„Wiemy, że niektóre dyskusje wymagają więcej niż 280 postaci, a przybliżanie ludziom pomysłów, treści i twórców, których znają i kochają, jest niezbędne dla Twittera bez względu na to, gdzie odbywają się rozmowy” – napisała firma.
Twitter powiedział, że jednym z kluczy do zmiany było przeprojektowanie dźwięku w zakładce Spaces.
Ta przeprojektowana wersja wprowadza spersonalizowane centra, które grupują zawartość audio według określonych tematów, takich jak wiadomości, muzyka, sport i inne.
„Słuchacze Twittera będą teraz mogli łatwo uzyskać dostęp do bardziej spersonalizowanego wyboru przestrzeni na żywo i nagranych, aby omówić najważniejsze dla nich tematy”.
Te nowe centra będą również zawierać popularne i wciągające podcasty z całego świata, ponieważ wewnętrzne badania wskazują, że prawie połowa użytkowników Twittera w Stanach Zjednoczonych również słucha podcastów.
„Automatycznie zasugerujemy ciekawe podcasty, aby pomóc ludziom łatwo znaleźć i wysłuchać tematów, o których chcą dowiedzieć się więcej”, powiedział Twitter.
Na przykład, jeśli ktoś regularnie wchodzi w interakcję z treściami Vox na Twitterze, prawdopodobnie obejrzy podcast Vox w Spaces Center.
Twitter powiedział, że z czasem doświadczenie stanie się bardziej spersonalizowane, ponieważ użytkownicy będą mogli dawać podcasty „kciuk w dół” i „kciuk w dół”, aby poinformować platformę, czy treść jest dla nich mniej lub bardziej ekscytująca.
Reakcja na zapowiedź była na platformie stosunkowo wyciszona.
Jeden z użytkowników zasugerował, że przeprowadzka była złym podejściem.
„Twitter musi tworzyć tagi (włączać podcasty do tweetów w ustandaryzowany/przydatny sposób) oraz samodzielną aplikację do podcastów” – napisali.
Podcasty nie zapisują zakładki Audio na żywo (która jest dość bezosobowa i rozwiązuje przypadek użycia, którego nikt nie otwiera na Twitterze: Czego teraz słuchasz?)
Inni byli trochę bardziej pozytywni.
„To jest fajne i potencjalnie może zmienić zasady odkrywania podcastów” – napisał jeden z entuzjastycznych użytkowników.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów