Wczasowicz skrytykował lotnisko w Manchesterze po ponad dwóch godzinach oczekiwania na odebranie swoich bagaży. Alison Unwin, lat 60, również widziała dziesiątki nieodebranych toreb – z lotów, które wylądowały dzień wcześniej – rozrzuconych po sali ratunkowej w Terminalu 3, najwyraźniej porzucone przez właścicieli, którzy uznali, że czekali zbyt długo.
To przychodzi po tym, jak wspomniałem MEN Ogromne kolejki bezpieczeństwa i godziny opóźnień lotów i bagażowych którzy „są pod większą presją niż kiedykolwiek wcześniej”. Po słonecznej przerwie na Teneryfie Alison, jej 62-letni mąż Paul i ich 25-letni syn wylądowali na lotnisku w Manchesterze o 17.16 w sobotę po locie Ryana.
Ich torby dotarły dopiero o 19:30. Zarezerwował taksówkę i postanowił wrócić taksówką do rodzinnego domu w Macclefield, zamiast ponosić dalsze opłaty, a potem wrócił własnym samochodem po żonę, syna i walizki.
Czytaj więcej: Co to jest hipermiling? Efektywna paliwowo technologia jazdy oszczędza pieniądze kierowców
Alison udostępniła zdjęcia i filmy z hali odbioru bagażu, ze zdjęciami przedstawiającymi coś, co wydaje się być nieodebranymi bagażami z poprzednich podróży. Dodała, że daty na zaatakowanych metkach wskazują, że torby przyleciały samolotami w piątek.
Alison, przemawiając z hali wykupu, czekając na swój bagaż w sobotę wieczorem, powiedziała mężczyznom: „Wszędzie są torby sprzed kilku dni. To naprawdę nie do przyjęcia. Kupili na nie bilety z wczoraj. te torby.”
„Od wczoraj porozrzucane są porzucone wózki dziecięce, foteliki samochodowe, kije golfowe i walizki. Nikt ich nie przejął. Po prostu tam zostały.
„Jest tu dziewczyna z mukowiscydozą i enzymy, których potrzebuje, są w jej torebce. Są tu ludzie z małym dzieckiem i czekają na fotelik samochodowy. Najwyraźniej nie mogą bez niego jechać do domu”.
„Mój mąż pojechał do domu taksówką i wróci samochodem po nas. To śmieszne. Myślę, że jeśli zawrzesz umowę, aby zabrać kogoś na wakacje i zająć się jego bagażami, ludzie będą musieli zostawić bagaże i pojechać dom jest okropny. Wszystko, czego ludzie potrzebują, to te torby i to, czego potrzebują do funkcjonowania. Nie powinieneś świadczyć usługi, jeśli nie możesz jej zapewnić.
Skontaktowano się z lotniskiem w Manchesterze w celu uzyskania komentarza, a rzecznik powtórzył oświadczenie wydane po poprzednich wydaniach.
Powiedzieli: „Przepraszamy pasażerów, których dzisiejsze doświadczenie na lotnisku w Manchesterze było mniejsze niż standardy, których się spodziewali.
„W miarę jak dochodzimy do siebie po skutkach pandemii koronawirusa, cała nasza branża boryka się z niedoborami personelu i wyzwaniami kadrowymi. W rezultacie doradzamy klientom, że kolejki bezpieczeństwa mogą być dłuższe niż zwykle i zachęcamy ich do przybycia w najwcześniejszym zalecanym czasie za pośrednictwem swojej linii lotniczej.
„Biorąc pod uwagę kontrole bezpieczeństwa i szkolenia związane z tymi rolami, ludzie potrzebują czasu, aby rozpocząć pracę nad naszymi operacjami. Dlatego badamy szereg krótkoterminowych środków, aby zapewnić najlepszą możliwą usługę, taką jak korzystanie z agencji personel i różne sposoby, w jakie obecni koledzy mogą wspierać nasze działania.
„Zdajemy sobie sprawę z podobnych wyzwań stojących przed liniami lotniczymi i stronami trzecimi, takimi jak agenci obsługi bagażu, którzy działają w naszej witrynie. Razem ciężko pracujemy, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę w tych okolicznościach i jak najszybciej rozwiązać te problemy ”.
Rzecznik Swissport powiedział: „Przykro nam, że pasażerowie doświadczyli takiego poziomu zakłóceń. Wraz z ogromnym wzrostem liczby lotów, ponieważ ograniczenia pandemiczne są nadal łagodzone, pojemność systemu bagażowego jest pod ogromnym obciążeniem.
„My i inni pracownicy obsługi bagażu, którzy pracują na lotnisku, ściśle współpracujemy z kierownictwem lotniska, aby pomóc zidentyfikować środki awaryjne, jednocześnie zajmując się krytyczną konserwacją i ulepszeniami wymaganymi przez te wspólne obiekty”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa