Tesla Model 3 to najpopularniejszy samochód elektryczny na TikToku ze 136 400 postami pod hashtagiem.
Novated Lease przeanalizowało około 40 najpopularniejszych marek pojazdów elektrycznych w TikTok, licząc łączną liczbę filmów pod hashtagiem każdej marki, aby wybrać te, które przyciągają uwagę i entuzjazm pokolenia Z.
Jedną z największych zalet Modelu 3 jest zasięg (ponad 560 km) i możliwości ładowania w połączeniu z pozycją Tesli jako lidera pojazdów elektrycznych. Przystępna cena Modelu 3 sprawia, że jest on atrakcyjnym punktem wyjścia dla młodszych nabywców chcących inwestować w zrównoważoną technologię Jak mówi. Odnawialna umowa najmu.
Dzięki zaangażowaniu w zrównoważony rozwój samochody elektryczne szybko stają się preferowanym wyborem młodszych pokoleń, które pragną prowadzić bardziej przyjazny dla środowiska styl życia.
Na drugim miejscu uplasował się Fiat 500e z 113 764 samochodami, na trzecim miejscu znalazła się Tesla Model Y z 61 900 samochodami, a za nimi uplasowały się MG5 EV (51 800), Porsche Taycan (27 517), Polestar 2 (21 890), MG4 (19 053), Hyundai Ioniq 5 N (12 000). BMW i7 (10 372) i Nissan Leaf (9065).
„Interesujące jest obserwowanie, jak ewoluuje krajobraz pojazdów elektrycznych, zwłaszcza z myślą o młodszych kierowcach” – mówi Novated Lease Australia, dodając, że dane zebrano 9 października 2024 r.
Trzask Tutaj Uzyskanie pełnego zestawu danych dla wszystkich 40 analizowanych modeli.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów