Globalna firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła w piątek nową długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH, spółką zależną Schmidt Group z siedzibą w Norderstedt, w celu ekspansji marki Lotto w Europie Środkowej.
W ramach partnerstwa Fashioncenter GmbH przygotowuje się do przejęcia rozwoju produktów i dystrybucji modnego obuwia i modnej odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.
Pod hasłem „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH zaprezentuje szereg kolekcji odzieży i obuwia, które płynnie łączą elementy sportowe z modą codzienną. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone na rynek latem przyszłego roku i mają pojawić się w sklepach na początku jesieni i zimy 2024 roku.
„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, wykorzystującego nie tylko jej wiedzę specjalistyczną w zakresie dystrybucji marek lifestylowych, ale także rozległą sieć na dwóch największych rynkach Europy. Oczekujemy, że to partnerstwo znacznie zwiększy nasz zasięg w tym ważnym regionie”. powiedział Stanley Silverstein, dyrektor handlowy w WHP Global.
Andrea Tomat, prezes i dyrektor generalny LSI oraz dyrektor generalny Cornelia Schmidt Fashioncenter, dodała: „Nasze firmy mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce. Nie możemy się doczekać długiej i udanej współpracy, ponieważ będziemy wprowadzać nowe produkty inspirowane włoskim stylem i miłością do sportu do regionu, aby poszerzyć naszą bazę.” Nasi klienci wykraczają poza odzież i obuwie sportowe i sięgają po większą przestrzeń lifestylową.
Niedawno Fashioncenter otrzymało także zlecenie udzielenia licencji na markę Kappa na 25 lat.
Portfolio WHP Global obejmuje takie marki jak Anne Klein, Joseph Abboud, Joe Jeans i nie tylko.
Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu