To jednak nie powinno być możliwe Hennessy Właśnie znalazłem sposób na zrobienie trucizna F5 Bardziej przyjazny dla torów.
Tuner z Teksasu ujawnił nowy Venom F5 Revolution, który jest lżejszy niż jego poprzednicy i oferuje większą siłę docisku. To rodzaj potwora torowego, o którym marzą entuzjaści, ale nadal można nim jeździć po drogach publicznych.
Venom F5 został wprowadzony w 2020 roku z wyraźnym celem przekroczenia bariery 300 mil na godzinę, aby stać się najszybszym pojazdem produkcyjnym na świecie. Ani coupé, ani Zamienny Udało mu się to pod względem oficjalnych wytwórni płytowych, ale marka uważa, że to tylko kwestia czasu. Nie zgłoszono takich twierdzeń dotyczących najnowszej pochodnej Venom F5 – przynajmniej jeszcze nie – ale to nie czyni jej mniej interesującą. Dzieje się tak, ponieważ najnowsza wersja, choć nadal legalna, została zaprojektowana tak, aby jak najlepiej sprawdzać się na torze.
Hennessey przeprojektował Rewolucję, aby był lżejszy, a także kompleksowo zmienił pakiet aerodynamiczny. Tuner zrobił wszystko, co mógł, aby zmniejszyć wagę i mówi, że tak hipersamochód Przechyli szalę na prawie 3000 funtów, co jest co najmniej 50 funtów lżejsze niż poprzednie wersje. Tymczasem modyfikacje karoserii prawie w całości wykonanej z włókna węglowego obejmują większe dyfuzory z przodu iz tyłu, zupełnie nowy czerpak dachowy i masywny tylny spojler z amerykańską flagą na zaślepkach. Zmiany znacznie zwiększą siłę docisku, umożliwiając lepszą kontrolę na zakrętach. Sklep nie powiedział, ile może wytworzyć ogólna siła docisku, ale ujawnił, że tylny spojler wytworzy ponad 800 funtów siły docisku przy 186 mil na godzinę i 1400 funtów przy 249 mil na godzinę.
Wygląda na to, że układ napędowy Rewolucji został pozostawiony sam sobie. Speed Demon będzie napędzany tym samym 6,6-litrowym silnikiem V-8 z podwójnym turbodoładowaniem, który można znaleźć w jego poprzednikach. Młyn, który dostarcza moc na tylną oś za pośrednictwem konkurencyjnej automatycznej jednosprzęgłowej skrzyni biegów, jest naprawdę mocny, zdolny do wypompowania do 1817 koni mechanicznych, 1193 ft-lbs skrętu i czerwonej linii przy 8200 obr./min. Nie ogłoszono żadnej docelowej prędkości maksymalnej, ale bądźcie pewni, że szybko przeniesiecie się na tor. Jest również standardowo wyposażony w mocno zestrojone zawieszenie z podwójnymi wahaczami i węglowo-ceramiczne hamulce.
„Od samego początku projektowaliśmy supersamochód Venom F5 tak, aby był lekki i niesamowicie mocny, z odpowiednią dynamiką” – powiedział w oświadczeniu główny inżynier John Heinrocket Heinricy. „Tak więc wzięcie tych komponentów i dodanie aerodynamiki, zawieszenia i przełożeń zorientowanych na tor wyścigowy umożliwiło nam stworzenie maszyny, która zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy”.
Venom F5 był jak dotąd pojazdem o ograniczonej liczbie egzemplarzy, a Revolution nie będzie inaczej. Hennessy planuje zbudować zaledwie 24 egzemplarze bestii skoncentrowanej na torze. Przygotuj się jednak na dużą inwestycję w samochód, a będzie on kosztował 2,7 miliona dolarów, czyli o pół miliona więcej niż poprzednie wersje.
Kliknij tutaj Zobacz więcej zdjęć Hennessey Venom F5 Revolution.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów