Pomimo tego, że był to jeden z najbardziej kultowych momentów w historii gier wideo, było tylko kwestią czasu, zanim zawodnicy w szybkim tempie wymyślą sposób na ominięcie ich ukochanych sekwencji wspinania się po drabinie w Metal Gear Solid 3: Snake Eater całkowicie. Co za dreszcz.
Brazylijski sprinter Abel udostępnił dziś rano film pokazujący, jak złożoną serię danych wejściowych można wykorzystać do wciągnięcia węża po drabinie w zmodyfikowanej wersji. Metal Gear Solid 3 bez konieczności wspinania się. Ta nowo odkryta technologia wywodzi się z „symbol żywności„Błąd Abla, który został znaleziony lata temu, który w tamtym czasie otwierał możliwości pomijania bitew z bossami.
Krótko po przesłaniu dzisiejszego filmu Abel przedstawił Instrukcje krok po kroku O tym, jak odtworzyć pominięcie. Dla mnie wszystko jest greckie, ale jeśli zrobisz to poprawnie, Wąż okaże się T, a kamera wystrzeli w górę, oszczędzając dużo czasu w porównaniu do wspinania się po drabinie tak, jak zamierzał Hideo Kojima.
Apel zauważa jednak, że obecnie jest to przydatne tylko w wielu sektorach Metal Gear Solid 3 speedrun w przeciwieństwie do ciągłego, ponieważ błąd jest niespójny. Może to również spowodować awarię gry, więc bądź ostrożny, jeśli spróbujesz tego sam.
Pierwotnie był wykonywany w symulatorze, kolego twarde wapno metaliczne speedrunner Hau5test pokazał, że można też omijać schody Na rzeczywistych urządzeniach PlayStation 3. On ona Może nawet nie wymagać twardego resetu wymienione w instrukcji, dzięki czemu ma zastosowanie do jednoczęściowych prób bicia rekordu świata.
Minęło trochę czasu odkąd grałem Metal Gear Solid 3ale sekwencja węża wspinającego się po nienormalnie wysokiej drabinie pozostaje najbardziej końcowadzwonek moment. Pojawia się niemal zaraz po pokonaniu jednego z dziwnych bossów gry, dając ci chwilę spokoju na przemyślenie dotychczasowej misji Snake’a. A kto może zapomnieć? Cynthia HarrellDostawa Acapella upiększonych jeść węże Temat utworu zaczyna przełamywać monotonię? Tylko asy w każdym miejscu.
Sprint to zabawna rzecz. gdy ciężko Metal Gear Solid 3: Snake Eater Wspinanie się po drabinie jest uważane przez fanów za jeden z kluczowych momentów technicznych, ponieważ ludzie szukający sposobów na jak najszybsze ukończenie gry postrzegali tę samą sekwencję jako frustrującą przeszkodę między nimi a ich celami. Jako ktoś, kto nie należy do żadnego obozu, cieszę się, że jestem po drodze.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów