Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Szukam faceta do finansów… i jego kamizelki”: Powstanie modowych braci-bankierzy | moda

„Szukam faceta do finansów… i jego kamizelki”: Powstanie modowych braci-bankierzy | moda

„ISzukam człowieka do finansów. Fundusz powierniczy, 6 stóp i 5 stóp, niebieskie oczy. Mogliśmy także dodać tekst do Man in Finance, przeboju o bankierach, który podbił fale radiowe na początku tego roku: Noś kurtkę.

Znana również jako „kamizelka Finance Bro” lub „City Boy Gilet”, warstwa bez rękawów znalazła się w tym miesiącu w centrum uwagi dzięki odrodzeniu się mody przemysł Na ekrany naszych telewizorów.

W trzecim sezonie serialu o młodych bankierach wkraczających w świat korporacji kurtki stają się niemal odrębnymi postaciami. Niektóre z nich noszą logo fikcyjnego banku inwestycyjnego Pierpoint Investment Bank, a pracownicy noszą je na koszulach i krawatach, w sali konferencyjnej i na parkiecie.

Projektantka kostiumów Laura Smith powiedziała: „Kurtka jako element pokazowy ma szerszy zakres.[It] Wkłada dużo pracy w pokazanie, w jaki sposób ludzie przynależą do świata serialu i radzą sobie ze swoją tożsamością.

Matthew Macfadyen jako Tom Wambsgans w serii Zdjęcie: HBO/Cobal/Shutterstock

To spojrzenie, które widzieliśmy już wcześniej naładowane znaczeniem i gotowe do rozdarcia na kawałki w filmie Toma Wambsgana dziedziczenie. Jako bohater Romain Roy szczeka: „Jest zbyt rozdęty. Czym jest wypchany? Twoje nadzieje i marzenia?”

Ale dla wszystkich przemysłUkazując bankowość wykraczającą poza rzeczywistość, wszechobecność Gilet w serialu jest zakorzeniona w rzeczywistości. Według dyrektora ds. produktu, Gianniego Colarossi, w firmie Hackett „popularność stale rośnie, a sprzedaż rośnie o około 10% rok do roku”.

W firmie krawieckiej William Crabtree & Sons w Marylebone sprzedaż kurtek Grasmere wzrosła o 20% rok do roku, odkąd cztery lata temu otworzyła ona swój sklep. Właściciel firmy James Priestley powiedział: „Trudno powiedzieć, czy wzrost sprzedaży wynika bezpośrednio z wystawy przemysł „Ale wydaje się, że sprzedaż naszych kurtek ogólnie rośnie”. Charles Tyrwhitt odnotował znaczny wzrost sprzedaży kurtek Na początku tego roku przewidywano, że w przyszłym roku biznes wzrośnie o 20%.

READ  Szlak sztuki w East Auckland - Times

Wraz z marynarką zapinaną na ćwierćzamek, kamizelka stała się synonimem stroju korporacyjnego, a zwłaszcza stroju bankowego. „To specyficzny element garderoby, który ludzie naprawdę rozpoznają w branży swoich bankowych braci i z którym się utożsamiają” – powiedział TJ Sidhu, pisarz i redaktor zajmujący się stylem i kulturą. Czasem pikowane, czasem wełniane, czasem mikropolarowe – szczególnie popularne są te marki Patagonia – to ubrania wyjątkowe, więc mają sens jako symbol, do którego ludzie mogą się przyczepić; Bardziej atrakcyjny wizualnie niż garnitur czy koszula.

„To już prawie styl bankowości, trochę parodia” – mówi absolwentka pracująca w bankowości w Londynie, prosząc o zachowanie anonimowości. W Wirusowy film na TikToku Od marki odzieżowej Reese, która ma ponad 3 miliony wyświetleń, grupa ludzi udających braci ze świata finansów tańczy do „Man in Finance”, każdy ubrany w pasujące kurtki.

Henry Mock (Kit Harington) i Otto Mustaine (Roger Barclay) w scenie z filmu Przemysł. Zdjęcia: Nick Strasburg/BBC/Bad Wolf Productions/HBO

Jednak absolwentka powiedziała: „Nie jesteśmy częścią parodii i tak nosiliśmy się, zanim pojawił się ten trend, i nadal będziemy to nosić”.

Przyciąga go fakt, że jest przede wszystkim praktyczny, zwłaszcza podczas upalnych wyjazdów. Kurtka oznacza, że ​​„możesz utrzymać ciepło ciała, ale nie pocisz się tak bardzo”. Poza tym powiedział: „Możesz to zdjąć i włożyć do torby”.

Pomiń poprzednią promocję newslettera

Częścią jej dominacji w ostatnich latach jest to, że po pandemii odzież biurowa stała się bardziej swobodna. Wraz z pojawieniem się pracy w domu kurtki bomberki stały się jednym z kosmetycznych rozwiązań pozwalających na bycie inteligentnym, przynajmniej z pępkiem w górze, podczas rozmów przez Zoom, a jednocześnie trochę wygodniejszym, aby pokazać, że się tak naprawdę nie jest to 10 metrów dalej. Z aparatu. Teraz nawet w biurze mniej formalna estetyka marynarki jest ukłonem w stronę ciągłego osłabiania tego, co jest uważane za akceptowalny strój biurowy.

Sidhu powiedział, że w branżach takich jak bankowość ludzie wolą jednolitość stylu. W przypadku mężczyzn „myślę, że to naprawdę daje im poczucie przynależności” – dodał. Porównuje to do przestrzeni takich jak trybuny piłkarskie i bary, „gdzie widzimy tego rodzaju specyficzną odzież”.

Czy czy nie przemysła także ich miejsce w centrum uwagi mediów społecznościowych, zwiększą sprzedaż kurtek poza Square Mile. Czy ubrania bez rękawów mogą stać się popularne w branży modowej? „Nigdy nie mów nigdy” – powiedział Sidhu.

„W ciągu ostatniej dekady zaobserwowaliśmy, jak wiele trendów pojawiało się i znikało, o których nigdy nie myśleliśmy, że będą modne” – zauważa Crocs – „jest wiele przykładów„ brzydkich ” ubrań, które w jakiś sposób trafiły do ​​ducha czasu .”

Być może, gdyby pojawiły się jakieś owocne opcje, sytuacja wyglądałaby inaczej. „Nie sądzę, żebym kiedykolwiek widział bankiera w marynarce w kratę; [or] – Ładny, soczysty – powiedział.

Ponieważ tak zwany trend „corpcore” zapewnia nam świeże spojrzenie na zwykły strój od 9 do 17, być może kurtki będą kolejnym elementem, który nabierze charakteru pokolenia Z. „Kurtka mojego brata-bankiera we właściwych rękach Mógłby Potencjalnie można to odwrócić, uzyskując całkiem elegancki efekt.