Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ważna aktualizacja, gdy osieroceni pasażerowie Norweskiego Świtu ścigają statek wycieczkowy do Senegalu

Ważna aktualizacja, gdy osieroceni pasażerowie Norweskiego Świtu ścigają statek wycieczkowy do Senegalu

Według brytyjskiej gazety „Daily Mail” wszystkich ośmiu pasażerów „Norweg Dawn”, którzy utknęli na afrykańskiej wyspie Sao Tome w zeszłą środę z powodu opóźnienia w powrocie na statek, dołączyło do statku w Senegalu. Wiele raportów.

Pasażerowie, w tym Australijczycy Doug i Violeta Sanders, spędzili około sześciu dni, próbując wrócić na statek po tym, jak odmówiono im wejścia na pokład, gdy wrócili późno z prywatnej wycieczki.

Grupa, w skład której wchodziła osoba z paraplegią poruszającą się na wózku inwalidzkim, kobieta w ciąży i mężczyzna chory na serce, próbowała ponownie dołączyć na statek w Gambii w Wielkanoc, ale przypływ był zbyt niski, aby statek mógł zadokować. .

Biuletyny: najświeższe informacje na bieżąco. Zapisz się teraz

Rzecznik norweskiego przewoźnika Cruise Line potwierdził e-mailem 7NEWS, że pasażerowie powrócili na statek w Dakarze w Senegalu, ponad 3000 kilometrów od miejsca, w którym początkowo odmówiono im przyjęcia na pokład.

W środę Australijczycy Doug i Violetta rozmawiali z Sunrise, wyjaśniając, że zostali bez niezbędnych artykułów, a Violetta ze wzruszeniem opowiadała widzom o koszmarnej sytuacji.

Według wielu raportów wszystkich ośmiu pasażerów, w tym Australijczycy Doug i Violeta Sanders, wróciło na statek w Senegalu. kredyt: Siedem

„To było najgorsze doświadczenie w naszym życiu, zostać tak porzuconą w obcym kraju” – powiedziała Violeta. „Nie umiem mówić po portugalsku ani po afrykańsku (języku)”.

„Nie mamy pieniędzy, a nasze karty kredytowe nie są akceptowane”.

Grupa ścigała się przez sześć krajów Afryki, próbując ponownie połączyć się z Norweskim Świtem.

Niektórzy członkowie grupy w pewnym momencie wątpili, czy wrócą na statek, a Jill i Jay Campbell z Południowej Karoliny powiedzieli amerykańskim mediom, że ich zdaniem operator nie dopełnił swoich obowiązków w zakresie staranności.

„Uważamy, że zapomnieli o podstawowym obowiązku opieki – mimo że obowiązywał zbiór zasad, przestrzegali ich bardzo rygorystycznie” – Jill powiedziała amerykańskim mediom.

READ  Rebel Wilson odwraca lot Putina podczas BAFTA

Norweska linia wycieczkowa już wcześniej informowała, że ​​próbuje sprowadzić pasażerów, którzy utknęli na statku, ale podkreśliła, że ​​punktualny powrót na statek leży w gestii gości.

„Goście są odpowiedzialni za dopilnowanie, aby wrócili na statek o ogłoszonej godzinie, o której szeroko informuje się za pośrednictwem systemu interkomowego statku, w codziennych komunikatach i publikuje się tuż przed opuszczeniem statku” – powiedziała.

W Sunrise James Diamond, prawnik TWC, zakwestionował wszelkie potencjalne roszczenia pasażerów, twierdząc, że statki mają prawo odpłynąć, jeśli pasażerowie się spóźnią.

„To twarda i szybka zasada. Płacą mnóstwo pieniędzy za opłaty za dokowanie i wynajem powierzchni” – powiedział Diamond.

„Są chwile, kiedy muszą wyjechać. Te czasy są publikowane. Niestety, wiem, że jest to moralnie niepoprawne, ale mają prawo wyjechać”.

Diamond stwierdził, że pasażerowie nie mają prawa do odszkodowania.

„Jeśli mają ubezpieczenie od winy, jest to prawdopodobnie najlepsze ubezpieczenie na wypadek takich zdarzeń” – dodał.