Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Valve nie będzie publikować gier, które zawierają zasoby sztucznej inteligencji naruszające prawa autorskie

Valve nie będzie publikować gier, które zawierają zasoby sztucznej inteligencji naruszające prawa autorskie

wcześniej w tym tygodniu, Zaczęło się pojawiać, że Valve odmawia publikowania gier z grafiką i innymi treściami generowanymi przez sztuczną inteligencję. W weekend firma ostatecznie skomentowała sprawę. We wspólnym oświadczeniu z Rzeczniczka Valve, Cassie Aitchison Boyle, powiedziała, że ​​firma nie próbuje „zniechęcać do używania [AI] na Steamie. Aitchison Boyle przypisał zamieszanie Valve „przepracowując”, w jaki sposób technologia jest uwzględniana w obecnym procesie przeglądu, co jest „odzwierciedleniem” istniejącego prawa autorskiego.

„Naszym priorytetem, jak zawsze, jest próba dostarczenia jak największej liczby gier, które otrzymujemy” – powiedział Aitchison Boyle. „Z zadowoleniem przyjmujemy i zachęcamy do innowacji, a technologia sztucznej inteligencji z pewnością zapewni nowe i ekscytujące wrażenia w grach. te technologie AI mogą być wykorzystywane przez programistów w ich pracy z odpowiednimi licencjami komercyjnymi, nie mogą naruszać istniejących praw autorskich.”

Aitchison Boyle dodał, że Valve zwraca kredyty rzucane tym, którzy złamali istniejące zasady firmy z powodu wykorzystania przez ich grę treści generowanych przez sztuczną inteligencję. Nic dziwnego, że Valve próbuje iść naprzód w tym, co szybko staje się jednym z najbardziej drażliwych problemów w technologii. Widzieliśmy już, że generatywna sztuczna inteligencja przyprawia branżę muzyczną o ból głowy. Na przykład w kwietniu serwisy streamingowe, takie jak Spotify i YouTube, spędziły większą część tygodnia, odpowiadając na roszczenia dotyczące praw autorskich od Universal Music Group po tym, jak ktoś przesłał je wirusowo na ich platformy.

READ  Przeglądarka Vivaldi ma teraz wbudowany czytnik poczty, kalendarza i RSS