Studio Naughty Dog wypuściło 25-gigabajtową łatkę do The Last of Us Part 1 na PC – siódmą aktualizację od czasu wypuszczenia portu zaledwie miesiąc temu.
Last of Us Part I v1.0.4.0 rozwiązuje problemy z liczbą klatek na sekundę, poprawiając wydajność GPU i CPU oraz dodając nową opcję dostosowania szybkości przepływu tekstur, zgodnie z Opis zmian.
Wśród 22 poprawek błędów i ulepszeń znajdują się ulepszenia tekstur i rozdzielczości dla osób grających na niskich lub średnich ustawieniach, a także poprawki kilku przypadków, które mogą prowadzić do awarii.
Naughty Dog mówi, że wraz z twórcą portu Iron Galaxy na PC „aktywnie pracują nad ulepszeniem i ustabilizowaniem gry oraz wdrożeniem dodatkowych poprawek, które zostaną uwzględnione w przyszłych aktualizacjach, które będą wydawane regularnie”. W szczególności firmy twierdzą, że te aktualizacje poprawią liczbę klatek na sekundę, wierność tekstur i optymalizację procesora.
The Last of Us Part 1 na PC zostało wydane z różnymi problemami technicznymi powodującymi słabą wydajność i nadmierne awarie. Dwa dni po premierze uzyskał „w większości negatywną” ocenę na Steamie z ponad 9000 recenzji. Teraz, miesiąc i siedem łat później, the ocena pary Został uaktualniony do „Mieszany” z prawie 18 000 recenzji użytkowników.
Oto pełna lista informacji o łatce Naughty Dog dla The Last of Us v1.0.4.0:
- Zoptymalizowane użycie procesora i karty graficznej w trakcie gry
- Dokładność tekstur i rozdzielczość zostały poprawione przy niskich i średnich ustawieniach gry
- Poprawiona wierność grafiki w ustawieniach graficznych na niskim poziomie w grze, zwłaszcza powierzchnie wody nie są już czarne
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas tworzenia shaderów
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas wychodzenia z menu głównego
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas śmierci po walce
- Naprawiono błąd, przez który przy pierwszym uruchomieniu gracze mogli doświadczać dłuższego czasu oczekiwania na załadowanie gry
- Dodano opcję umożliwiającą graczom jednoczesne blokowanie i odblokowywanie statystyk wydajności w menu HUD (Opcje > HUD)
- Dodano opisy w menu graficznych, aby lepiej wyjaśnić, kiedy pewne ustawienia mogą wpływać na inne ustawienia (Opcje > Wyświetlanie)
- Dodano ustawienie szybkości przepływu tekstur (Grafika > Ustawienia tekstur)
- Naprawiono błąd, w wyniku którego pomijanie scen podczas krytycznego wczytywania mogło powodować zawieszanie się gry
- Naprawiono błąd, przez który ostrzeżenie o ładowaniu modułu cieniującego nie pojawiało się podczas ponownego uruchamiania gry
- Pasek pamięci VRAM został zaktualizowany, aby dokładniej wyświetlać wykorzystanie systemu operacyjnego i aplikacji
- Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu odczytywał wartości zablokowanych ustawień, co mogło sugerować, że te same zablokowane ustawienia były aktywne
- Naprawiono błąd, przez który celowanie w dół podczas używania klawiatury i myszy (KBM) mogło zwiększać czułość kamery
- Dostosuj przetwarzanie niektórych poleceń przypisanych do tego samego złącza KBM
- Poprawione tłumaczenia brazylijskiego portugalskiego, chorwackiego, holenderskiego, fińskiego, francuskiego, greckiego, węgierskiego, hiszpańskiego, hiszpańskiego, tajskiego i chińskiego tradycyjnego dla wielu opcji menu
- [Ultrawide Displays] Poprawiono położenie celownika dalmierza dla wspornika
AMD
- Naprawiono awarię, która mogła wystąpić na procesorach AMD z ograniczoną koligacją z rdzeniami X3D
- Naprawiono problem, przez który tekstury mogły być wyświetlane nieprawidłowo na procesorach graficznych AMD
para
- Naprawiono problem, przez który osiągnięcie „To nie może być na nic” nie uruchamiało się, pomimo zdobycia wszystkich innych osiągnięć
powierzchnia pary
- Naprawiono problem w Steam Deck, przez który resetowanie ustawień wyświetlania do domyślnych nie było już możliwe AMD FSR 2 (Opcje > Wyświetlacz)
Jordan zajmuje się grami, programami i filmami jako niezależny pisarz dla IGN.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów