Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twitter ponownie uruchamia usługę blue tick po wyższej cenie dla użytkowników iPhone’a | Świergot

Twitter ponownie uruchomił usługę subskrypcji w poniedziałek, oferując użytkownikom zweryfikowany status za 8 USD (6,50 GBP) miesięcznie lub 11 USD miesięcznie na ich iPhone’ach.

Ten ruch nastąpił po nieudanym odnowieniu usługi w zeszłym miesiącu, w wyniku którego Zbiór kont naśladowców Pojawienie się na platformie, na której niektórzy użytkownicy skorzystali z okazji, aby uruchomić fałszywe „zweryfikowane” konta dużych firm i osób publicznych.

Twitter powiedział: „W poniedziałek ponownie uruchamiamy @TwitterBlue – subskrybuj w Internecie za 8 USD miesięcznie lub na iOS za 11 USD miesięcznie, aby uzyskać dostęp do funkcji tylko dla subskrybentów, w tym niebieskiego znacznika wyboru”.

Dodał, że użytkownicy, którzy chcą zapłacić 8 USD w Internecie lub 11 USD miesięcznie za pośrednictwem Apple App Store, uzyskają bardziej znaczącą pozycję na platformie niż osoby nie płacące, obiecując, że subskrybenci „wspinają się na szczyt odpowiedzi, wzmianek i wyszukiwania ”. Twitter powiedział, że ta funkcja będzie dostępna wkrótce.

Według strony internetowej Twittera usługa blue tick jest „obecnie dostępna tylko na iOS w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii, z planami rozszerzenia”.

Twitter powiedział, że priorytetowe traktowanie subskrybentów pomogłoby w walce z „oszustwami i spamem”, odnosząc się do jednej z irytacji właściciela platformy, Elona Muska, który próbował Odejdź od transakcji, aby kupić firmę Z powodu jego obaw związanych z irytującymi kontami botów.

Twitter poinformował, że subskrybenci, którzy spróbują zmienić swoje imię i nazwisko, nazwę wyświetlaną lub zdjęcie, tymczasowo stracą swoje tagi, dopóki konto nie zostanie ponownie sprawdzone.

Inne funkcje oferowane subskrybentom obejmują możliwość edytowania tweetów. według Firma uruchomiła go we wrześniu, na krótko przed zakupem Twittera przez Muska, użytkownicy będą mogli edytować tweeta do 30 minut po jego opublikowaniu – z kodem wskazującym, że został zmodyfikowany. Planowane nowe funkcje obejmują oferowanie o połowę mniejszej liczby reklam i możliwość publikowania dłuższych tweetów.

READ  Zwiększ swoją kreatywność dzięki swojej strategii marketingowej

Firma potwierdziła również, że wprowadzi system weryfikacji kodowany kolorami, w którym firmy otrzymają złoty znacznik wyboru lub znak, a konta rządowe otrzymają szary token.

Twitter nie wyjaśnił, dlaczego pobiera od użytkowników Apple więcej niż inni w Internecie, ale Musk publicznie skrytykował opłaty pobierane w swoim App Store, co powoduje spadek sprzedaży nawet o 30%. W serii tweetów w zeszłym miesiącu oskarżył Apple o grożenie zablokowaniem Twittera w App Store z nieokreślonych powodów, a także powiedział, że producent iPhone’a przestał reklamować się na platformie mediów społecznościowych.

Jednak po kolejnym spotkaniu z dyrektorem generalnym Apple, Timem Cookiem, napisał na Twitterze, że nieporozumienie dotyczące Twittera spowodowało usunięcie go z Apple App Store. Rozwiązany.

Musk jasno dał do zrozumienia, że ​​chce, aby Twitter był mniej zależny od reklam, które stanowiły 90% jego 5,1 miliarda dolarów przychodu w zeszłym roku. Potrzeba ta stała się jeszcze bardziej nagląca po tym, jak dyrektor generalny Tesli zgłosił „ogromny spadek przychodów”, gdy reklamodawcy wycofali się z platformy w związku z obawami o moderację treści, a wybuch fałszywych „zweryfikowanych” kont zaostrzył te obawy.