Atlanta i Redmond w stanie Waszyngton. — 23 kwietnia 2024 — Microsoft i The Coca-Cola Company ogłosiły we wtorek pięcioletnie partnerstwo strategiczne w celu ujednolicenia podstawowej strategii technologicznej Coca-Coli w całym systemie; Umożliwianie przyjęcia wiodących technologii; Oraz zwiększaj innowacyjność i produktywność na całym świecie.
W ramach partnerstwa Coca-Cola przeznaczyła 1,1 miliarda dolarów na rozwój rozwiązań Microsoft w zakresie chmury i generatywnej sztucznej inteligencji. Ta współpraca podkreśla ciągłą transformację technologiczną Coca-Coli, opartą na Microsoft Cloud jako preferowanej na całym świecie i strategicznej platformie chmurowej i sztucznej inteligencji Coca-Coli.
Dzięki temu partnerstwu obie firmy będą wspólnie eksperymentować z wiodącymi nowymi technologiami, takimi jak Azure OpenAI, aby opracowywać innowacyjne przypadki użycia sztucznej inteligencji w różnych funkcjach biznesowych. Obejmuje to sprawdzenie, w jaki sposób Copilot dla Microsoft 365 może pomóc w zwiększeniu produktywności w miejscu pracy.
„Dzięki naszemu długoterminowemu partnerstwu poczyniliśmy znaczne postępy w przyspieszaniu transformacji sztucznej inteligencji na poziomie systemowym w The Coca-Cola Company i jej sieci niezależnych rozlewni na całym świecie” – powiedział Judson Althoff, wiceprezes wykonawczy i dyrektor handlowy firmy Microsoft . „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać The Coca-Cola Company w dalszym ciągu wkraczającej w erę sztucznej inteligencji i poszukujemy rozwiązań takich jak Azure OpenAI Service i Copilot, aby wprowadzać innowacje w każdym obszarze swojej działalności”.
Coca-Cola przeniosła wszystkie swoje aplikacje na platformę Microsoft Azure, a większość jej głównych niezależnych partnerów rozlewniczych poszła w jej ślady. Jako lider we wdrażaniu sztucznej inteligencji Coca-Cola od prawie roku wprowadza innowacje w zakresie generatywnej sztucznej inteligencji i wykorzystała już usługę Azure OpenAI, aby na nowo przemyśleć wszystko, od marketingu po produkcję, łańcuch dostaw i nie tylko. Firma bada obecnie możliwość wykorzystania asystentów cyfrowych generowanych przez sztuczną inteligencję w usłudze Azure OpenAI, aby pomóc pracownikom ulepszać doświadczenia klientów, usprawniać operacje, wspierać innowacje, zdobywać przewagę konkurencyjną, zwiększać wydajność i odkrywać nowe możliwości rozwoju.
„Ta nowa umowa opiera się na sukcesie strategii partnerstwa Coca-Coli z Microsoftem i pokazuje nasze zaangażowanie w ciągłą transformację cyfrową” – powiedział John Murphy, prezes i dyrektor finansowy The Coca-Cola Company. „Nasza współpraca z Microsoftem znacznie się rozwinęła – z umowy o wartości 250 milionów dolarów, którą pierwotnie ogłosiliśmy w 2020 roku, do 1,1 miliarda dolarów obecnie”.
Umowa odzwierciedla ważny krok w kierunku cyfrowej transformacji Coca-Coli, skupiający się na zapewnieniu rozszerzonego dostępu do platform chmurowych i AI firmy Microsoft, a także rozwiązań takich jak Microsoft 365, Power BI, Dynamics 365, Defender i Fabric, w celu zwiększenia wydajności i skalowalność. Promując jednocześnie innowacje w całym systemie.
„Nasze rozszerzone partnerstwo z Microsoftem to ważny kolejny rozdział w podróży Coca-Coli w kierunku organizacji stawiającej na rozwój cyfrowy, opartej na nowych technologiach” – powiedział Neeraj Tolmar, starszy wiceprezes i globalny dyrektor ds. informacji w The Coca-Cola Company. „Możliwości firmy Microsoft pomagają przyspieszyć wdrażanie sztucznej inteligencji w celu stworzenia dodatkowej wartości dla przedsiębiorstwa”.
O firmie Coca-Cola
The Coca-Cola Company (NYSE: KO) to zintegrowana firma produkująca napoje, której produkty sprzedawane są w ponad 200 krajach i terytoriach. Celem naszej firmy jest unowocześnianie świata i wprowadzanie zmian. Sprzedajemy wielomiliardowe marki napojów w wielu kategoriach napojów na całym świecie. Nasze portfolio marek napojów bezalkoholowych obejmuje Coca-Colę, Sprite i Fanta. Nasze marki wody, napojów sportowych, kawy i herbaty obejmują Dasani, Smartwater, Vitaminwater, Topo Chico, BODYARMOR, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak i Ayataka. Nasze marki soków, nabiału o wartości dodanej i napojów roślinnych obejmują Minute Maid, Simply, Innocent, Del Valle, Fairlife i AdeS. Stale przekształcamy nasze portfolio, od ograniczania cukru w napojach po wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów. Staramy się wywierać pozytywny wpływ na życie ludzi, społeczności i planetę poprzez uzupełnianie wody, recykling opakowań, praktyki zrównoważonego pozyskiwania i redukcję emisji gazów cieplarnianych w całym naszym łańcuchu wartości. Razem z naszymi partnerami w dziedzinie opakowań zatrudniamy ponad 700 000 osób, pomagając zapewniać możliwości ekonomiczne lokalnym społecznościom na całym świecie. Dowiedz się więcej poprzez www.coca-colacompany.com I śledź nas dalej Instagrama, Facebook I LinkedIn.
O Microsoft
Microsoft (Nasdaq „MSFT” @microsoft) umożliwia cyfrową transformację na miarę ery inteligentnej chmury i inteligentnej krawędzi. Jej misją jest umożliwienie każdej osobie i każdej organizacji na świecie osiągnięcia więcej.
Aby uzyskać więcej informacji, kliknij:
Microsoft Media Relations, WE Communications for Microsoft, (425) 638-7777, [email protected]
Firma Coca-Cola, Scott Leith, [email protected]
Uwaga dla redaktorów: Więcej informacji, wiadomości i poglądów firmy Microsoft można znaleźć w witrynie Microsoft Source pod adresem http://news.microsoft.com/source. Linki internetowe, numery telefonów i adresy były prawidłowe w momencie publikacji, ale mogły ulec zmianie. Aby uzyskać dodatkową pomoc, dziennikarze i analitycy mogą skontaktować się z zespołem szybkiego reagowania firmy Microsoft lub innymi odpowiednimi osobami wymienionymi na stronie https://news.microsoft.com/microsoft-public-relations-contacts.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów