Choć usługi streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie wciąż spędzają około 90% czasu telewizyjnego na oglądaniu tradycyjnych programów.
Według najnowszych wyników Nielsen The Gauge Polacy zwiększyli oglądalność swoich streamów w styczniu z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) stanowią łącznie 3,7%, podczas gdy inne serwisy streamingowe 2,7%. Telewizja satelitarna była najpopularniejszym sposobem oglądania tradycyjnej telewizji (34,6% ogółu), następnie kablowa (29,5%) i naziemna (23,9%), podczas gdy pozostałe usługi stanowiły 6,1%.
Miernik został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach dostarczania telewizji. Nielsen opublikował swoją pierwszą wersję The Gauge w USA w maju 2021 r.
Dane pochodzą z jednoźródłowego panelu Nielsena obejmującego 3500 gospodarstw domowych i około 9700 uczestników. Skala: Polska na podstawie miesięcznych danych dotyczących zaangażowania odbiorców AMR (średnia ocena minutowa). Dane prezentowane są dla osób powyżej 4 roku życia z podziałem na telewizję kablową, satelitarną i naziemną (zarówno liniową, jak i z przesunięciem czasowym do 7 dni), oglądane z transmisji (widzowie stacji telewizyjnych na żywo na platformach OTT kategoryzowani są jako oglądający streaming) ). Kategoria Inne obejmuje wyświetlenia nieznanych treści.
Powiązany
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu