Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„To śmieszne”: więcej chaosu, napięcia i opóźnień na lotnisku w Manchesterze, ponieważ sfrustrowani przylatujący pasażerowie zbyt długo czekają na upuszczenie bagażu

„To śmieszne”: więcej chaosu, napięcia i opóźnień na lotnisku w Manchesterze, ponieważ sfrustrowani przylatujący pasażerowie zbyt długo czekają na upuszczenie bagażu

Wczasowicz skrytykował lotnisko w Manchesterze po ponad dwóch godzinach oczekiwania na odebranie swoich bagaży. Alison Unwin, lat 60, również widziała dziesiątki nieodebranych toreb – z lotów, które wylądowały dzień wcześniej – rozrzuconych po sali ratunkowej w Terminalu 3, najwyraźniej porzucone przez właścicieli, którzy uznali, że czekali zbyt długo.

To przychodzi po tym, jak wspomniałem MEN Ogromne kolejki bezpieczeństwa i godziny opóźnień lotów i bagażowych którzy „są pod większą presją niż kiedykolwiek wcześniej”. Po słonecznej przerwie na Teneryfie Alison, jej 62-letni mąż Paul i ich 25-letni syn wylądowali na lotnisku w Manchesterze o 17.16 w sobotę po locie Ryana.

Ich torby dotarły dopiero o 19:30. Zarezerwował taksówkę i postanowił wrócić taksówką do rodzinnego domu w Macclefield, zamiast ponosić dalsze opłaty, a potem wrócił własnym samochodem po żonę, syna i walizki.

Czytaj więcej: Co to jest hipermiling? Efektywna paliwowo technologia jazdy oszczędza pieniądze kierowców

Alison udostępniła zdjęcia i filmy z hali odbioru bagażu, ze zdjęciami przedstawiającymi coś, co wydaje się być nieodebranymi bagażami z poprzednich podróży. Dodała, że ​​daty na zaatakowanych metkach wskazują, że torby przyleciały samolotami w piątek.

Alison, przemawiając z hali wykupu, czekając na swój bagaż w sobotę wieczorem, powiedziała mężczyznom: „Wszędzie są torby sprzed kilku dni. To naprawdę nie do przyjęcia. Kupili na nie bilety z wczoraj. te torby.”

Nieodebrane torby na lotnisku T3 w Manchesterze

„Od wczoraj porozrzucane są porzucone wózki dziecięce, foteliki samochodowe, kije golfowe i walizki. Nikt ich nie przejął. Po prostu tam zostały.

„Jest tu dziewczyna z mukowiscydozą i enzymy, których potrzebuje, są w jej torebce. Są tu ludzie z małym dzieckiem i czekają na fotelik samochodowy. Najwyraźniej nie mogą bez niego jechać do domu”.

„Mój mąż pojechał do domu taksówką i wróci samochodem po nas. To śmieszne. Myślę, że jeśli zawrzesz umowę, aby zabrać kogoś na wakacje i zająć się jego bagażami, ludzie będą musieli zostawić bagaże i pojechać dom jest okropny. Wszystko, czego ludzie potrzebują, to te torby i to, czego potrzebują do funkcjonowania. Nie powinieneś świadczyć usługi, jeśli nie możesz jej zapewnić.

READ  South West stoi w obliczu „co najmniej tygodnia” chaosu kolejowego po tym, jak ogromne osuwisko zniszczyło główną linię do Londynu

Alison Unwin z Macclesfield czeka na swoje bagaże w T3 na lotnisku w Manchesterze

Skontaktowano się z lotniskiem w Manchesterze w celu uzyskania komentarza, a rzecznik powtórzył oświadczenie wydane po poprzednich wydaniach.

Powiedzieli: „Przepraszamy pasażerów, których dzisiejsze doświadczenie na lotnisku w Manchesterze było mniejsze niż standardy, których się spodziewali.

„W miarę jak dochodzimy do siebie po skutkach pandemii koronawirusa, cała nasza branża boryka się z niedoborami personelu i wyzwaniami kadrowymi. W rezultacie doradzamy klientom, że kolejki bezpieczeństwa mogą być dłuższe niż zwykle i zachęcamy ich do przybycia w najwcześniejszym zalecanym czasie za pośrednictwem swojej linii lotniczej.

„Biorąc pod uwagę kontrole bezpieczeństwa i szkolenia związane z tymi rolami, ludzie potrzebują czasu, aby rozpocząć pracę nad naszymi operacjami. Dlatego badamy szereg krótkoterminowych środków, aby zapewnić najlepszą możliwą usługę, taką jak korzystanie z agencji personel i różne sposoby, w jakie obecni koledzy mogą wspierać nasze działania.

„Zdajemy sobie sprawę z podobnych wyzwań stojących przed liniami lotniczymi i stronami trzecimi, takimi jak agenci obsługi bagażu, którzy działają w naszej witrynie. Razem ciężko pracujemy, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę w tych okolicznościach i jak najszybciej rozwiązać te problemy ”.

Rzecznik Swissport powiedział: „Przykro nam, że pasażerowie doświadczyli takiego poziomu zakłóceń. Wraz z ogromnym wzrostem liczby lotów, ponieważ ograniczenia pandemiczne są nadal łagodzone, pojemność systemu bagażowego jest pod ogromnym obciążeniem.

„My i inni pracownicy obsługi bagażu, którzy pracują na lotnisku, ściśle współpracujemy z kierownictwem lotniska, aby pomóc zidentyfikować środki awaryjne, jednocześnie zajmując się krytyczną konserwacją i ulepszeniami wymaganymi przez te wspólne obiekty”.