Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Technologia Galaxy AI nadal robi wrażenie w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii – Samsung Newsroom Australia

Technologia Galaxy AI nadal robi wrażenie w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii – Samsung Newsroom Australia

Czterech na pięciu użytkowników innych marek niż Samsung rozważa zakup smartfonów Samsung Galaxy w celu kolejnej aktualizacji ich funkcjonalności Galaxy AI

Trzy najpopularniejsze funkcje Galaxy AI, z których korzystają konsumenci w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii

Firma Samsung Electronics Co., Ltd. opublikowała wyniki badania Samsung Consumer Marketing Insights Study dotyczącego postrzegania sztucznej inteligencji[1]Konsumenci w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, co skłoniło czterech na pięciu użytkowników innych marek niż Samsung do przejścia na smartfon Samsung Galaxy, aby móc korzystać z najnowszych funkcji Galaxy, jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Samsung w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii (SEAO). Wśród użytkowników Samsunga Galaxy w Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii około dwie trzecie z nich korzysta z Galaxy AI z najczęściej używanymi funkcjami.[2] Bycie kręgiem badań, pomocy na czacie i edycji generatywnej.

Od czasu premiery serii Galaxy S24, która zapoczątkowała nową erę mobilnych rozwiązań AI, Samsung umożliwił użytkownikom korzystanie z Galaxy AI na wybranych urządzeniach dzięki aktualizacji One UI 6.1. Jako światowy lider innowacji technologicznych, Samsung angażuje się w poprawę doświadczeń konsumentów dzięki rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji, a rosnąca popularność funkcji Galaxy AI odzwierciedla to zaangażowanie w projektowanie zorientowane na użytkownika.

Technologia Galaxy AI zwiększa wydajność i produktywność użytkowników

W Azji Południowo-Wschodniej sztuczna inteligencja służy głównie do przyspieszania wyszukiwania informacji i zwiększania możliwości edycji obrazów. Jest to spójne z optymistycznym podejściem konsumentów do korzyści, jakie sztuczna inteligencja zwiększa efektywność i produktywność, przy jednoczesnym zwiększeniu ich pewności siebie i poczucia siły. Podobnie użytkownicy Samsunga Galaxy w Azji Południowo-Wschodniej również wyrazili zadowolenie z możliwości sztucznej inteligencji Galaxy skupionych na wydajności i produktywności, a pierwsza trójka przedstawiała się następująco:

  • Koło badawcze[3] (92%): Sztuczna inteligencja pomaga konsumentom szybciej znajdować informacje, upraszczając media społecznościowe i interakcje online za pomocą prostego, intuicyjnego gestu.
  • Pomoc przy kopiowaniu[4] (90%): Ta funkcja umożliwia użytkownikom łatwą transkrypcję nagrań spotkań oraz tworzenie podsumowań i tłumaczeń.
  • Redakcja generatywna[5] (89%): Ta funkcja umożliwia użytkownikom łatwą zmianę rozmiaru, położenia i wyrównania obiektów na zdjęciach w celu uzyskania doskonałego zdjęcia.
READ  Samochód z ekranem dotykowym za 96 dolarów obsługuje Apple CarPlay i Android Auto

Zainteresowanie technologią Galaxy AI wśród użytkowników innych niż Samsung

Technologia Galaxy AI zmieniła doświadczenie sztucznej inteligencji w telefonach komórkowych dla konsumentów w Azji Południowo-Wschodniej i wniosła nowe możliwości do codziennego życia. W rzeczywistości czterech na pięciu użytkowników innych marek niż Samsung w regionie Azji Południowo-Wschodniej rozważa zakup smartfonów Samsung Galaxy w celu następnej aktualizacji, a głównymi czynnikami wpływającymi na ten stan są najnowsze funkcje Galaxy AI oraz to, jak ważne są one dla ich jako użytkowników. W szczególności użytkownicy spoza Samsunga w Azji Południowo-Wschodniej uważają edycję generatywną, wyszukiwanie w kręgu i tłumaczenie na żywo za najbardziej atrakcyjne funkcje Galaxy AI.

„Jesteśmy podekscytowani pozytywnym przyjęciem i dużym przyjęciem funkcji Galaxy AI przez użytkowników Samsunga w regionie Azji Południowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Dzięki aktualizacji One UI 6.1 pracujemy nad wprowadzeniem Galaxy AI na wybrane urządzenia Galaxy, zapewniając potężną mobilną sztuczną inteligencję doświadczeń jak największej liczbie użytkowników.”

Jak pokazuje to badanie, Galaxy AI budzi zainteresowanie i ekscytację poza obecnymi użytkownikami Samsunga, dlatego jesteśmy głęboko zaangażowani w dalsze dostarczanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji na naszych urządzeniach mobilnych, aby wzmocnić pozycję użytkowników i wzbogacić ich życie.

„Konsumenci mogą spodziewać się nowych i innowacyjnych rozwiązań związanych z mobilną sztuczną inteligencją, ponieważ pracujemy nad dalszym udoskonalaniem rozwiązań Galaxy AI w naszych nadchodzących urządzeniach i ekosystemie Galaxy” – powiedział Karl Nordenberg, wiceprezes i dyrektor regionalny ds. rozwiązań mobilnych w Samsung Electronics na Azję Południowo-Wschodnią i Oceanii.

[1] Badanie percepcji sztucznej inteligencji Samsung Consumer Market Insights przeprowadzono w maju 2024 r. i wzięło w nim udział łącznie 2504 uczestników w wieku powyżej 18 lat z 8 krajów Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii, w tym Australii (300), Indonezji (328) i Malezji (304). Nowa Zelandia (299), Filipiny (322), Singapur (308), Tajlandia (328) i Wietnam (315).

READ  Quordle wskazówki i odpowiedzi dzisiaj, w niedzielę, 7 stycznia

[2] Odnosi się do funkcji Galaxy AI, których użytkownicy Samsung Galaxy wskazali, że często lub od czasu do czasu używają.

[3] Wymaga połączenia z Internetem. Mogą obowiązywać opłaty za transmisję danych w sieci komórkowej. Musi być włączona funkcja wyszukiwania przy użyciu okręgu. Może nie działać na wszystkich elementach wizualnych. Stosowany jest filtr Google SafeSearch.

[4] Funkcje transkrypcji i podsumowań Asystenta transkrypcji wymagają połączenia sieciowego i zalogowania się na konto Samsung. Funkcje Asystenta transkrypcji są dostępne wyłącznie w przypadku preinstalowanej aplikacji Samsung Voice Recorder lub plików nagranych przy użyciu preinstalowanej aplikacji Samsung Phone, aplikacji Samsung Notes lub aplikacji Samsung Interpreter. Funkcja nagrywania głosu w preinstalowanej aplikacji Samsung Phone może nie być obsługiwana w niektórych krajach. Pliki audio nie mogą być dłuższe niż 3 godziny do przetworzenia. Funkcję podsumowania w Asystencie transkrypcji można aktywować po osiągnięciu określonej liczby znaków. Dostępność usług może się różnić w zależności od języka. Dokładność wyników nie jest gwarantowana.

[5] *Do korzystania z niektórych funkcji AI Photo Assist może być wymagane konto Samsung. Sugestie dotyczące edycji są kompatybilne z formatami JPG, PNG, GIF i MP4. Wyniki edycji mogą się różnić w zależności od stanu fotografii lub kinematografii. Obrazy utworzone za pomocą funkcji Live Effect zostaną zapisane w formacie MP4. Edycja za pomocą edycji generatywnej zmienia rozmiar obrazu do 12 megapikseli. Edycja w programie Portrait Studio powoduje zmianę rozmiaru obrazu do 9 megapikseli. Po zapisaniu na obrazie wyjściowym umieszczany jest widoczny znak wodny, wskazujący, że obraz został wygenerowany przez sztuczną inteligencję. Dokładność wyników nie jest gwarantowana.