Wśród przedstawionych w piątek planów przyspieszenia londyńskiej floty autobusowej znajdują się autobusy typu xpress, które omijają przystanki autobusowe i blokują samochody i taksówki na głównych drogach.
Transport for London chce przyspieszyć podróże o 10 procent w czasie, gdy średnie prędkości autobusów ponownie spadły poniżej 10 mil na godzinę ze względu na wzrost wykorzystania samochodów i liczbę pojazdów dostawczych do domu.
TfL również zobowiązał się do biznesplan autobusowy wyeliminowanie wszystkich ofiar śmiertelnych i poważnych obrażeń w autobusach do końca dekady, pomimo serii śmiertelnych kolizji z udziałem pieszych, w tym w Stacja WiktoriaA Shoreditch A Regent Street.
Plan obiecuje 25 km nowych tras autobusowych do 2025 r. i możliwość przekształcenia większej liczby ulic w stylu Tottenham Court Road, gdzie tylko autobusy i rowery są dozwolone od 8 rano do 19:00, od poniedziałku do soboty.
Linia autobusowa z ograniczonym przystankiem na Old Kent Road ma zostać rozważona w tym roku po sukcesie X140 między Harrow a terminalem autobusowym Heathrow, obsługując około jeden na trzy przystanki obok tradycyjnej usługi 140.
TfL chce przyspieszyć elektryfikację swojej floty autobusów z 9 000 pojazdów, ale twierdzi, że do 2030 r. potrzebna jest pomoc rządowa w wysokości 500 mln funtów, a nie aktualna docelowa data 2034 r.
Zobacz, to jest więcej autobusów, takich jak Samochody elektryczne niedawno uruchomione na trasie 63 który łączy King’s Cross i Honor Oak Park.
Jednak jego nadzieje na skrócenie czasu podróży autobusem zostaną utrudnione przez czteroprocentową redukcję liczby przejechanych autobusów, która jest wdrażana w celu zaoszczędzenia pieniędzy.
Plan działania TfL brzmi: „Ogólnie uważamy, że te cięcia nie zaszkodzą znacząco naszej zdolności do przyciągania ludzi z powrotem do naszej sieci lub wspólnych celów politycznych burmistrza i rządu.
Jednak w tym momencie dalsze cięcia nie będą poparte dowodami i mogą zagrozić ożywieniu Londynu.
„Musimy powitać naszych klientów z powrotem, zachęcić ich do korzystania z autobusu podczas większej liczby podróży i zachęcić kierowców do korzystania z autobusu”.
TfL mówi Zmiany na trasie Tottenham Court „Poprawa czasu podróży na czterech trasach autobusowych, a także zmniejszenie zatłoczenia w całym regionie”.
W grudniu ubiegłego roku ogłoszono, że Większość pasów dla autobusów na czerwonych drogach Londynu zostanie przekształcona tak, aby działała 24 godziny na dobęsiedem dni w tygodniu.
Liczba zabitych i ciężko rannych w autobusach spadła z 251 w 2017 r., w tym 8 zgonów, do 128 w 2020 r., w tym 7 zgonów. Jednak liczby na 2020 r. są sztucznie zaniżone z powodu pandemii, która spowodowała znaczny spadek lotów.
TfL ma na celu poprawę bezpieczeństwa autobusów dzięki „Smart Speed Assist”, który zmniejsza prędkość, rozwiązuje problem zmęczenia kierowców autobusów i wprowadza „technologię wykrywania zmęczenia” do 500 autobusów do końca 2022 roku.
Louise Cheesman, dyrektor ds. autobusów w TfL, powiedziała: „Cieszymy się, że możemy przedstawić naszą strategię autobusową na resztę tej dekady, która obraca się wokół tworzenia usług autobusowych, które odzwierciedlają naszych klientów i ich zmieniające się potrzeby, wspierając zrównoważone ożywienie po pandemii , czyniąc Londyn miastem zerowym netto do 2030 r. i poprawiając bezpieczeństwo ludzi i ich samopoczucie.
„Autobusy są już wydajną i wygodną formą transportu publicznego, a Londyn ma największą flotę zielonych autobusów w Europie Zachodniej, ale musimy podnieść poprzeczkę. Ostatecznie chodzi o to, aby autobus był naturalnym wyborem w samochodzie.„
Emma Gibson, dyrektor naczelny London TravelWatch, która reprezentuje pasażerów, powiedziała: „TfL to miejsce, w którym należy decydować, co należy zrobić, aby więcej osób korzystało z autobusu. Szybsze dotarcie z punktu A do B jest kluczem do tak się stanie, skrócenie czasu podróży jest korzystne dla obu stron, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze TfL, które można ponownie zainwestować w trasy autobusowe, szczególnie poza Londynem.
„Ale zachęcenie większej liczby osób do korzystania z autobusu wymaga również ochrony istniejących dróg, a wspieranie tego oraz szerszych ambicji planu działania na rzecz autobusów nie może zostać osiągnięte bez długoterminowego finansowania”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji