Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Szał budowlany wzrósł z powodu ekspansji londyńskiego ULEZ

Szał budowlany wzrósł z powodu ekspansji londyńskiego ULEZ

BMF napisała do burmistrza Londynu, wyrażając swoje zaniepokojenie i wzywając do ponownego przemyślenia, ponieważ budowanie sprzeciwu wciąż rośnie wbrew planom.

Strefa Ultra Low Emissions Zone ma zostać rozszerzona 29 sierpnia, a dzienna opłata w wysokości 12,50 GBP zostanie nałożona na pojazdy niespełniające wymogów we wszystkich dzielnicach Londynu.

Oznacza to, że każdy, kto korzysta z furgonetki z silnikiem Diesla zarejestrowanej przed wrześniem 2016 r. lub furgonetki z silnikiem benzynowym zarejestrowanej przed styczniem 2006 r., zostanie obciążony opłatą za przejazd niemal w dowolne miejsce w obrębie M25.

John Newcombe, dyrektor naczelny BMF, powiedział: „To prawdopodobnie wpłynie na kupców z MŚP działających na M25, ponieważ duża ich część polega na pojazdach niezgodnych z wymogami w swojej pracy. Możemy spodziewać się niechęci z ich strony do przyjmowania nowych transakcji w ramach M25. granice Wielkiego Londynu.

„Będzie to miało pośredni wpływ na klientów końcowych, którym wykonanie prac będzie utrudnione i droższe, a także wpłynie na obroty sprzedaży w salonach dealerskich w nowych granicach, co będzie miało konsekwencje dla ilości posiadanych zapasów i dla poziom zatrudnienia.”

Lords Builders Merchants ma 13 oddziałów z 300 pracownikami pracującymi w całym Wielkim Londynie.

Dyrektor naczelny, Shanker Patel, powiedział: „Uważamy, że wprowadzenie rozszerzenia ULEZ zaszkodzi ludziom, którym ma pomóc. Transport for London powinien opóźnić wprowadzenie do czasu, gdy obecny poziom wysokiej inflacji spadnie, aby ci poszkodowani mogą zmienić swoje samochody.” „.

„Chociaż w pełni doceniamy potrzebę ograniczenia wpływu emisji w całym kraju, apelujemy o więcej czasu dla mieszkańców, firm i pracowników, aby mogli się dostosować” – powiedział Frank Elkins, dyrektor operacyjny Travis Perkins.

Howard Luft, dyrektor generalny Selco, dodał: „Proponowana ekspansja ULEZ zaszkodzi zarówno mieszkańcom Londynu, pracownikom, jak i handlowcom w czasie, gdy wielu już doświadcza poważnych trudności finansowych z powodu obecnego kryzysu kosztów utrzymania w Wielkiej Brytanii”.