Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

The Last of Us Part 1 na PC właśnie ma aż 25 GB, ale Naughty Dog jeszcze się nie skończyło

The Last of Us Part 1 na PC właśnie ma aż 25 GB, ale Naughty Dog jeszcze się nie skończyło

Studio Naughty Dog wypuściło 25-gigabajtową łatkę do The Last of Us Part 1 na PC – siódmą aktualizację od czasu wypuszczenia portu zaledwie miesiąc temu.

Last of Us Part I v1.0.4.0 rozwiązuje problemy z liczbą klatek na sekundę, poprawiając wydajność GPU i CPU oraz dodając nową opcję dostosowania szybkości przepływu tekstur, zgodnie z Opis zmian.

Wśród 22 poprawek błędów i ulepszeń znajdują się ulepszenia tekstur i rozdzielczości dla osób grających na niskich lub średnich ustawieniach, a także poprawki kilku przypadków, które mogą prowadzić do awarii.

Naughty Dog mówi, że wraz z twórcą portu Iron Galaxy na PC „aktywnie pracują nad ulepszeniem i ustabilizowaniem gry oraz wdrożeniem dodatkowych poprawek, które zostaną uwzględnione w przyszłych aktualizacjach, które będą wydawane regularnie”. W szczególności firmy twierdzą, że te aktualizacje poprawią liczbę klatek na sekundę, wierność tekstur i optymalizację procesora.

The Last of Us Part 1 na PC zostało wydane z różnymi problemami technicznymi powodującymi słabą wydajność i nadmierne awarie. Dwa dni po premierze uzyskał „w większości negatywną” ocenę na Steamie z ponad 9000 recenzji. Teraz, miesiąc i siedem łat później, the ocena pary Został uaktualniony do „Mieszany” z prawie 18 000 recenzji użytkowników.

Oto pełna lista informacji o łatce Naughty Dog dla The Last of Us v1.0.4.0:

  • Zoptymalizowane użycie procesora i karty graficznej w trakcie gry
  • Dokładność tekstur i rozdzielczość zostały poprawione przy niskich i średnich ustawieniach gry
  • Poprawiona wierność grafiki w ustawieniach graficznych na niskim poziomie w grze, zwłaszcza powierzchnie wody nie są już czarne
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas tworzenia shaderów
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas wychodzenia z menu głównego
  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić podczas śmierci po walce
  • Naprawiono błąd, przez który przy pierwszym uruchomieniu gracze mogli doświadczać dłuższego czasu oczekiwania na załadowanie gry
  • Dodano opcję umożliwiającą graczom jednoczesne blokowanie i odblokowywanie statystyk wydajności w menu HUD (Opcje > HUD)
  • Dodano opisy w menu graficznych, aby lepiej wyjaśnić, kiedy pewne ustawienia mogą wpływać na inne ustawienia (Opcje > Wyświetlanie)
  • Dodano ustawienie szybkości przepływu tekstur (Grafika > Ustawienia tekstur)
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomijanie scen podczas krytycznego wczytywania mogło powodować zawieszanie się gry
  • Naprawiono błąd, przez który ostrzeżenie o ładowaniu modułu cieniującego nie pojawiało się podczas ponownego uruchamiania gry
  • Pasek pamięci VRAM został zaktualizowany, aby dokładniej wyświetlać wykorzystanie systemu operacyjnego i aplikacji
  • Naprawiono problem polegający na tym, że czytnik ekranu odczytywał wartości zablokowanych ustawień, co mogło sugerować, że te same zablokowane ustawienia były aktywne
  • Naprawiono błąd, przez który celowanie w dół podczas używania klawiatury i myszy (KBM) mogło zwiększać czułość kamery
  • Dostosuj przetwarzanie niektórych poleceń przypisanych do tego samego złącza KBM
  • Poprawione tłumaczenia brazylijskiego portugalskiego, chorwackiego, holenderskiego, fińskiego, francuskiego, greckiego, węgierskiego, hiszpańskiego, hiszpańskiego, tajskiego i chińskiego tradycyjnego dla wielu opcji menu
  • [Ultrawide Displays] Poprawiono położenie celownika dalmierza dla wspornika
READ  Nowa inteligentna funkcja zwiększa precyzję Pixela

AMD

  • Naprawiono awarię, która mogła wystąpić na procesorach AMD z ograniczoną koligacją z rdzeniami X3D
  • Naprawiono problem, przez który tekstury mogły być wyświetlane nieprawidłowo na procesorach graficznych AMD

para

  • Naprawiono problem, przez który osiągnięcie „To nie może być na nic” nie uruchamiało się, pomimo zdobycia wszystkich innych osiągnięć

powierzchnia pary

  • Naprawiono problem w Steam Deck, przez który resetowanie ustawień wyświetlania do domyślnych nie było już możliwe AMD FSR 2 (Opcje > Wyświetlacz)

Jordan zajmuje się grami, programami i filmami jako niezależny pisarz dla IGN.