Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Toyota podnosi inwestycję hybrydową w Polsce – L’argus PRO

Toyota nadal inwestuje w hybrydy w Polsce

Po wypuszczeniu sum Titanica już w swoich fabrykach na budowę swoich systemów Hybrydy, Toyota Motor Manufacturing ogłasza zamiar zainwestowania w polski hurt

3 1,3 miliarda do końca 2022 roku w dwóch bazach przemysłowych w kraju. To sprawia, że ​​produkcja jest możliwa 1,65 miliona komponentów rocznie Dla pojazdów hybrydowych japońskiej marki zapewnia zatrudnienie ponad 3000 osób.

Toyota będzie dostarczać do Europy 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku

W ten sposób firma DMMP rozpoczęła produkcję przekładni E-CVT do silników 1,5 litra produkowanych w fabryce Walbrich, Gelx-Laskovis. Piętro zostało rozbudowane o nową linię odlewniczą, linie technologiczne i przestrzeń montażową. Czyli do 2025 roku te dwie firmy będą w sumie Sześć linii produkcyjnych kluczowych komponentów hybrydowychW tym trzy linie transmisyjne E-CVT i trzy linie silników spalinowych DNGA. Według komisji ds. Pojazdów „ Te ulepszenia DMMP są częścią strategii Toyota Motor Europe, która ma na celu dalszą identyfikację produkcji kluczowych komponentów w Europie i ma na celu sprzedaż 1,4 miliona pojazdów rocznie do 2025 roku ”..

Czytać. Toyota. Jego silniki i skrzynie biegów TNGA


Tak więc cały system hybrydowy Nowa Toyota Yaris Wyprodukowano w Europie. W tym samym czasie DMMP Wprowadza również pierwszy europejski produkt Silnik elektryczny MG1 Jest integralną częścią zelektryfikowanych skrzyń biegów. Produkcja hybrydowego układu napędowego DMMP otrzyma kolejny impuls podczas nowego SUV-a Krzyż Yaris W 2021 roku do produkcji wejdzie fabryka w Walencji (północ). Ten samochód ma taką samą architekturę jak samochód miejski.

Cele CO2 Osiągnięto

Oznacza to znaczną poprawę zdolności DMMP do budowania w pełni hybrydowych układów napędowych, w tym silników elektrycznych i zelektryfikowanych skrzyń biegów. W miarę poszerzania zakresu naszej elektryfikacji zespołów napędowych konieczne jest dalsze inwestowanie w infrastrukturę europejską i wiedzę naszych pracowników. Nasza sprzedaż hybrydowej energii elektrycznej będzie stanowić 53% całkowitego wolumenu do 2020 r Zwiększymy również sprzedaż pojazdów hybrydowych oraz pojazdów zasilanych bateryjnie, podłączanych do sieci elektrycznej i ogniw paliwowych. Razem te technologie pomogły osiągnąć nasze morskie cele w zakresie emisji CO.2 Mamy nadzieję, że UE będzie nadal osiągać te cele w przyszłości, do 2020 r. ”, Powiedział Marvin Cook, wiceprezes wykonawczy Toyota Motor Europe.