Urząd ds. Turystyki Fidżi uważa, że Fidżi może w dalszym ciągu odnieść większe korzyści z Australii, jeśli chodzi o przyjazd turystów.
Dyrektor generalny Brent Hill twierdzi, że firma przygotowuje się na nadchodzący krytyczny rok finansowy, przygotowując się do strategicznego promowania Fidżi wśród wschodzących źródeł turystyki i rozszerzania marketingu w Australii.
Podkreśla znaczenie tego przedsięwzięcia, podkreślając potrzebę zwiększenia budżetu w celu wzmocnienia działań promocyjnych turystyki na Fidżi.
Uważa się, że choć z Australii przybywa już 45% turystów na Fidżi, liczbę tę można jeszcze zwiększyć.
„Jeśli chodzi o wzrost, chcemy większego wzrostu w Australii, a aby to osiągnąć, potrzebujemy inwestycji”.
Dyrektor generalny Urzędu Turystyki Fidżi Brent Hill
Hill podkreśla, że Fiji Airways przygotowuje się do ekspansji na rynek amerykański i co dla turystyki Fiji oznacza gotowość do wsparcia tego posunięcia.
„Wiemy, że Fiji Airways planuje utworzenie nowych portów poza USA na Fidżi, więc z tej perspektywy chcemy uzyskać fundusze, aby naprawdę to wesprzeć i mieć pewność, że za każdym razem, gdy Fiji Airways otworzy nową trasę, będzie to działać. bardzo dobrze. „
W ostatnim budżecie Urząd ds. Turystyki Fidżi otrzymał dotację operacyjną w wysokości 7,0 mln USD, a na wsparcie nowych strategii marketingowych udostępniono im dodatkową dotację marketingową w wysokości 30 mln USD.
Nowy budżet zostanie ogłoszony 28 tego miesiąca.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi