Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Według doniesień Formuła 1 prosi twórców Formuły 1 o zaprzestanie używania jej marki

Według doniesień Formuła 1 prosi twórców Formuły 1 o zaprzestanie używania jej marki

Twórcy, których tożsamość internetowa skupia się wokół wyścigów Formuły 1, zmienili ostatnio nazwy swoich kont i wydają się niechętnie podawać powód. Może jednak dzieje się tak dlatego, że sama Formuła 1 ich o to poprosiła, ponieważ krążą plotki, że wysyła nakazy zaprzestania działalności niektórym twórcom posiadającym konta generujące przychody korzystające z jej marki.

Wśród zaskakujących rebrandingów znalazł się The Paddock Project (wcześniej znany jako F1r the Girls), podcast dla fanów Formuły 1, w którym Paddock nie wspomniał o otrzymaniu pisma o zaprzestaniu działalności Ogłoszenie zmianyZamiast tego – napisał – nowa nazwa „odzwierciedla, gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy”.

Wpływowa na Formułę 1 Michaela Costaras, która niedawno zmieniła nazwisko (z „shelovesf1” na „shelovesvrooms”), najwyraźniej dała znać, że otrzymała nakaz zaprzestania działalności. W filmie Prosi widzów, aby „wyobrazili sobie”, że powiedziano im, że nie mogą zrezygnować z zakupionych biletów, a ona tego nie chce. Zrobione niedawnoW odpowiedzi na komentarz pod filmem powiedziała: „Jest powód, dla którego wszyscy zmieniają markę i nie robi tego tylko dla zabawy”.

komentator sportowy Tony Quan Brown Powiedział w nagraniu wideo Dodała, że ​​słyszała „plotki” o pismach zaprzestających działalności „co najmniej od sześciu miesięcy”. Dodała, że ​​Formuła 1 jest skierowana do tych, „którzy wykorzystują Formułę 1 w swoich markach i czerpią z tego zyski”, a także twórców udających, że są w jakiś sposób związani z organizacją.

Formuła 1 nie zareagowała natychmiast KrawędźProśba o komentarz.

Quan Brown porównał podejście przyjęte przez NBA, które tak naprawdę nie atakuje osób publikujących w Internecie treści NBA, nawet jeśli zawierają one prawdziwe nagrania z meczów. Kiedyś to powiedziano „Najważniejsze są często działania marketingowe”.

Jednak w przeszłości Formuła 1 szczególnie agresywnie chroniła swoją markę, m.in.Stos listów prawnych„Dla kierowcy Formuły 1 Lewisa Hamiltona, żądającego zaprzestania publikowania filmów o Formule 1 w mediach społecznościowych. Później Liberty Media przejęło Formułę 1 i Wygodne wskazówki Co uniemożliwiło kierowcom i zespołom publikowanie klipów z toru wyścigowego.

READ  Nowa EufyCam S3 Pro zapewnia doskonałe widzenie w nocy