Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W nowej grze o budowaniu miasta chodzi o Voxels

W nowej grze o budowaniu miasta chodzi o Voxels

budowniczy miasta

zrzut ekranu: Miasto Królików Orbek / Kotaku

Budowniczy Miasta Orpic Został niedawno wydany na Steamie i będąc fanem jakiejkolwiek próby gry w miasto, chciałem ją sprawdzić. To, co znalazłem po kilku dniach grania, było jeszcze bardziej zaskakujące, niż się spodziewałem!

Z wysiłków wielkich studiów – jak Miasta: Skylines—Niedawna próba… Budowniczowie miast mają tendencję do (a ściślej mówiąc, muszą z powodu braku zasobów) Zachowaj prostotę, skupiając się na konkretnych rzeczach, takich jak sieci transportowe.

Na pierwszy rzut oka (i przez większą część samouczka) Urbek wydaje się bardziej ambitny! To budowniczy miast, ale musisz także planować farmy, wycinać drzewa, wydobywać węgiel i zakładać fabryki, co, jak wiem, brzmi bardzo, gdy martwisz się normalnymi rzeczami (budowaniem domów i dróg)ale okazuje się, że rzeczywiste doświadczenie jest Wiele Bardziej zimno.

ponieważ gdy Orpic Przedstawiając się jako dość złożony budynek miejski, jest w rzeczywistości czymś więcej niż prostą grą logiczną, w której musisz rozwiązać kilka podstawowych wyzwań, takich jak rozstawianie budynków i tworzenie określonej ich liczby. Spełnij te wymagania, a wszystko, co musisz zrobić, to czysta zabawa w piaskownicy, zwłaszcza że jest to gra, która jest napędzana zasobami, a nie pieniędzmi..

Zobacz, jak wyglądają domy chodnikowe

Zobacz, które domy na chodniku wyglądają bardziej „na wybrzeżu” niż inne? Miły dotyk!
zrzut ekranu: Miasto Królików Orbek / Kotaku

I was wondering when I first booted the game up what the deal was with its voxels, since it seemed an odd art style for a genre that’s normally more at home with cartoonish takes on the real world. Playing it soon answers that question, because the main point of Urbek is that you don’t just build a city, you get to watch it evolve in front of your eyes, as your buildings morph and grow as a reaction to what’s going on around them.

Put down a house at the start of the game and it’s little more than a wood cabin. Manually upgrade it (by satisfying some other building requirements, see my light puzzles comment above) and it’s a nicer house. Build a few of them together and it’s a villa. Put a park in the middle of a few more and it’s a condo.

At the press of a button you can zoom right down to street level and wander around, checking out your creation from a resident’s point of view

At the press of a button you can zoom right down to street level and wander around, checking out your creation from a resident’s point of view
Screenshot: Urbek City Builder / Kotaku

I know most city-builders have some degree of this, but Urbek’s malleability is so much more fluid and noticeable, it’s wild. Throw in the fact that the game is able to slightly customise its look depending on the buildings and their surrounds—so houses near the water/docks will look totally different to those near a coal mine in a forest—and you’ve got something with the potential to let you get super expressive and creative with your builds, which really is all a lot of people are looking for in this genre in the first place.

Some other cool features include progress not being an unquestionable inevitability, as some upgrades and unlocks require difficult moral decisions that you may not want to make, and the ability to pick a “biome” to build your city in creates different challenges depending on the climate.

Budowniczy Miasta Orpic Teraz dostępne na Steam.

Urbek City Builder – zwiastun wydania | parowy

READ  Bottneuro wykorzystuje technologię firmy Samsung do oferowania cyfrowych rozwiązań diagnostycznych Bottneuro do diagnozowania i leczenia choroby Alzheimera