanowano na 51 okrążeń.

Wyniki: Praktyka, Panasonic Air Conditioning Sydney Supernight

punkt sprzedaży numer Zespół/Sponsor kierowca samochód czas
1 2 Wyścigi Mobil 1 Truck Assist Ryana Wooda Forda Mustanga GT 1’30.5842
2 10 Wyścigi Bendixa Nicka Bearkata Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’30.6271 0,0429
3 25 Mobil 1 Optus Racing Chaza Mosterta Forda Mustanga GT 1’30.6666 0,0824
4 87 Wyścigi ampułek Red Bulla Willa Browna Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’30.8311 0,2469
5 4 Wyścigi mocy opon Camerona Hilla Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’30.9001 0,3159
6 6 Wyścigi potworów Castrol Camerona Watersa Forda Mustanga GT 1’30.9092 0,325
7 8 Wyścigi akumulatorów R&J Andre Heimgartnera Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’30.9134 0,3292
8 11 Wyścigi Dicka Johnsona Antona de Pasquaki Forda Mustanga GT 1’30,9572 0,373
9 7 Wyścigi na Śnieżnej rzece Jamesa Courtneya Forda Mustanga GT 1’30,9920 0,4078
10 88 Wyścigi ampułek Red Bulla Brooke Finney Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.0071 0,4229
11 55 Wyścigi Castrola Thomasa Randle’a Forda Mustanga GT 1’31.2156 0,6314
12 1 SS podpisuje kontrakt z Erebus Motorsport Brody Kostecki Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.2460 0,6618
13 3 Wyścigi Brada Jonesa Aaron Miłość Forda Mustanga GT 1’31.3305 0,7463
14 18 Wyścigi De Walta Marka Winterbottoma Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.3372 0,753
15 19 Wyścigi Penwrighta Matta Payne’a Forda Mustanga GT 1’31.3889 0,8047
16 9 Budzę się! Sporty motorowe Eribus Jacques’a Le Brocqa Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.3977 0,8135
17 26 Wyścigi Penwrighta Richiego Stanawaya Forda Mustanga GT 1’31.4971 0,9129
18 23 Premier Nolon Racing Tima Sly’a Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.5565 0,9723
19 17 Shell w wyścigach Power Willa Davisona Forda Mustanga GT 1’31.5622 0,978
20 20 Zespół Piwa Komercyjnego nr 18 Davida Reynoldsa Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.5668 0,9826
21 31 Premier Nolon Racing Jamesa Goldinga Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.6021 1.0179
22 14 Wyścigi midi Bryce’a Fullwooda Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’31.6057 1.0215
23 5 Wyścigi Tickforda Lucie Dalton Forda Mustanga GT 1’31.7330 1.1488
24 96 Wyścig Pizzy Hut Macauleya Jonesa Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’32.1310 1,5468
25 12 Sporty motorowe SCT Jacksona Evansa Chevrolet Camaro ZL1 trzeciej generacji 1’32.2163 1.6321
READ  Czy Toffee Pops i Squiggles są oferowane za pół ceny w australijskich supermarketach?