Badanie przeprowadzone przez Uniwersytety w Oakland i Uniwersytet Harvarda wykazało związek pomiędzy mobilnym dostępem do Internetu a wynikami uczniów w testach.
Po przeanalizowaniu danych zebranych od dwóch milionów studentów z 82 różnych krajów, w tym Aotearoa, wykładowca ekonomii na Uniwersytecie w Auckland Sam Stemper i doktorant z Harvardu Ronak Jain odkryli, że osoby posiadające dostęp do Internetu na urządzeniach mobilnych miały gorsze wyniki w testach.
the Artykuł badawczy Ustalono, że spadki wyników w testach były „najbardziej znaczące” wśród studentek; ci, których rodzice mieli mniejsze wykształcenie; oraz w krajach o niskich dochodach.
Te same grupy wykazały także największy wzrost wykorzystania Internetu po udostępnieniu sieci Internetu trzeciej generacji.
W artykule wyjaśniono wniosek, że „mobilny dostęp do Internetu sprawia, że coraz więcej młodych ludzi posiada smartfony i korzysta z Internetu. To z kolei wiąże się z niższymi wynikami we wszystkich testach PISA”. [Programme for International Student Assessment] Wątki.”
Stemper powiedział, że po wprowadzeniu dostępu do Internetu spadły nie tylko wyniki testów.
„Znaleźliśmy dowody na to, że wskaźniki więzi społecznych i zdrowia psychicznego – czyli łatwość nawiązywania przyjaźni i poczucie przynależności – pogarszają się po przybyciu trzeciego pokolenia” – powiedział.
Stemper przyjrzał się także godzinom odrabiania zadań domowych, absencji, łatwości nawiązywania przyjaźni, poczuciu przynależności i własnej skuteczności, aby uzyskać wgląd w zaangażowanie uczniów, powiązania społeczne i dobrostan psychiczny w kontekście szkoły.
Z jego danych wynika, że 90% uczniów ma w domu smartfon, a średnia liczba minut, jakie dziennie spędzają w Internecie, wynosi 250 minut, czyli około 4 godzin.
„Po wprowadzeniu zasięgu 3G uczniowie spędzają dodatkowe 40 minut dziennie w Internecie” – powiedział Stemper. „Dla kontrastu, rozwój 3G wiąże się ze znacznym spadkiem wyników uczniów w testach ze wszystkich przedmiotów”.
Technologia zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie, ale „polityka edukacyjna ma do odegrania rolę w regulowaniu korzystania z telefonów w szkołach, ale wykracza daleko poza to, jeśli chodzi o sposób, w jaki myślimy o skupieniu i uwadze” – stwierdził Stamper . W innych dziedzinach.
„Wszyscy zmieniliśmy sposób, w jaki spędzamy czas… Dostęp do szybkiego mobilnego Internetu wpływa na każdy element naszego życia.”
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi