W odpowiedzi na krytykę dotyczącą słabej ergonomii odchodzącego Golfa, dotykowy suwak do sterowania temperaturą i głośnością pod ekranem informacyjno-rozrywkowym został zmieniony i teraz jest podświetlany, a nowe oprogramowanie zapewnia szybszy czas reakcji.
Zmodernizowany Golf po raz pierwszy oferuje także opcjonalne systemy Volkswagena View 360 stopni, Park Assist Plus i Park Assist Pro, co oznacza, że można go zdalnie parkować za pomocą smartfona.
Gama silników składa się wyłącznie z silników czterocylindrowych, a wszystkie modele podstawowe wykorzystują konwencjonalny układ napędu na przednie koła.
Należą do nich 1,5-litrowe turbodoładowane jednostki benzynowe o mocy 114 KM i 148 KM – z technologią miękkiej hybrydy lub bez – w czterocylindrowej kombinacji 1,5 eTSI i 1,5 TSI.
Dostępny jest również przerobiony 2,0-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o mocy 13 KM przy 201 KM w zaktualizowanym 2.0 TSI oraz dodatkowe 20 KM w modelu GTI o mocy 262 KM, który nie jest już dostępny z manualną skrzynią biegów.
Volkswagen nie przedstawił żadnych roszczeń dotyczących osiągów GTI, ale znawcy Wolfsburga twierdzą, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h jest o 6,2 sekundy szybsze niż w przypadku poprzednika. Prędkość maksymalna pozostaje ograniczona do 255 mil na godzinę.
Diesle otrzymują ulepszoną wersję 2,0-litrowego turbodoładowanego silnika Volkswagena, który zapewnia 114 KM i 148 KM w dwóch modelach 2.0 TDI.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji