Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

W Polsce dominuje telewizja tradycyjna

Choć usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie wciąż spędzają około 90% czasu telewizyjnego na oglądaniu tradycyjnych programów.

Według najnowszych wyników Nielsen The Gauge Polacy zwiększyli oglądalność swoich streamów w styczniu z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) stanowią łącznie 3,7%, podczas gdy inne serwisy streamingowe 2,7%. Telewizja satelitarna była najpopularniejszym sposobem oglądania tradycyjnej telewizji (34,6% ogółu), następnie kablowa (29,5%) i naziemna (23,9%), podczas gdy pozostałe usługi stanowiły 6,1%.

Miernik został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach dostarczania telewizji. Nielsen opublikował swoją pierwszą wersję The Gauge w USA w maju 2021 r.

Dane pochodzą z jednoźródłowego panelu Nielsena obejmującego 3500 gospodarstw domowych i około 9700 uczestników. Skala: Polska na podstawie miesięcznych danych dotyczących zaangażowania odbiorców AMR (średnia ocena minutowa). Dane prezentowane są dla osób powyżej 4 roku życia z podziałem na telewizję kablową, satelitarną i naziemną (zarówno liniową, jak i z przesunięciem czasowym do 7 dni), oglądane z transmisji (widzowie stacji telewizyjnych na żywo na platformach OTT kategoryzowani są jako oglądający streaming) ). Kategoria Inne obejmuje wyświetlenia nieznanych treści.

READ  Poland Tour - Essential Racing Preview