Po ogólnokrajowych poszukiwaniach najgorszych śpiochów w Australii, Jack Ngu dziś rano wszedł na pierwszy billboard IKEA dotyczący miejsc sypialnych, mieszkając 24 godziny na dobę w szklanym pudełku, wystawionym na widok przechodniów tuż przy porcie w Sydney. IKEA Sleep Billboard został opracowany i wdrożony przez IKEA Australia, Maverick, Havas Host, Mindshare i Mango Communications.
Wciąż śpiąc w pojedynczym łóżku i zgłaszając, że budzi się bez energii pomimo 8 godzin snu na dobę, Jack doświadcza wszystkiego, czego potrzebuje, aby zapewnić sobie doskonały sen wewnątrz billboardu zaprojektowanego przez ekspertów ds. snu IKEA.
W ramach całorocznej troski sprzedawcy o sen, Sleep Billboard poddaje produkty, rozwiązania i wiedzę IKEA ostatecznemu testowi i pokazuje, jak IKEA może pomóc każdemu, nawet osobom o ciężkim śnie, dobrze odpocząć w nocy.
Jack ma różnorodne zajęcia, które pozwolą mu zająć się czymś, zrelaksować się i przygotować na nadchodzącą noc. Otrzymał już zadanie montażu mebli IKEA, lubi śniadania, lunche i kolacje dostarczane pod jego drzwi z popularnej szwedzkiej restauracji IKEA, a wkrótce będzie pracował nad relaksującą rutyną przed snem, która obejmuje jogę dla szczeniąt, omawianie Booktok i przygotowywanie się do snu z sześcioma niezbędnymi produktami do spania IKEA.
Tablica ogłoszeń IKEA Sleep będzie znajdować się w terminalu zewnętrznym, Circular Quay w Sydney, przez 24 godziny od 9:00 we wtorek 1 października do 9:00 w środę 2 października. Posłuchaj tutaj Tik Toka IKEA Australia Aby obejrzeć transmisję na żywo od 17:30 do około 20:30 AEST dzisiaj wieczorem.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów