Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

To Porsche 912 Restomod z włókna węglowego jest dla entuzjastów – raport Roba

To Porsche 912 Restomod z włókna węglowego jest dla entuzjastów – raport Roba

Produkcja kamer Wciąż udoskonala swoje podejście do klasycznego Porsche 912.

Węgierski sklep właśnie zaprezentował najcięższą w historii wersję Restomo. Wersja 2024 tego eleganckiego samochodu sportowego ma nowe nadwozie wykonane wyłącznie z włókna węglowego, co pozwoliło obniżyć jego masę do nowego, niskiego poziomu.

Od momentu założenia na początku tej dekady firma KAMM poświęciła cały swój czas i wysiłki na budowanie modeli wielokrotnego użytku w oparciu o podstawowe 911 produkowane w latach 1965–1969. Poprzednie wersje 912c charakteryzowały się wyglądem zewnętrznym łączącym włókno węglowe i stal. Jednak w przypadku wersji 2024 tak się nie dzieje, ponieważ według sklepu każda ważna część nadwozia, w tym dach i boczne panele, została wykonana z lekkich materiałów. Z tego powodu samochód z pełnym wyposażeniem drogowym waży zaledwie 1541 funtów. To około 110 funtów lżejszy niż poprzedni półwęglowy model 912c i około 660 funtów mniej niż oryginał. Zmniejszona masa oznacza, że ​​rozkład masy samochodu sportowego również wynosi teraz około 50:50.

Kamera 2024 912c

Produkcja kamer

Więcej włókna węglowego to nie jedyna rzecz, która odróżnia nowe 912c od swoich poprzedników. Nadwozie zostało również zmodyfikowane tak, aby było bardziej aerodynamiczne niż wcześniej, a według sklepu jako dodatek dostępne są również koła z włókna węglowego. Wewnątrz znajdziesz nowe opcje siedzeń, a także ulepszoną klimatyzację i łączność telefoniczną. Usługa projektowania niestandardowego, która umożliwi klientom dalszą personalizację samochodów, zostanie również uruchomiona w 2024 roku.

Jedyne, co się nie zmieniło, to silnik. KAMM nadal napędza wszystkie swoje 912-tki większym, chłodzonym powietrzem, czterocylindrowym silnikiem o pojemności 2,0 litra, który wytwarza 190 koni mechanicznych i osiąga prędkość obrotową do 7200 obr./min. Zmodernizowany młyn jest dwukrotnie mocniejszy od czterocylindrowego silnika o pojemności 1,6 litra, jaki można znaleźć w fabrycznych wersjach samochodu.

Produkcja kamer

Oryginalne 912 mogło być niedrogie – przynajmniej według standardów Porsche – ale 912C jest skierowane do zupełnie innego typu nabywców. Cena break zaczyna się od 360 000 euro (około 395 000 dolarów). Jeśli możesz zapewnić samochód dawcy, cena ta spada do 320 000 euro (351 000 dolarów). Jeśli to nie wystarczy, aby Cię odwieść, Skontaktuj się ze sklepem już teraz Aby zarezerwować 912c.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej zdjęć korpusu z włókna węglowego KAMM 912c.

Produkcja kamer

READ  Odświeżenie Arkuszy Google naprawi niechlujne formuły