Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

W Half-Life 2 można grać w VR Mod, beta wydana we wrześniu 2022 r.

W Half-Life 2 można grać w VR Mod, beta wydana we wrześniu 2022 r.

Po latach rozwoju i wielu wzlotach i upadkach po drodze twórcy oryginalnego modelu wirtualnej rzeczywistości okres półtrwania 2 Ogłosili publiczną wersję beta, która zostanie uruchomiona w przyszłym miesiącu.

Half-Life 2: VR Od dłuższego czasu jest w fazie rozwoju Pierwotnie był częścią Steam Greenlight w 2017 rokuI rzeczywiście, od tego czasu pracowali nad nim niektórzy uczestnicy projektu 2013. Powolny postęp wynikał głównie z faktu w odróżnieniu Alex, Gra po prostu nie została zaprojektowana do grania w VR, więc jest tak wiele sekcji, że przeniesienie jej na słuchawki było trudne, jeśli nie niemożliwe.

Dzięki „bardzo pozytywnym opiniom naszych prywatnych beta testerów” w ostatnich tygodniach, programiści sprawdzili się i teraz wierzą Że gra w obecnej formie jest nie tylko kompletna od początku do końca, ale także bardzo interesująca”.

W rezultacie ogłosili, że zostaną zatrzymani w przyszłym miesiącu Publiczna wersja beta, która pokazuje wszystko, co do tej pory działa. Które, w oparciu o przyczepę poniżej — która zawiera sekcje dla pojazdu — dużo:

Half-Life 2: VR – publiczny zwiastun beta

Możesz teraz mieć kilka pytań, zwłaszcza dotyczących ruchu i pojazdów, Dla których sekcja FAQ dla programistów zawiera odpowiedzi:

Jakie opcje ruchu są dostępne?

Urządzenie charakteryzuje się płynnym ruchem, kierunek ruchu można skonfigurować tak, aby podążał za głową lub jednym z dwóch kontrolerów. Obrót można skonfigurować tak, aby był płynny lub w stałych odstępach (nagłe skręty).

Obecnie nie ma dostępnej teleportacji i nie jest jasne, czy stanie się ona realną opcją w przyszłości.

Jak poradzisz sobie z sekcjami samochodowymi? Chyba nie zniosę ich w VR.

W tej chwili jazda samochodem naprawdę wymaga mocnych nóg VR. Istnieje jednak kilka opcji komfortu, które pomogą Ci to przetrwać. Grawerowanie klasycznego działania jest dostępne i można je aktywować do jazdy. Podczas jazdy pojazdami granice ekranu zostaną przyciemnione, zmniejszając pole widzenia i zmniejszając efekt choroby lokomocyjnej. Ponadto możesz wybrać oglądanie samochodu z perspektywy kamery trzeciej osoby. W tym trybie kamera zdalnie śledzi pojazd i nie jest bezpośrednio wystawiona na szybkie ruchy i skręty pojazdu, co znacznie zmniejsza chorobę lokomocyjną. Utrudnia to jednak kontrolowanie pojazdów.

W przyszłości możemy zaimplementować dodatkowy tryb, w którym przejazd autem zostanie umieszczony na wirtualnym ekranie 2D przed użytkownikiem, tak aby każdy miał możliwość przejrzenia samochodowych sekcji gry. Ten tryb będzie oczywiście mniej atrakcyjny niż obecny, ponieważ usunie z doświadczenia wszelkie efekty 3D.

Ta opcja wirtualnego ekranu 2D wygląda idealnie dla każdego, kto ma mdłości! Możesz przeczytać więcej o projekcie, zobaczyć jakimi obszarami jeszcze się zajmują, Na jej stronie internetowej.

READ  Brytyjskie listy przebojów: Pikmin 1+2 kwitnie w swoim fizycznym debiucie, a Mortal Kombat 1 jest na szczycie zestawienia