2,5 miliona egzemplarzy modeli Fiata 500 zostało wyprodukowanych w fabryce Stellandis w Daichi w Polsce. Wersja, która pobiła ten rekord zamówiony przez klienta z Francji to hybryda 500. Jego wydajny, kompaktowy i lekki hybrydowy układ napędowy zapewnia przyjemną i wygodną jazdę oraz znacznie zmniejsza zużycie paliwa i emisje.
Lekka technologia hybrydowa – wprowadzona na rynek w modelach 500 i Panda w 2020 roku – to punkt wejścia Fiata do świata elektryfikacji. To jedno z niezaprzeczalnych odniesień w Europie pod względem zelektryfikowanego ruchu miejskiego, który jest dostępny dla wszystkich. Do 2020 roku 500 i Panda Hybrid, w połączeniu z Lancią Yipsilan, osiągną łączną sprzedaż 110 000 egzemplarzy. Mieszanka hybryd przekroczyła 500 i 50% w Pandzie. Do tej pory 3 modele sprzedały się łącznie w ponad 155 000 egzemplarzy.
Z produkcją 2,5 miliona egzemplarzy, Fiat 500 pobił rekord polskiej fabryki pod względem całkowitej produkcji na model, wyprzedzając Pandę drugiej generacji (2 168 000 sztuk) i Fiata 126b (2 166 000). Produkowana w Polsce od 2007 roku ikona Fiata od razu odniosła ogromny sukces na rynkach międzynarodowych, sprzedając się na ponad 100 rynkach na całym świecie. Prawie 80% sprzedawanych jest poza Włochami, co czyni go najbardziej międzynarodowym samochodem Fiata i prawdziwym ambasadorem marki Made in Italy. Oprócz Włoch głównymi rynkami zbytu są Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Hiszpania, Belgia i Holandia. Fiat 500 występuje także w innych krajach, takich jak Japonia, Kajmany, Cura ரா ao, Saint Martin, a nawet Senegal i Ghana.
Do 2020 roku Fiat 500 będzie liderem w swoim segmencie w Europie, z udziałem w rynku na poziomie 17,7%, co oznacza wzrost o 3 punkty w porównaniu z rokiem poprzednim. Rekordowe liczby świadczące o tym, że model cieszy się niesłabnącą popularnością. Jako świadectwo sześćdziesięciu międzynarodowych trofeów, które zostały przyznane od rozpoczęcia produkcji w 2007 roku, jest to jeden z najczęściej nagradzanych samochodów na świecie. Należą do nich „Samochód roku 2008”, „Eurocorbody 2007”, „Auto Europa 2008”, „Złoty kompas 2011” czy „Najpiękniejszy samochód świata” …
Od czasu wprowadzenia pierwszej generacji w 1957 roku, Fiat 500 sprzedał się w ponad 6,7 miliona egzemplarzy na całym świecie. Potwierdza to, do jakiego stopnia ikona Fiata stała się integralną częścią zbiorowej wyobraźni kierowców w różnym wieku, o różnych gustach czy rasach narodowych. Sekret sukcesu tkwi w jego ciągłej ewolucji, chociaż zawsze był w stanie pozostać wierny swojej własnej tożsamości. Fiat 500 został wyprodukowany we współpracy z innymi markami ze wszystkich dziedzin życia, od mody po sport, od luksusu po towary luksusowe, co udowadnia, że potrafi na nowo przemyśleć swoją opinię. Sztuka, aby ożywić naprawdę wyjątkowe wersje. Obejmuje to serie Petit Rope Noir, Repetto lub Collegiate, napisane przez Diesel, Gucci, GQ, Liberty, Kurlin, niezwykłe Riva i Abarth Rivale, połączone ze światem mody, prestiżowym światem łodzi, rocznicowym samochodem 1957 lub 120 Lustro świętuje 50 lat.Cz Rok w obszarze linków. Wyjątkowo skuteczna strategia dla samochodów miejskich.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu