Technologia z pewnością pomogła McDonald's szybciej realizować zamówienia, ale gdy pojawił się błąd komputera, burgerowy gigant cofnął się do lat 90.
Gigant fast foodów tak bardzo uzależnił się od swojego systemu zamówień, że po zapaści technologicznej niektóre restauracje po prostu poddały się i zamknęły swoje drzwi.
Odwiedzający Złote Łuki Na Dalekim Wschodzie Został odrzucony ze względu na to, co sieć określiła na swojej stronie internetowej w Hongkongu jako „awarię systemu komputerowego”.
Wkrótce jednak stało się jasne, że była to awaria o zasięgu globalnym, a restauracje w Chinach, Japonii, Australii, Nowej Zelandii, Niemczech, Austrii, Szwecji i Wielkiej Brytanii nie były w stanie realizować zamówień.
Od tego czasu brytyjska operacja uległa osłabieniu. W oświadczeniu McDonald's napisano: „Jesteśmy świadomi przerwy technologicznej, która dotknęła nasze restauracje. Problem został już rozwiązany w Wielkiej Brytanii i Irlandii”.
Jednak choć firmy w Hongkongu doradzały klientom, aby „zamawiali zamówienia bezpośrednio przy stole w restauracji”, jak za starych dobrych czasów, w Wielkiej Brytanii wydaje się to być o jeden most za daleko.
Jeden głodny hazardzista wstał wcześnie i prawdopodobnie szuka szybkiego i brudnego McMuffina pytanie: „Dlaczego mogę dziś rano złożyć zamówienie przez aplikację, ale wszystkie lokalne McDonald's są zamknięte, choć powinny działać 24 godziny?!”.
ostatni Ogłoszenie: „Mój lokalny wyrzuca wszystkich, mówiąc, że w Twoim systemie zamówień wystąpiła ogólnokrajowa awaria?”
Podobnie McDonald's w Japonii powiedział: „Obecnie wystąpiła awaria systemu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować, i prosimy o poczekanie na przywrócenie usług”, mimo że mamy klienta w tym kraju. wspomniany Pracownicy „liczą sumy na papierze”.
Ponieważ nie daj Boże, ktoś mógłby chcieć złożyć swoją prośbę ustnie z innym człowiekiem w 2024 roku.
Jeśli wysoce nieprawdopodobny scenariusz jest taki, że nigdy nie postawiłeś stopy w restauracji McDonald's, oznacza to, że imperium burgerów zasadniczo wyeliminowało interakcje międzyludzkie, jeśli chodzi o zamawianie leku na cholesterol.
Pierwszą rzeczą, jaką widzą klienci po wejściu, są rzędy kiosków z ekranami dotykowymi, zawierającymi menu. Systemy te obsługują również płatności, a po dokonaniu tej czynności numer zamówienia przekazywany jest restauratorowi. Potem idą i czekają prawie trzy miesiące, aby uzyskać puste kalorie.
Oznacza to, że McDonald's może obsłużyć o wiele więcej zamówień na raz niż w średniowieczu. Poświęćmy chwilę, aby docenić te czasy.
Jednak dziś rano żaden z tych systemów, ani z przodu, ani z tyłu, nie działał, i wydaje się, że wiele oddziałów po prostu nie jest przygotowanych na powrót do spokojnej godności ubiegłego stulecia. ®
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa