Twitter w piątek ogłosił istotną aktualizację swojego „API v2”, które może być wykorzystywane do tworzenia klientów zewnętrznych dla Twittera. Dzięki najnowszej aktualizacji programiści mogą teraz uzyskać dostęp do tej samej osi czasu, która jest dostępna dla użytkowników za pośrednictwem oficjalnej aplikacji Twitter.
W poście na Społeczność na Twitterze (przez krawędź), inżynier Twittera wyjaśnia, co tak naprawdę zmieniło się wraz z aktualizacją. Wcześniej programiści musieli korzystać ze starszego interfejsu API, aby otrzymywać najnowsze tweety i tweety od użytkowników, co prowadziło do bardziej złożonego procesu rozwoju, nie wspominając o ograniczeniach starszego interfejsu API.
Paul Haddad, twórca popularnego klienta Twitteratweetuj botWyjaśnił, że API v1.1 pozwala aplikacji żądać aktualizacji domowej osi czasu 15 razy co 15 minut, z limitem do 800 tweetów na użytkownika.Dzięki dzisiejszej aktualizacji aplikacje innych firm obsługują do 180 żądań w tym samym przedziale czasowym , z limitem do 3200 tweetów.
Nowy interfejs API jest nie tylko lepszy do uzyskiwania najnowszych tweetów, ale powinien również sprawić, że tworzenie klienta Twittera będzie mniej skomplikowane, ponieważ programiści nie muszą już wdrażać obsługi wersji 1.1 i v2.
ten Twitter API v2 został oficjalnie uruchomiony w zeszłym roku W odpowiedzi na deweloperów, którzy zawsze narzekali, że ważne funkcje sieci społecznościowej nie są dostępne w starym API. Na przykład aplikacje innych firm Twittera nie miały dostępu do takich rzeczy, jak ankiety, karty i metryki przy użyciu interfejsu API v1.1.
Warto zauważyć, że chociaż programiści mogą zaimplementować Twitter API v2 za darmo, to otwiera się ono na dużą liczbę aplikacji i tweetów. Wymaga dużego zasięgu z płatnym planem.
Wygląda na to, że dzięki ostatnim ulepszeniom interfejsu API Twitter w końcu zmienił zdanie, jeśli chodzi o wspieranie programistów pracujących na klientach zewnętrznych dla swojej platformy. Aktualizacja do Twitter API v2 z odwrotnym harmonogramem jest teraz dostępna dla wszystkich programistów.
Więcej na Twitterze
FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.
Sprawdź 9to5Mac na YouTube, aby uzyskać więcej informacji o Apple:
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów