Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Transmisja na żywo przesłuchań łodzi podwodnej Titan: pojawiają się nowe zdjęcia statku, gdy inżynier Boeinga oddala się od OceanGate

Transmisja na żywo przesłuchań łodzi podwodnej Titan: pojawiają się nowe zdjęcia statku, gdy inżynier Boeinga oddala się od OceanGate

Stary przyjaciel dyrektora generalnego OceanGate, Stocktona Rusha, powiedział, że eksplozja łodzi podwodnej Titan była „spodziewana”.

Twoje wsparcie pomoże nam opowiedzieć tę historię

Moja niedawna praca skupiająca się na wyborcach pochodzenia latynoskiego w Arizonie pokazała mi, jak ważne jest niezależne dziennikarstwo w oddawaniu głosu niedostatecznie reprezentowanym społecznościom.

Dzięki Waszemu wsparciu możemy opowiadać te historie i zwracać uwagę na kwestie, które często są pomijane. Bez Waszego wkładu być może nie bylibyśmy w stanie usłyszeć tych głosów.

Każdy przekazany dolar pomaga nam w dalszym rzucaniu światła na te krytyczne kwestie w okresie poprzedzającym wybory i po nich

Erica Garcii

Szef Biura w Waszyngtonie

Nowe zdjęcia przedstawiają łódź podwodną Titan po nurkowaniu w 2021 r., podczas której część kopuły odpadła, gdy wracała na powierzchnię.

Kopułowa część statku, którą oglądano nieszczęsnego Titanica, odpadł, gdy wypłynął na powierzchnię po nurkowaniu w 2021 roku – ujawniła Straż Przybrzeżna.

Podczas tego nurkowania wszyscy przeżyli, ale zaledwie dwa lata później pięć osób straciło życie na pokładzie statku OceanGate, który nurkował do wraku Titanica. Katastrofa jest obecnie przedmiotem dochodzenia amerykańskiej straży przybrzeżnej, które trwa już drugi tydzień.

Mark Negley, inżynier Boeinga, zeznawał w czwartek rano.

Negley powiedziała, że ​​Boeing współpracował z OceanJet jedynie przez krótkie okresy. Dodał, że firma przeprowadziła „krótkie” studium wykonalności w latach 2012–2013, zanim przeprowadziła dwa rzetelne badania w 2016 r. Negley zeznał, że ich ostatni kontakt miał miejsce w marcu 2020 r., kiedy Boeing odmówił odpowiedzi na zapytanie ofertowe OceanJet.

Negley wysłał kiedyś Rushowi analizę bezpieczeństwa dotyczącą konstrukcji Tytana, Przewodowy W raportach ostrzegano, że w przypadku dotarcia urządzenia do głębokości wraku Titanica istnieje „wysokie ryzyko poważnej awarii”.

Dwóch członków Straży Przybrzeżnej ma zeznawać w czwartek po południu.

1727366434

READ  Dlaczego Europa przeżywa gorszy kryzys inflacyjny niż Wielka Brytania?

Inspektor stwierdził, że OceanGate nie poprosiła Straży Przybrzeżnej o inspekcję Tytana

Według Johna Wintersa, głównego inspektora morskiego w sektorze Puget Sound, spółka Ocean Jet nie zwróciła się do Straży Przybrzeżnej o dokonanie inspekcji uszkodzonego okrętu podwodnego Titan.

Winters powiedział, że rozmawiał z byłym dyrektorem generalnym OceanJet Stocktonem Rushem na temat przepływającej łodzi podwodnej dopiero wtedy, gdy wspomniał, że chce przenieść statek do wraku Titanica.

Katie Hawkinson26 września 2024 17:00

1727365968

Według inspektora bezpieczeństwa Stockton Rush skarżył się na przepisy Straży Przybrzeżnej

John Winters, inspektor morski Straży Przybrzeżnej, zeznał, że były dyrektor generalny OceanJet, Stockton Rush, skarżył się na procesy regulacyjne.

„Przy wielu okazjach wyrażał, że regulacje utrudniają mu proces innowacji” – Winters powiedział o rozmowach z Rushem.

Winters pracował nad oceną bezpieczeństwa statku Ocean Gate Antipodes. Winters zeznał, że OceanJet chciał uzyskać od Straży Przybrzeżnej certyfikat małego statku pasażerskiego, ale go nie uzyskał.

Katie Hawkinson26 września 2024 16:52

1727365552

Inspektor bezpieczeństwa Straży Przybrzeżnej współpracował ze Stockton Rush przy ocenie bezpieczeństwa statku OceanGate

John Winters, inspektor morski Straży Przybrzeżnej, ujawnił, że w czwartek rozmawiał bezpośrednio z byłym dyrektorem generalnym OceanJet Stocktonem Rushem.

Winters pracował nad oceną bezpieczeństwa Antipodes, kolejnego statku zbudowanego przez firmę.

„Zasadniczo rozebraliśmy łódź podwodną, ​​złożyliśmy ją ponownie i przetestowaliśmy każdy system na pokładzie” – powiedział Winters.

Winters zeznał, że OceanJet chciał uzyskać od Straży Przybrzeżnej certyfikat małego statku pasażerskiego, ale go nie uzyskał. Zamiast tego firma musiała wystąpić o certyfikat oceanicznego statku badawczego, który uzyskała.

Katie Hawkinson26 września 2024 16:45

1727364018

Inspektor morski Straży Przybrzeżnej zeznaje

Winters jest głównym inspektorem morskim i pomaga szkolić innych inspektorów.

W czwartek John Winters z sektora straży przybrzeżnej Puget Sound zeznawał przed Komisją Śledczą Morskiej Straży Przybrzeżnej.
W czwartek John Winters z sektora straży przybrzeżnej Puget Sound zeznawał przed Komisją Śledczą Morskiej Straży Przybrzeżnej. (Straż Przybrzeżna Stanów Zjednoczonych)

Katie Hawkinson26 września 2024 16:20

1727363711

Założyciel OceanGate twierdzi, że osiągnął kamień milowy w swoich staraniach o wysłanie ludzi na Wenus

Guillermo Sonlein (58 l.) zamieścił na LinkedIn post o nowej „biocie” z własnym systemem klimatycznym, który mógłby pomóc ludziom rozwijać się na planecie niezdatnej do zamieszkania.

Emmę Guinness26 września 2024 16:15

1727360270

Inżynier Boeinga zaczyna zeznawać

Mark Negley, inżynier Boeinga, składa teraz zeznania przed Morską Komisją Śledczą Straży Przybrzeżnej

Negley wysłał kiedyś Rushowi analizę bezpieczeństwa dotyczącą konstrukcji Tytana, Przewodowy Ostrzegł, że w przypadku dotarcia urządzenia do głębokości wraku Titanica istnieje „znaczne ryzyko poważnej awarii”.

Mark Negley z Boeinga zeznaje w czwartek
Mark Negley z Boeinga zeznaje w czwartek (Straż Przybrzeżna Stanów Zjednoczonych)

Katie Hawkinson26 września 2024 15:17

1727360055

Szokujący obraz pokazuje, jak łódź podwodna Titan zawaliła się przed eksplozją

Trwające publiczne przesłuchanie w sprawie katastrofy łodzi podwodnej Titan ujawniło, że część eksperymentalnego statku odpadła przed eksplozją w czerwcu ubiegłego roku.

Znany jako „turystyczna łódź podwodna Titanic” Ocean Jet był kontrowersyjnym projektem, który wzbudził obawy wewnątrz i na zewnątrz firmy, zanim doprowadził do śmierci pięciu ludzi. Były dyrektor operacyjny OceanJet, David Lochridge, ujawnił w zeszłym tygodniu, że faktycznie został zwolniony za zgłaszanie obaw.

Według zeznań National Transportation kadłub statku z włókna węglowego, który według ekspertów nie nadaje się do użytku na dużych głębokościach, uległ osłabieniu podczas wielokrotnych nurkowań do wraku Titanica, który leży około 4500 metrów pod powierzchnią północnego Atlantyku. Inżynier Rady Bezpieczeństwa Don Kramer w środę.

Emmę Guinness26 września 2024 15:14

1727356940

Czwartkowe przesłuchanie rozpoczyna się od wystąpienia inżyniera NASA

Zeznania Jacksona ujawniły, że OceanGate zwróciła się do NASA z prośbą o przeprowadzenie testów wydajności w jej ośrodku głębinowym.

Wkrótce potem wybuchła pandemia Covid-19 i firma OceanGate szukała innych partnerów tam, gdzie możliwość korzystania z obiektów stacjonarnych była ograniczona, powiedział Jackson.

W czwartek Justin Jackson z NASA będzie zeznawał przed Morską Komisją Śledczą Straży Przybrzeżnej
W czwartek Justin Jackson z NASA będzie zeznawał przed Morską Komisją Śledczą Straży Przybrzeżnej (Straż Przybrzeżna Stanów Zjednoczonych)

Katie Hawkinson26 września 2024 14:22

1727353120

Zeznania zostaną wznowione w czwartek

Przesłuchania w sprawie łodzi podwodnej OceanGate Titan przed amerykańską strażą przybrzeżną mają zostać wznowione dzisiaj.

Oczekuje się, że zeznania złożą eksperci ze Straży Przybrzeżnej, NASA i Boeinga. Oczekuje się, że będą rozmawiać więcej O katastrofie Który pochłonął życie pięciu osób.

To część 10-dniowych zeznań, podczas których śledczy próbują ustalić, co poszło nie tak przed eksplozją i czy istniały sygnały ostrzegawcze, które przeoczyli urzędnicy OceanGate.

Alex Lang26 września 2024 13:18

1727312435

Blogowanie zostanie wznowione w czwartek rano

Zeznania zakończyły się w środę przed Morską Komisją Śledczą Straży Przybrzeżnej.

Relacja z sesji na blogu zostanie wznowiona po rozpoczęciu kolejnej sesji w czwartek rano.

Katie Hawkinson26 września 2024 02:00