Jak podał w komunikacie GUS, sprzedaż detaliczna w Polsce wzrosła w kwietniu o 4,1% rok do roku, w porównaniu ze wzrostem o 6,1% w poprzednim miesiącu.
Sprzedaż żywności, napojów i wyrobów tytoniowych spadła o 6,8%, a tekstyliów, odzieży i obuwia o 5,8%.
Obroty meblami, radiem, telewizorem i sprzętem AGD również spadły o 3,3%.
Natomiast sprzedaż wzrosła w przypadku; Samochody, motocykle i ich części o 33,8%, paliw stałych, ciekłych i gazowych o 11,9%, sprzedaż gazet, książek i innych w wyspecjalizowanych sklepach o 4,2% oraz pozostałych o 29,7%.
Ponadto o 6,4% wzrosła sprzedaż farmaceutyków, kosmetyków i sprzętu ortopedycznego.
W ujęciu miesięcznym sprzedaż detaliczna spadła w kwietniu o 1,8%, po odwróceniu wzrostu o 14,2% w marcu.
Wesprzyj Budapeszteński Magazyn Biznesowy
Produkcja dziennikarstwa godnego tej nazwy to kosztowny biznes. Od 27 lat wydawcy, redaktorzy i reporterzy Budapest Business Journal dokładają wszelkich starań, aby dostarczać Państwu wiadomości biznesowe, które się sprawdzają, informacje, którym można zaufać, które są oparte na faktach, dokładne i dostarczane bez strachu i przychylności.
Organizacje prasowe na całym świecie miały trudności ze znalezieniem modelu biznesowego, który umożliwiłby im dalsze doskonalenie się bez uszczerbku dla ich wydajności. Niedawno niektórzy eksperymentowali z pomysłem zaangażowania swoich najważniejszych interesariuszy: czytelników.
Tę samą szansę chcielibyśmy zaoferować naszym czytelnikom. Chcielibyśmy zaprosić Cię do pomocy w dostarczaniu wysokiej jakości dziennikarstwa biznesowego, którego potrzebujesz. Kliknij nasz przycisk „Wspieraj BBJ” i możesz wybrać, ile i jak często przesyłasz nam swoje datki.
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu