Twitter może mieć luźniejsze stanowisko w sprawie zakazów pod rządami Elona Muska, ale nadal jest skłonny oznaczać treści, które są sprzeczne z jego zasadami. Sieć społecznościowa będzie przyłączony Tweety, które prawdopodobnie naruszają nasze zasady dotyczące szerzenia nienawiści. Zobaczysz powiadomienie, że Twitter ogranicza „widoczność” problematycznego posta z możliwością dowiedzenia się więcej.
W nadchodzących miesiącach naklejki obejmą więcej rodzajów naruszeń zasad. Użytkownicy mogą początkowo przekazać „informacje zwrotne” na plakacie, jeśli uważają, że to pomyłka, ale będą musieli poczekać do pewnego czasu w przyszłości na oficjalne odwołanie od decyzji. Firma podkreśla, że etykiety dotyczą tylko pojedynczych tweetów, a nie całego konta.
Dodajemy większą przejrzystość do naszych działań egzekucyjnych dotyczących tweetów. Jako pierwszy krok, wkrótce zaczniesz widzieć znaki na niektórych Tweetach, które zostały zidentyfikowane jako potencjalnie naruszające nasze zasady dotyczące nienawistnego zachowania, informujące, że zidentyfikowaliśmy ich wygląd. 🧵…
TwitterBezpieczeństwo 17 kwietnia 2023 r
Twitter postrzega to jako odzwierciedlenie filozofii Muska „wolność słowa, a nie dostęp”, często unikając jawnych zakazów na rzecz ograniczenia dostępu do treści. Teoretycznie zapobiega to rozprzestrzenianiu się obraźliwej mowy bez całkowitego wyciszenia użytkowników platformy. Obiecuje również większą przejrzystość w celu rozwiązania problemów związanych z „zakazami w tle”, które ograniczają dostęp bez wiedzy kogokolwiek. Musk zniósł zakazy na wielu znanych kontach, w tym na kontach byłego prezydenta Trumpa, chociaż jest gotów tymczasowo zawiesić Ye, mimo że stały zakaz został zniesiony w listopadzie.
Ten krok może nie zadowolić niektórych. Grupy rzeczników skrytykowały Twittera za to, że nie robi wystarczająco dużo, aby chronić częste cele nienawiści, takie jak społeczność LGBTQ. Chociaż przestępcy nadal podlegają zakazom, jeśli są „złymi aktorami” lub naruszają prawo, jest bardziej prawdopodobne, że pozostaną w służbie. Nie jest to również pewne, aby zadowolić reklamodawców, którzy opuszczają Twittera z powodu obaw, że ich reklamy będą wyświetlane obok nieodpowiednich materiałów. I chociaż rozwiąże obawy dotyczące potencjalnej cenzury, niekoniecznie zadowoli tych, którzy widzą, że etykiety kalają wartość publikacji.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów