Szlafrok wspiera scenę jutrzejszej konferencji w Polsce
Polska Rob wspierał czwartą edycję konferencji Scena Jutra, która odbyła się w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, organizowanej przez Fundację Scena Jutra i jej Prezesa Rafała Rzykowskiego, której reprezentantami byli czołowy polski specjalista ds. sprzedaży technologii produkcji Prolight oraz Teatr Wielki. później Dyrektor Techniczny Małgorzata Szabłowska.
Dynamiczne jednodniowe wydarzenie obejmowało ponad 150 prezentacji, seminariów i dyskusji związanych z branżą produkcyjną z naciskiem na tematykę wirtualną, rozszerzoną, rozszerzoną itp. oraz jej potencjał dla wydarzeń i kształtowania przyszłości.
Trzy główne obszary prezentacji – etap inspiracji, etap dyskusji i etap partnerów – były stale zajmowane i badane w żywym zakresie tematów, w tym na temat zrównoważonego rozwoju; nowe technologie i ich wykorzystanie w rozrywce; Sztuka, promocja, edukacja, kierunki przyszłości i rozwój przemysłu.
Prawie 500 osób zarejestrowało się wstępnie, zdecydowana większość również wzięła udział, a wszystkie dyskusje i prezentacje były również transmitowane na żywo na platformie Eventory dla tych, którzy nie mogą uczestniczyć osobiście. Scena Transmisji Inspiracji była dostępna w wielu językach, z symultanicznym tłumaczeniem dla osób, które osobiście uczestniczyły w tych prezentacjach.
Rafał stwierdził: „Naszym celem w Scenie Jutra jest jednoczenie ludzi ze wszystkich sektorów przemysłu, prowadzenie dyskusji i rozmów na wielu poziomach oraz łączenie zróżnicowanej grupy doświadczonych praktyków branżowych ze studentami i młodzieżą aspirującą do kariery związanej z produkcją i technologia rozrywkowa”.
Wśród gości było kilku wybitnych polskich influencerów w branży, a także niektóre z czołowych światowych gwiazd, w tym Artur Rojek i Daan Oomen z Live Legends, Janus Józefowicz, Kamil Pohl i Ingo Dombrowski z Robe, który poprowadził dwie prezentacje.
Jedno z seminariów Ingo rozszerzyło zalety technologii LED TE (Transferable Engine) firmy Robe, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju i wartości dla obiektów, obiektów i firm wynajmujących, podczas gdy drugie seminarium poświęcone było szczegółowemu opisowi zaangażowania i pasji Robe do innowacji technicznych .
Ingo skomentował: „Stage of Tomorrow jest z pewnością jednym z najlepiej zorganizowanych forów i miejsc spotkań dla przemysłu w Europie, z imponującym zakresem tematów dotyczących obecnych i przyszłych wyzwań, problemów i dyskusji, a także imponująca lista prelegentów, prezenterów i dyskusje panelowe.”
Ingo zauważył, że jednodniowe ramy czasowe były idealne do skupienia uwagi ludzi w momencie, gdy podróżowanie pozostaje wyzwaniem ze względu na ograniczenia pandemiczne.
Oprócz scen pokazowych na zintegrowanej powierzchni wystawienniczej zaprezentowano niektóre z najnowszych innowacji branżowych, od dronów po ruchome światła dla gości.
Zadawane pytania i adresowane były istotne dla całej gamy profesjonalistów z branży, w tym artystów, techników, reżyserów i producentów, a także osób i firm promujących się poprzez kulturę i połączenie z nowymi technologiami.
Scena Inspiracji mieściła się w głównym Teatrze im. Młynarskiego Teatru Wielkiego Opery Narodowej i odbywała się tam prelekcje twórców i inspiracji. Dzień rozpoczął psycholog biznesu Wojciech Hera, który pokazuje, jak łączyć wiedzę z rozrywką (edutainment), aby wzbudzić uczucia i reakcje, które sprawią, że prezentowane treści będą niezapomniane.
Wśród międzynarodowych prelegentów w tym momencie jest Daan Oomen, dyrektor kreatywny Live Legends, który przyjechał z Los Angeles specjalnie na Scenę Jutra.
Brał udział w produkcji projektów dla mega festiwali, takich jak Tomorrowland, niesamowitych ceremonii otwarcia wydarzeń e-sportowych PUBG, fajnych klubów w Azji i imprez korporacyjnych, takich jak setna rocznica KLM, Dan ilustruje istotną rolę opowiadania historii w każdym doświadczeniu rozrywkowym.
Podkreślił również znaczenie włączenia lokalnej kultury, historii i odniesień do tej narracyjnej realizacji.
Etap dyskusji umożliwiał osobom wyrażanie swoich opinii i słuchanie komentarzy innych. To było jedyne miejsce, w którym artysta Artur Rojek, projektant oświetlenia Paweł Pająk i Michał Fałat właściciel agencji East Eventz mówili o tych samych rzeczach, ale z własnego punktu widzenia i mieli okazję wyrazić swoje opinie.
Również tutaj przedstawiciele niektórych z głównych sponsorów kultury i rozrywki, takich jak BMW czy Żywiec, zaprezentowali swoje unikalne perspektywy i pokazali, jak skuteczna promocja i budowanie długotrwałych relacji może wiązać się z inwestowaniem w bardziej subtelnych kierunkach.
Każdy mógł znaleźć coś dla siebie i interesować się branżą teraz iw przyszłości.
Wydarzenie wywołało spory szum, duże zainteresowanie i nawiązanie kontaktów oraz dało ludziom bardzo potrzebny wzrost morale z szansą na spotkanie twarzą w twarz.
Dyrektor generalny Rob Josef Falchar również wyraził kilka zachęcających słów: „Cała zasługa dla Rafała i jego zespołu za zjednoczenie polskiego przemysłu. Ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, że nasza społeczność wspiera się nawzajem, że jesteśmy razem silni i patrzymy w przyszłość, i to wydarzenie tworzy szczególną energię i synergię, w której cała społeczność może się komunikować i uczestniczyć.”
Zdjęcia: Louise’s Steakland
13 grudnia 2021
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”