Opublikowano zdjęcia drugiego prototypu podwozia Supercar Gen3, wyprodukowanego przez firmę PACE Innovations.
Ujawnienie wynika z Podwozie wykonane przez Triple Eight Race Engineering, które zepsuło maskę nieco ponad miesiąc temu.
Firma PACE, która zaprojektowała podwozie przyszłego samochodu i zaopatruje szereg zespołów, zaprezentowała dziś podwozie Gen3 w swoim warsztacie w Yatala.
Zdjęcia rozpowszechniane w mediach, choć nie zostały jeszcze narysowane, pokazują przednią i tylną część.
Kliknij tutaj Więcej zdjęć
Dyrektor generalny Supercars, Sean Simer, poinformował, że podwozie zostanie wkrótce wysłane do zespołu Forda zajmującego się homogenizacją, który ma siedzibę w pobliżu PACE, w celu dalszego rozwoju.
„Cieszymy się, że drugie podwozie jest już kompletne i gotowe do rozpoczęcia następnej fazy rozwoju z zespołem homologacyjnym Forda” – powiedział Semer.
„Chcę podziękować pracownikom, którzy spędzili tysiące godzin, aby dojść do tego punktu, a zwłaszcza pracownikom PACE, którzy mają za sobą międzynarodowe sukcesy”.
Szef działu sportów motorowych Supercars, Adrian Burgess, zwrócił uwagę na lepszą użyteczność podwozia Gen3 w porównaniu z jego poprzednikiem COTF.
„Jesteśmy dumni z pracy włożonej w projektowanie i projektowanie samochodów Gen3” – powiedział Burgess.
„Jesteśmy również bardzo zadowoleni z osiągniętych przez nas zmian w zakresie bezpieczeństwa i możliwości naprawy, które były głównym celem programu”.
PACE już wyposaża podwozie w celu obsługi zgłoszeń na pola Shell V-Power Racing Team DJR w Mistrzostwach Repco Supercars.
Zgodnie z wydaniem Supercars, „PACE dostarczy gotowe podwozie dla większości branży”.
Prezes i dyrektor generalny DJR Ryan Story pochwalił trwającą współpracę między dwiema firmami na Gold Coast.
„Firma PACE Innovations jest dostawcą podwozi dla Team Shell V-Power Racing od 2012 roku i od tego czasu wspólnie wygraliśmy trzy mistrzostwa kierowców i trzech drużyn” – powiedział Story.
„Są doskonałym partnerem z ogromnym doświadczeniem i wiedzą; idealnym uzupełnieniem naszego przybycia na ten ważny kamień milowy jest ukończenie prototypu podwozia Supercar Gen3 dla Forda Mustanga GT”.
Wydanie zdjęć podwozia PACE nastąpiło nieco ponad tydzień po tym, jak Supercars odbyło awaryjne spotkanie ze wszystkimi 11 właścicielami zespołów na Gen3.
Chociaż zasady mają wejść w życie w przyszłym roku, projekt wydaje się być znacznie opóźniony w realizacji.
Nadal nie ma potwierdzonej daty, kiedy prototypy pojawią się na torze wyścigowym, chociaż Seamer poinformował wybrane media, w tym Speedcafe.com, w lutym, że Taka działalność miałaby miejsce „w połowie roku”..
Supercars opublikowało krótkie oświadczenie po południu we wtorek 11 maja, w dniu wspomnianego spotkania, które nie wykluczało jednoznacznie możliwości wprowadzenia Gen3 w połowie roku, a nawet opóźnienia w 2023 roku.
Druga i ostatnia linijka zaproszenia brzmiała: „Wynikiem sesji była kontynuacja prac nad wdrożeniem do 2022 r., Aw nadchodzących miesiącach będziemy kontynuować regularne przeglądy”.
Z Winton SuperSprint sezon 2021 trwa nieco ponad tydzień, a aktywność na torze rozpoczyna się w piątek przed treningiem na stadionie Supercars Championship w sobotę rano.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Dwóch meloników Black Caps ma wątpliwości co do końcowego testu Indii
Tupou Vaa’i: „Gra dla All Blacks to dobry sposób, aby pokazać, że kocham mojego brata” | Reprezentacja Nowej Zelandii w rugby
Kibic Anglii nazywa Hakę „śmiesznym” i twierdzi, że należy go „posprzątać”